Harry inca e suparat pe mine... de parca ar avea motive. Aii nu gata, nu mai suport. Ma apropii de el, dau sal sarut insa el se ferește si fara sami mai spuna nimic iese din camera... asta e! Se pare ca aici sa terminat cu relatia noastra. M-am dus la Liam si iam povestit tot ce se intimpla iar el a zis
- Te iubeste, credema. Si sa nu faci greseala sal parasesti, bine!? In curind no sa se mai poarte asa?
-Huhh!? Cum adica?
- Ăăă... eu...adică... haide iesi din camera mea!
Se pare ca nimeni nu ma vrea. Eii mnahhh... ma duc sami fac bagajele. Ma duc inapoi in Moldova. Acasa la mine... imi fac bagajele si cind deja eram jos, Harry m-a apucat de mina. Dupa care ma sarutat atit de dulce.
Harry's Pov
Cind am vazuto cu bagajele mi sa blocat atit mintea cit si inima. Nui pot permite sa plece, si totusinno ignor pt ca asa vreau eu. Ci pentru ca astazi vreau so cer. Dada... ati auzit, O cer in căsătorie. Si planul este ca astazi e si ziua ei. Ea crede ca nimeni nu stie... ar vrea ea. Nu vreau so ranesc, asa ca am sarutato de vreo 7 minute. Neam oprit pentru a lua aer.
-Iubito, imi pare rau. Te iubesc mult, dar daca pleci eu imi iau viata.
-Ce?? Harry Nu! Nici sa nu te gindesti! RAMIN AICI!
Adda's Pov
Miam amintit ca azi e ziua mea... ma rog... o simpla zi... oricum nimeni din trupa nu stiu si nici nu vreau sa le zic. Miam dus bagajele inapoi in camera dupa care il vad pe Harry care imi zice:
- Iubire. Sa fii pregatita. Astazi iesim in oras.
Ma rog... mam imbracat, machiat si am plecat cu Harry, vreau sa treaca mai repede aceasta zi! Harry imi deschide usa de la restaurantu la care plecasem si am aprins lumina si toti au sarit pe mine " La multi ani!!"
Baietii: La multi ani, Sister. Te iubim super mult. Esti viata noastră.
Harry: La multi ani iubito.
Dupa care a urmat un sarut de milioane. Apoi Harry ma duce pe scena. Dupa care se pune in genunchi si scoate un inel.
- Vrei sa fii sotia mea?
Am ramas atit de uimita incit nu am raspuns iar Harry deja lasase capu in jos si toti din public erau tristi dupa care am tipat un "DA"
Mia pus inelul pe deget. Eram atit de fericita dupa care au urmat saruturi fierbinti si multe felicitari. Eram cea mai fericita. E cel mai frumos cadou din lume. Asta a fost cea mai perfecta zi. Dupa care am intrat in restaurant si neam pus pe mincat dar baietii... au cintat! Nu ca sunt ei viata mea!? Sunt atit de happy. La fel si bebe. Ce relede a trecut acest an. Sunt super fericita. Iar baietii... ii iubesc, pur si simplu.
Hello. Iertatima dragii mei pentru ca e foarte scurt acest capitol. Dar really nu prea mai am inspiratie. O sa postez cel mult peste o saptamina urmatoru capitol si va mulțumesc ca imi cititi cartea. Imi pare rau ca e ft scurt!
CITEȘTI
Our Life...♥
FanfictionAdda si Anna. Doua prietene foarte bune, care au plecat in L.A. pentru a isi face un viitor, viata lor ia intorsaturi foarte mari♡♡♡ Cititi pentru a afla mai multe!