Bir restorantta Türkleri tanımak kadar kolay bişey yok bence. Özellikle açık büfeyse. Normal bir ayı yavrusunun yediği yemeğin 3 katını o göt içi kadar tabağa sığdırabiliyoruz. Bu bir yetenek bence.
Geçenlerde kahvaltıya gittim açık büfeye (pazar pazar sabahın 10unda kalktım amk. Evde oturup yesek olmaz çünkü para harcamazsak o yemek boğazımızdan geçmez. İlla kol gibi fatura girmesi lazım rahat edemıyoz yoksa.) Gittiğim yer çok güzeldi. Yanı dıştan öyleydi. Hatta sanırım bır ara gazetede çıkmış "simiiiğğğğtttcccchhiiiiiii" felan diye. Her neyse bir girdik içeri ana. Tüm ankara burda. Ulan hiç birinizin mi evinde peynir ekmek yoktu pis fakirler? Ya da hepiniz buyudunuzde sosyetık mı oldunuz? Anltsnza brz :)):)):)) Her neyse tabı oturcak yer bulamıyoruz. Ve 6 kişi gittik. Yok abicim oturucak yer yok. Anneme diyorum başka bi yere gidelim diye ordan mekanın sahibi yok ablacım nereye gıdıceksınız eheheh buluruz sımdı bı yer.d.d.dd.d diyor. Lan oç dedenin kucagına felan mı oturtucaksın bizi anlamadım kı amk. Yok yanı yer yok 0 yer. Hayır ınsanlar ınsan gibi davransa kahvaltısını yapıp cayını içip kalksa herkes yemek yiyip karnında sevişen filleri susturucak. Ama yok. Hepsı bilgisayarla gelmiş. Lan bunlar ne fakirler ya. Hem peynir ekmek yok hem beleş wifi kullanıyolar hemde baaaaaak benım bilgisayarım var dıye hava atıyolar. Ayy yazıık kıyamam.
Neyse biz zar zor 15 dakıka sonra oturucak yer bulduk. Oturdugumuz yerı de gorsen sanki bali çekiyoz amk. Buzdolabının arkasında kenarda koşede bi yer. Hanı nerdeyse "abla 500 ver de bı torba alıyım hayrına he?"dicem.
Oturduk biz işte. Ben izlemeye başladım. Kimler ne alıyo diye. Lan nerdeyse tuvalet giymişler lan. Alt tarafı bı kahvaltı kodugum gelınlıkle gelseydın bari. Tovbe. Benımde uzerımde kot tişört bi ezq kaldım.s.s
Bı tane nene dıkkatımı cekti. Siyah pelerin gibi bişey giymiş taaa yeri süpüro, kafasında Mıcheal Jackson sapkalarından var. Yüzündeki makyajı da sanırım Bulent Ersoy'un makyozleri yapmış. Yüzü bir zayıf bır zayıf. Uzaylı gormus gibi oldum. Ama altını gorunce... Nene o ne biçim göt aq? Yeni bi gezegen mi inşaa ettin naptın sen?
Kadına "yav nene ölmeyi unutmuşsun sen hem o şapkayı içerde takacak kadar ne yaşadın sen? o pelerin sana Cadi Şiladan mı kalma?" diyesim geldi de şimdi yazık bu duymuyodur da.
Ya asıl dıkkatımı ceken sey bu kadının tabagıydı. Tabak bıldıgımız tabak. Sen o tabagın içine nasıl benim 14 yılda yediğim yemeği sıgdırdın? Sen benım 14 yılda yediğim yemegı nasıl tek ogunde yedin lan!?!?!! Sen nenesın olm nene. Senın evde oturup börek yapman gerekıyo karı! Senin neyine lan eni vici vokke şapkasını takmak? Sknm bn çk sknm.
Yani demek istediğim bir daha bana OHA CEYDA AYI MISIN LAN SEN NASIL O KADAR ŞEY YİYON ÇÜÜÜŞŞŞŞ 648593 KILO OL DA GOR demeyin. O kadın 100 yaşına kadar yaşadıysa sebebi yemek. Yemek yemek insan ömrünü uzatır. Neyse bende bir tost yapıyım kendıme. İsteyen var mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEY BRO
Chick-Lit7 yaşındaki bir kızdan farkım yok. Ve sanırım hiç olmayacak. OLEEEEY.