Konser

115 6 2
                                    

Abiiii oofofofoofofofofff. Kaaaaaaaan <<33333

Hayatım boyunca geçirdiğim en guzel 14 Şubattı sanırım♡ Kaanımla beraberdım :3

Simdi olayları başından anlatayım;
Yaklaşık 2 ay önce bi konser olduğunu gördüm. "Duman Sevgililer Günü Konseri" Bende dumanistim. Konsere gitmem gerek lan! felan oldum. Simdi önce Esmer'e söyledim. Yok ben duman dinlemiyorum vs gecistirdi. Evet o duman dinlemiyor, o rock dinlemiyo. O hiphop/rap takılıyo. Ondan bisey demedim. Sonra Pelin diye bi kiz var. Onunla konuştuk. Ben gelirim ehheheheh dedi. Iyi dedim beraber gideriz. Bu kıza her gün kesin gidiyoruz dimi diye soruyorum, kız annem daha bisey demedi yaa diyo. Vay aq ne anneymıs. Evet ya da Hayır desin bende ona gore alayım bileti diye düşünmüyo.s

Benim 2 ayım boyle gecti. Sonra subatın basına geldık. Kızdan hala ses yok. Hala bilette yok o yuzden. Ama ben nasıl korkuyorum gidemicem diye. Nasıl seviyorum o adamı gidemezsem ölürüm o derece. En son 1 hafta önce geldi bu "ben gelmiyorum" dedi. Siker misin sover misin.. Lan 1 hafta kalmis amk malı sen bunu bana simdi mi soyluyon kodugumun aptalı. Bir sinir oldum bu kıza.. Gözüne kezzap dokesim, saclarina onlarca sakız yapistirasim, gotune elektrik diregi sokasim geldi. Tabi "hıı tamam" demekten baska bisey yapamdım, zorlayamam ya.

Tabi hemen baskasini aramaya basladım. Bi kiz buldum. Ama kızla hiç konusmamısiz sorsan arkadaş degiliz. Ama birlikte gideriz nolcak dedik. Açıkçası onunla gitmek istemiyodum çünkü yakin degiliz ve rahat hareket edemicek istedigimi yapamicaktım.

Ben aldım bileti sonuçta Kaani gorcem bosver diyerek gelcektım. Sonra 15 tatil bitti. Ve Esmer "konsere bende gelcem bilet var mı?" dedi. Abi nasil mutlu oldum anlatamam. Olmaz mı güzelim gerekirse birilerini öldürür ondan alırız bileti hiic merak etme sen.:))

Tabi ben hemen bilet aramaya başladım. Ve buldum da. Daha dogrusu daha 3788439483484848337472873728495992048290349 bilet vardı. Aldım buna bileti ve..

14 Şubat 2014 Cuma;

Yine sabahın köründe kalktım okul oldugundan dolayı. Ama ilk defa annee 5 dakika noloooooorr demedim. CUNKU AKSAM COK EGLENCEKTIK. Kalktım giyindim okula gittim ama agzimla gotum yer degistirmis bi sekilde. Nasıl mutluyum hani kapı sikcem nerdeyse. Gittim derslere girdim ama gün geçmiyo bitmiyo abi. Bi de sevgililer gunu oldugundan facebookta da zaman geciremiyosun. Her saniye "xxxx'in xxxle iliskisi basladi" veya "sevgilim seni çok seviyorum" veya "kasar degmesin kardesim:))" gibi seyler oluyor. Kiskaniyo insan -_- Tamam anladık sevgilimiz, sevdigimiz, sıkıldıgımızda adını siraya yazacagimiz biri yok ama yuzumuze vurmayin barı.:(

Ve saat sonunda 12.20 oldu. Zil çaldı eve gidicez. Oley bee!! Hızlı hızlı gittik eve Esmerle. O "ben ustumu değiştirip gelcem sizin eve ordan gideriz" dedi. Tamam dedim. Eve gider gitmez saçımı yapmaya basladim. Saclarımı kivircik yapcaktim. Maşa değil hani saclari dogal kıvırcık olan boyle bonus gibi olanlar varya oyle yapcaktim. Ama saclarim cok uzun ve cok fazla oldugundan yetismicek diye korktum. Kapilar 7de aciliyodu ama biz 3 gibi cikicaktik en onde olabilmek icin. Geldim yaptım ve yetisti de. Oje surerken Esmer geldi. O takilirken bende ojemi surup saclarimi bitirip ustumu giydim. Makyaj yaptık ve bizi alacak adamın gelmesini bekledik. 3 bucuk gibi geldi ve sonunda gidiyoruz!

Ailelerimiz her ne kadar cok erken gittiniz dese de biz gittimizde bile 30-40 kisi vardi. Hemen geçtik sıraya. Beklemeye basladık. Hava sansimiza soguk ruzgarli ve yagmurluydu. Sansimizi sikeyim!

Saat; 17.00

Hala bekliyoruz. Hala ayaktayiz. Kuyruk 1000 kisiye ulaştı. Sonunu goremiyoruz. Cok yorulduk. Ama az kaldı yeah.

HEY BROHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin