Degeaba se tot milogea Kyle de mine, eram din ce in ce mai rece cu el, am luat fetele, ne-am dus spre aeroport si aia au fost chemati "de urgenta" in blocul ala. Cat de idioti sunt, propriul meu frate, ba... imi imaginez ce simte Ama acum... micuta, o mai lasase si gravida. Stiind ca peste ceva luni Ama naste el se apucase de droguri... oare de când ne mint asa?
-Jade!? Spune Criss.
-da!? Zic eu stins.
-Am ajuns la aeroport. Haide. Sa plecam. Spune ea, ajutand-o pe Ama cu bagajele.
-Jade, gata, da-i uitării. Spune Ama punand mana sa pe umarul meu.
-Off, Ama, nu pot. Mai ales ca Mike e si fratemiu...
-Uff, da... zice ea. Uite acolo un clown. Zice ea ca un copilas micut ceea ce m-a facut sa chicotesc.
-Stiti ce? Noi nu vom face ca in toate serialele de dragoste sa plangem si sa ne gandim la ei, noi vom trai fericite refacandu-ne viata si avand grija de viitorul nepoțel! Zic eu fericita.
-Asa, Jade! Zic fetele si incepem sa radem. Cu castile in urechi, cu muzica la maxim, am urcat in avion si ascultam muzica. Cu toate astea, inca mi-e sila de Kyle si Mike. De cand s-au bagat in mafie?
Dupa 3 ore am ajuns in Real Madrid. Eu deja aveam acolo o casa pentru ca mai inainte veneam in vacanta cu prietenii aici... acum ma voi muta in Real Madrid cu fetele si ne vom creste fericite nepotul.
Am despachetat toata ziua. Apoi ne-am dus in sufragerie si ne uitam la filme de comedie care ne-au provocat uitarea alora.
Cand colo, vroiam sa mai intru pe facebook sa vad ce mai e nou, cand dezblochez telefonul, 108 apeluri de la Kyle, Mike si Ryan si 209 mesaje de la ei.
-Wtf? Zic eu tare.
-Ce e ba? Intreaba fetele.
-Idiotii astia. Uitati-va, mi-au facut un ditamai spam, hai sa verific mesajele sa vad si eu ce explicatie au.
Dupa vreo ora de citit mesaje de genu "Ne pare rau. Unde sunteti? Sunteti bine? Iertati-ne! Va iubim" am intrat si yo pe facebook si ceea ce mi-a atras atentia a fost o poza cu mine si Kyle sarutandu-ne si in comentarii imi scrise "Imi pare rau, iubito, sunt un bou ca ti-am facut asta! Daca poti, iarta-ma. Sper ca esti bine, oriunde ai fi"... Uff asta era chiar dragut... orice fata si-ar dori ca iubitul ei sa faca asa gest. NO! Revino-ti, Jade!
-JADEEE! tipa fetele de sus.
-Ce, ba? Intreb eu.
-Uite ce a făcut Kyle. Asa cute! Cred ca merita macar o explicatie. Spun ele.
-Nu, bre. Am obosit. Ma mai gandesc dar in orice caz ce explicatie poate sa imi dea!? Spun eu.
-Uff, Jade. Lasa orgoliul!
-Fetelor! Spune Ama cu ochii in telefon.
-Ce? Spun eu si Criss la unison.
-Eu zic sa va verificati cutia postala! Zice ea cu ochii cat cepele.
Intru si mai nu mi-a picat fața.
-SUNT NEBUNI? Mi-au lasat 1000 de mesaje! Sunt tampiti? Cand dracu au avut timp!? Spun eu.
-Mie Mike mi-a lasat peste 9999 mesaje.
-WTF? E POSIBIL ASA CEVA? zic eu cu Criss la unison
-Asa pare.
-Bine, ma. Eu vreau sa le aud explicația!
Messages:
Eu: Ai doar doua minute la dispozitie sa imi explici.
Kyle: Iubito! Esti bine?
Eu: Nu ma lua cu iubito. Timpul se scurge. Hai sa iti aud versiunea.
Kyle: Pai, nu ne-am bagat in mafie de mult timp, ci de doua trei zile. Am fost amenințați ca va violeaza sau va omoara si ce puteam sa facem noi? Ne-am bagat in mafie dar jur ca am iesit. Acum spune tu esti bine?
Eu: Nu iti voi inghiti minciuna cu "Am fost amenintati".
Kyle: Jade, crede-ma! Ai si tu incredere odata in viata in mine. Te intreb pt a treia oara. Esti bine?
Eu: Suntem perfect fara voi. Mai bine de atat nu puteam fi. Acum doar lasati-ne dracu in pace si nu ne mai faceti spam!
Kyle: Unde sunteti?
Eu: Sa nu te intereseze.
Kyle: Dar uite ca ma interesează.
Eu: Pfoaii...
Kyle: Unde sunteti? In Real Madrid?
Eu: Ce? Nuu! Pfoaii...
Kyle: In casa de vacanta asai?
Eu: Ce? Dar nu suntem aici.
Kyle: Iubito, la cat de bine te cunosc, stiu ca minti! ;)
Eu: Dar nu mint!
Kyle: Ba da.
Eu: Pa!
Kyle: Pa, iubito!
Eu: Idiot -_-
Intr-un fel sau altul stiu ca ma va cauta aici, deci tre sa imi i-au catrafusele si sa plec de aici.
CITEȘTI
Our Life...♥
Fiksi PenggemarAdda si Anna. Doua prietene foarte bune, care au plecat in L.A. pentru a isi face un viitor, viata lor ia intorsaturi foarte mari♡♡♡ Cititi pentru a afla mai multe!