Aradan sekiz yıl geçmisti artık aklımız herşeye yetiyordu ben yetimhaneden çıkmıştım ama kardeşimin iki yılı daha vardı lise bitmişti üniversiteyi kazanmıştım evimize dönmüştüm babam yeni biri ile evlenmişti ve kadının ismi ayşeydi ayşe abla beni evde istemiyordu. Bende zaten bunu duyunca üniversite yurdunda kalmaya karar verdim arada bir babamın yanına geliyordum yine her zaman olduğu gibi babamın yanına gelmiştim yolda Beyazla Burakı gördüm ve sevgili olduklarını ögrendim Beyaz'ın telefon numarasını bulmuştum ve mesaj atmıştım;
-Selam
-Tanıyamadım.
-Ben Kuzey mahhaleden.
-Aa merhabe kuzey nasılsın
-iyiyim sen nasılsın nasıl gidiyor.
-iyiyim saol kuzey çok iyi gidiyo yakında burakla nişanlancaz.
-aa öylemi hayırlı olsun.
-saol çok özür dilerim Kuzey Burak arıyor sonra konuşalımmı?
-tamam.Ağlamaya başladım sabaha kadar ağladım ve kendime söz verdim çok büyük adam olucam diye.
Okul devam ediyordu babamın yanına uğruyordum arada yolda Beyaz ile Burakı gördüm haftaya nişanları varmıs beni nişanlarina davet etti. Benim içim ağlarken yüzüm yalandan gülüyordu ama bu daveti kabul edemezdim bir bahane uydurup daveti kabul etmedim.Nişan haberleri gelmişti.napcağımı bilemedim aklıma gül geldi kardeşime gittim hemen onunla görüşünce cok rahatlıyordum çünkü bu hayatta ondan başka kimsem yoktu beni anlayıp dinleyen oydu sadece kardeşimi cok seviyordum.
Yaz tatilene girmiştik sonunda sınavlar bitmişti işimi elime almıştım hayatım düzene giriyordu kardeşimin yetimhaneden ayrilmasina bir sene kalmışti sadece Beyaz yoktu.kendi evim bile vardı bir gün sabah kalktığımda posta gelmişti mektubu açtığimda askere gitmem gerektiğini ogrendim ve askere sivas'a gidecektim ve herkesle vedalaştım kardeşimle babamla beni sevmeyen Ayşe ablayla bile vedalaştım tam otobüse binerken Beyaz'ı gördüm Kuzey diye bağırıyordu bana benle vedalaşmıycaksın diye sordu ben sustum bana sarıldı ve seni çok seviyorum dedi ben bisey diyemedim ama tüm yol boyunca mutluluktan uyuyamadım bile. Nihayet askeriyeye gelmiştim arada bir arıyordum sevdiklerimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Yolculuğu
عاطفيةBeyaz ve Kuzey birbirlerine deli gibi aşıklar ama birbirlerine söyleyemezler daha sonra kız hastalanır ve büyük mücadele başlar.