Baba;

163 12 1
                                    

29 Ocak 2012 16:15..

Tam bu anda dunya dursaydi keske. Yasam dursaydi. Digerlerini bilmem ama benim icin dursaydi en azindan..

Daha 12 yaşına bile girmemiştim. Dogum gunume 4 gun vardı. Babamın gorevi icin Sakaryadaydik. Hakimdi babam. Sayıştayda hakimdi. Bu yuzden gittigimiz yer gayet guzel bir oteldi. Fazlasıyla guzel. Mutlu girdik aglayarak cikacagimizi bilmeden.

Bir gun arkadaslari buna "Kar Tepe"yi onerdi. Kayak merkeziymis aile icin uygunmus vs.

Sabahın 8inde uyandirdi bizi. Annemle gitmemek icin yalvardik nerdeyse. Yatagimizdan kalkmamak icin.. Ama gitmeyi istedi, cok istedi. Nedensiz bir şekilde istedi bunu. Sanki cagirdi onu Azrail. Kalktik, gittik.

Yoldan kayak kıyafetleri aldık. Cok eglencektik çünkü biz.

Gittik. Asiri tipi vardi. Hava buz gibiydi. Insanin nefes almasina izin vermiyordu ruzgarla birlesen kar. Annem ve kardesim bir kafede oturdular cok soguk diye. Biz babamla kaydik 1 saat kadar.

Kafeye gectigimizde babam cok terlemisti. Cok. Hani o havada nasil becerdi diye de dusunmuyorum. Gereginden fazla terledigini de gormuyorum. Sadece terledi. Hepsi bu. Keske fark etseydim biseylerin normal gitmedigini.

Sonra saat 3 bucuk gibi ciktik kafeden. Cunku bizi getiren araba 4te gelecek ve bizi otelimize goturecekti.

2-3 kare fotoğraf çekildik. Ve sonra arabanin bizi alacagi yere gittik.Ama yoktu. Kimse yoktu. Biraz yuruyelim belki trafige takilmistir dedik. Annem ve ben onde kardesim ve babam arkada yuruken bir ses duydum. Kardesim anne diye bagirdi. Arkami dondum. Babam yerdeydi.

Istemsiz bir sekilde baba diye bagirdim.Yanina kostuk. Yatiyordu oyle. Sansimiza 2-3 doktor vardı kostular hemen. Kalp masaji vs. Ambulans desen o karda nasil gelecek.

Yarim saat sonra geldi ambulans. O saate kadar araliksiz kalp masaji yapildi. Ambulans gelince de devam etti. Tam 45 dakika kalp masaji yapıldı oldugu yerde.

Ambulansa alindi. Ama hastaneye gitmesi 1 saati bulmustur. Trafikten felan. O saate kadar ne yaptilar bilmiyorum cunku bizi almadilar ambulansa.

Geldigimizde onun ustu beyaz bir ortuyle kapaliydi. Oyle indirildi. Sonra doktor kontrolü derken kesinlesti. Ölmüştü. Babam ölmüştü. Yoktu artik o. Duyduğumda basim dondu. Uyustum. Bastan asagi. Hissetmiyordum hic bir yerimi. Sonra sakinlestirici igne yaptilar devamini cok hatırlamıyorum.

Ve bugun 2.yili. O gittiginden beri annem hem anne hemde baba. Cok sey yapmak istiyor bizim için farkindayim. Cok agliyor. Cok ozluyor. Farkındayım. Ölüm, aileden kopma: bunlar olacak seyler, olmali. Ama bu biraz erken olmadi mi sence baba? Oysaki daha kardesime okul cantasi bile alamadin. Almayi cok istiyordun. Bak simdi o 3.sinifa gececek bende liseye. Hâlâ fazla bisey kacirmis sayilmazsin. Hadi cok bekletme artik don gel seni bekliyoruz.

HEY BROHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin