Asker Dönüşü

21 6 0
                                    

Askerden dönmüştüm çok mutluydum kardeşim yetimhaneden çıkmıştı.Beyaz Burakla ayrılmıştı işim elimdeydi evim vardi kardeşim yanimdaydi hayatım bu kez gerçekten düzene girmişti Beyazla çok iyi anlaşıyordum her gün mesajlaşıyorduk yine Beyaz yapcagını yapmıştı bana kanka demişti ve bana yeni sevgilisi olduğunu söylemişti ne zamam hayatım düzene girdi desem birşey oluyordu.
Bir gün hava çok yağmurluydu her zaman ki gibi Beyazla mesajlaşıyorduk pencerelerimiz karşı karşıyaydı Beyazların evin önüne lüks bir araba gelmişti Beyaz o arabaya binip gitmişlerdi sabaha kadar pencerenin önünde beklemiştim sabah beşte gelmişti oldukça mutluydu artık ona açılmanın zamanıydı pazar günü bir kafeye davet etmiştim ve başladık konuşmaya;
-Hoş geldin Beyaz
-Hoş bulduk Kuzey
-nasılsın?
-iyi sen?
-bende iyi, ıııı... şeey...şey diycektim...
-hadi kuzey ne söylüyeceksin acelem var daha serhatla buluşcam.
-tamam o zaman ben seni tutmuyum zaten söyleyecegım sey o kadar önemli degildi bosver sen git istersen ben seni meşgul etmeyim.

Beyaz gitmişti yanıma çok güzel bir kız oturmuştu tanımıyordum;
-merhaba
-merhaba kimsiniz?
-özür dilerim ben Deniz
-tanıyamadım buyrun.
-ben Fatih'in arkadaşıyim size onun için geldim.
-siz doğru geldiğinize eminm misiniz? Fatihte kim?
-evet evet doğru geldim simdi sözümü hiç kesmeden beni dinleyin.
-tamam buyrun.
-Ben buraya Fatih ve Gül için konusmaya geldim.
-Gül mü ?
-sözüme kesmeyin dedim size Fatih ve Gül biribirlerini cok seviyo ve bunu size soylemeye utaniyorlar bu yüzden beni gönderdiler sizden tek istedikleri şey bir süre görüşmeleri
Ben bağırarak söyle dedim;
-HAYIR HAYIR HAYIR ASLA BÖYLE BİSEY OLAMAZ.

Diyip masadan kalktim ve sinirli sinirli eve gittim Gül okuldaydı eve geldiginde ise ona o kadar bagirdimki sen nasıl yaparsın boyle bisey sen okuycaksın sevgili de neymis gibi bağıra bağıra kızdım Güle Gül odasına gitti.
Sonra kendi kendimi düşünmeye başladım sen napıyorsun sevenleri ayıriyosun diye Gülün yanına gittim ve konuşmaya başladık;
-özür dilerim abi.
-hayır abicim asıl ben özür dilerim sana bu kadar anlayışsız için davrandığım icin beni affet canim kardeşim yarın tanıştır bakayım Fatihle nasıl biriymiş.
Gül sevinerek
-TEŞEKKÜR EDERİM ABİCİM SEN BİTANESİN.
diyere sarıldı bana.

Ertesi gün Gül ile Fatih geldiler tanıstık eli ayağı düzgüm otumasını kalkmasıni bilen çok akıllı bir adamdı.Birlikte olmalarına izin verdim.Muhabet ederken bir mesaj gelmişti mesaj Beyazdandı kesin bana işi düşmüştü yoksa bana mesaj atmaz mesajda buluşalım mı diyordu ben de kabul etmedim.
Ertesi gün yine bir mesaj;
-Evde misin?
-evet noldu ki?
-biraz konuşalım mı?
-hayır müsait değilim.
-yalan söyleme Kuzey müsaitsin acilen görüşmemiz lazım diyorum sana.
-peki peki.

Beyaz benim içimdekileri tek tek anlatti sanki benim kalbimi okuyordu ve sonunda seni seviyorum artık çıkma teklifini et dedi bende mutluluktan ne diyeceğimi bilmiyordum ve artık Beyaz ile sevgili olmuştuk.

Ölüm YolculuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin