Öcü

222 11 0
                                    

Yaklaşık 2 yıldır kimseyi sevemiyorum, aşık olamıyorum. En son fake birine asik olmuştum sanalda.. O gunden beri kimseyi sevmedim. Özellikle sanalda. Çok kisiyle çıktım. Ama sadece canım sıkıldığından.

Fake biri olayını anlatayim en iyisi ben:

Fenerli'nin çok yakın bi arkadaşı varmış onunla tanıştırdı beni. Tabi sanalda. Facebooktan ekledik konuştuk birbirimizi derken bu kızın sevgilisinin olduğunu öğrendim. Ismini felan öğrenince baktım. "Ekle benim hakkımda konusun" dedi. Ekledim.

Yarım saat sonra bir bildirim geldi "xxx arkadaşlık isteğini kabul etti" diye. "Selam :)" dedi benden önce. Selam verdim konuşmaya başladık. Ama bi gariplik vardı. Çocuk canımli cicimli konuşuyordu ve ben bundan gayet memnundum. Biliyorum olmamalıydı ama oldu. Keşke olmasaydı..

Konustuk 1 saat kadar. Ama o kızdan değil havadan sudan. Tabi ki yalan soyluyorum amk. Orda havalar nasıl diye konuşmadık. Sevgilin var mi sevdiğin var mi seklindeydi konusma.

1 hafta sonra kız bana cocukla ayrıldıklarını soyledi. Anaam ben mutlu oldum. Neden bilmiyorum ama oldum işte. Zaa ben kazandım ezq diyesim vardı ama tabi ki bisey diyemedim. Neyse sonra kiz kapatti cocuk online oldu konusmaya basladik. Konustukca kalp ritmim hızlanıyor, adından baska bi bok bilmediğim o kumral cocuga asik olmaya basliyordum.

Aradan 2 hafta gectiginde bu bana cikma teklifi etmez miiii. Etti amk valla etti. Oley be etti yeaaah!!! Derken bi anda kabul ettim. Cikmaya basladik. Ama nasil seviyorum nasil seviyorum. Ulan gerizekali daha sesini duymadın gormedin sadece 3 fotoğrafı var nasıl seviyosun da demiyorum. Sadece seviyorum.

1 yıl bununla çıkıp çıkıp ayrildik biz. O kadar trip atiyordu ki. Ama ben sirf sevdigimden çektim bu pici. Peki sonra ne mi oldu? O çocuğun aslinda o Fenerli'nin yakın arkadaşı olan kız olduğunu öğrendim...

Kız hem sizofren gibi kendi kendiyle çıkmış üstüne bir de beni de kandırmıştı. Aslında suç onda değil bendeydi. Nasıl hiç sorgulamadan sevdim ki. Kafami sikeyim.

Ve o gunden beri sanaldan kimseye guvenmedim, kimseyi sevmedim. Açık konuşayım ondan sonra sanalda 30 kisiyle cikmisimdir ama sadece eksin aradigim icin.

Simdi bir cocuk var. Ona Öcü diyeceğim. Çünkü ondan korkuyorum. Sinirlenince deliye dönüyo.s Yine sanalda. Daha once 2 hafta çıkmıştık, sevmedigim icin ayrildim. Dun arkadaşı geldi "seni cok seviyor, ismini söyleyip duruyor" dedi ve oyle mesaj attım buna. Baristik galiba. Seviyor muyum bilmiyorum. Sadece her dakika whatsappta son gorulmeye bakıyorum, durumlarını takip edip üzerime aliniyorum. Bunları sevdigimden mi merak ettigimden ki yapiyorum bilmiyorum. Zaten ayni sehirdeyiz bulusunca gorcem seviyo muyum bakalim.

Yalniz bi sorun var. Bunun galiba sevgilisi var. Cunku facebook şifresini verdi bana. Bi kiz var askimli kapli konusmalar falan. O mu çok pic ben mi yanlis anladim bilmiyorum. Tek bildiğim beni sahiplenmesini, ben varken onlar kim demesini, prenses deyisini ve hayallerimizi çok seviyorum.

Belki de kaşarlık yapıp iki kisinin arasını aciyorum. Ama umrumda mi? Yoo. Sevgilim var deseydi, konusmicam deseydi, face sifrenisi vermeseydi, sevdigini soylemeseydi. Hııh.

HEY BROHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin