Hava cok sıcaktı arkadaslarla top oynuyorduk.Beyazda kızlarla evcilik oynuyordu Beyazı cok seviyordum ama Burak'ta Beyazı seviyordu Burak bizimli top oynamayı bırakıp kızlarla oynamaya gitmişti ve Burakla Beyaz anne babaydı benden kıskandım ve Burakı dövmüştüm Beyaz da bana bağırıp gitmişti.gün geçtikçe Beyazı daha cok seviyordum okul çıkışlarında Burakla Beyaz beraber eve gelip beraber ödev yapıyorlardı ben Beyazı düşünmekten ödev yapamıyordum.Derslerim iyice düşmüştü.Derslerimin düşmesine sadece Beyaz sebep degildi annemle babamda sebepti her gün kavga ediyorlardı.Bir gün okul çıkışında Beyazı düşünerek geliyordum eve geldiğimde evin önü kalabalıktı ve ayakkabı ile doluydu eve girdigimde ise annem bir trafik kaza sonucunda hayatını kaybetmişti o an kafamdan sıcak sular dökülmüş gibiydi ağlamaktan göz yaşım bitmişti artık evde babam ve kız kardeşim Gül kalmıştık babam geceleri gelmez olmuştu evde yiycek bir lokma ekmek yoktu Beyaz benle konuşmuyordu küçücük yaşımda başıma gelmeyen kalmamıştı ve korktuğumuz başımıza gelmişti yetimhaneden gelmişlerdi tüm sokak bizi izliyordu. Kardeşim korkuyordu ona sarılarak "KORKMA"dedim ve ağlamaya başlamıştık.Bizi yetimhane götürmüşlerdi.Kardeşimle bizi farklı koğuşlara koymuşlardı kardeşimi ve Beyazı sadece okulda görüyordum Beyaz bana artık selam bile vermiyordu ama onu çok çok seviyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Yolculuğu
RomanceBeyaz ve Kuzey birbirlerine deli gibi aşıklar ama birbirlerine söyleyemezler daha sonra kız hastalanır ve büyük mücadele başlar.