Fenerli'yle geçen gün okuldayız zil çaldı, canımız sıkıldı okuldan çıkalım dedik. Zaten 10 dakika tenefus var biseyler yapar geliriz diye. Esmer de çikolata felan almak isteyince migrosa gidelim dedik. Hem uzakta olmadığından gittik. Esmer çikolata alırken bizde Fenerliyle biraz gezdik. Sonra tam o kasaların yanında böyle tablete benzeyen barkot falan okutulan bisey vardi. Onunla oynayayim dedim.
Orda bir bölüm vardı "Migrosta neyin olmasını isterdiniz" diye. Ona tıkladım yanimda Fenerli var. Dildo yazdım. Yoooo hayıır istedigimden degiil sadece ibnelik :')
La bu Fenerli benden ibne çıkmaz mı çıktı. DILDO NE DEMEK YEAAAAA POOFFFF diye bağırdı. Ulan amk malı tam kasaların yanındayız lan. Esmer döndü bize bakti. Orda Fenerliyi dovsem hakliydim aslinda. Ama yapmadım. Gulmem gerekiyo gulemiyorum. Bi yandan da kasiyerin duydugunu bildigimden orda durmaya utanıyorum. Elimle agzimi kapatıp Migrosun ic kısmına 100 metre engelli kostum amk. Fenerli de arkamdan geldi. Haykirarak guluyoruz abi. Gelen gecen bize bakiyor. Bi de ben o ekrani kapatmadim o ekranda hala "dildo isterim" yaziyo. Kapatmam lazım gulmekten gidemiyorum oraya tekrar. 5 dakika felan güldük sonra nasıl cikicagimizi dusunduk. Esmer orda hala kasada. Biz Fenerliyle kaçış planı yapıyoruz. Sanki gizli gorevdeyiz FBI ajanıyız kimsenin görmemesi gerekiyo bizi. Sadece abaza iki ergeniz. Nolmus yani dildo istiyosak ergeniz lan ergen. Horman salgiliyoruz normal yani. De işte işin utanma kısmı var. Okulda da zil çaldı çoktan ders başladı. Biz Fenerliyle son kez helallesip saniyede 300 km hızla koşarak çıktık. Kasiyerle goz goze gelmemek icin yere bakarken dusuyodum da zaten. En az 1 saat güldük buna. Ve sonra ekranı hatırladım. Acaba "dildo istiyorum" yazısını gören şanslı kişi kim diye düşünüp guldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEY BRO
Chick-Lit7 yaşındaki bir kızdan farkım yok. Ve sanırım hiç olmayacak. OLEEEEY.