Destiny pov:
Ik ben destiny bieber ik woon in ontario in Canada.Mijn ouders zijn gescheiden en ik ben enigkind.Ik heb mijn vader nooit gekent en ik weet ook nie of ik een stiefbroer of zus heb.Meestal als ik het vraag aan mama dan word ze nerveus en zegt ze niks.Ik weet zeker dat ze iets verbergen voor me iets maar wat?Ik dacht er verder niet overna.Veel mensen denken dat ik familie ben van justin bieber en dat ik op hem lijk.Maar als ik een broer had zou mama dat toch zegge tegen mij,of niet?Ik besluit om er een nachtje over na te denken en ga me alvast klaar maken ik poets mijn tanden en was mijn gezicht ik haal mijn make-up van mijn gezicht en doe mijn pyjama aan.Ik ga op bed ligen en val na een tijdje in slaap.
Justin pov:
Heerlijk nog eens een dagje aan het strand lekker niets doen.Ik heb besloten om een jaar break te nemen zodat ik meer tijd heb om weer wat tijd met mijn familie door te brengen.Mijn ouders zijn gescheiden en mijn moeder heb ik nooit gekend.Ik zie dat chaz en lil za al klaar zijn met zwemmen.Zullen we gaan ik begin me te vervelen?'Ok dan gaan we naar jou huis en dan kunnen we gamen'.Slim plan lil kom op we gaan!We wandelen naar lijn auto en rijden naar huis. Toen we bij mijn thuis aan kwamen stond er een zwerm van meisjes.We renden naar binnen en gingen naar mijn gamekamer.Ik heb echt een mega huis met veel coole kamers zoals:een gamekamer waar een mega tv,een playstation3 en een playstation4,een grote zetel en nog wat kleine spulletjes staan,een fitneskamer daar staan een hoop trainingsapparaten en een kamer vol met kleding en nog veel meer.We beginnen met spelen en het word al snel heel laat.Ik kijk op de klok en het is al 04:00 s'nachts. Yo bro's tijd om te slapen! Ik loop voor lil za chaz naar de logeerkamer.Zo hier gaan jullie slapen.'ok thanx bro tot morge he'!Tot morgen!In tussen loop ik door de gang en ga naar mijn kamer ik val neer om bed en val in een diepe slaap...
--------------------------------------------------------------------
Sorry voor het saaie en korte hoofdstuk maar ik wist niet goed hoe ik het begin moest maken maar ik denk dat het verhaal veel beter gaat worden.like&comment!
JE LEEST
Didn't know justin bieber is my brother
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje destiny die een geheimzinnige ontdekking doet.Ze vind op haar zolder een doos die op slot is waar foto's in zitten van haar toen ze klein was en een onbekende jongen.Maar wie is de jongen en welke belangrijke rol kri...