Anne's Pov
Deschid ochii după care o vad pe mama, tata... si... Nate!
-Iubito esti bine!? Intreaba Nate ingrijorat.
-Sunt, bine, cred.
-Bine, acum poate imi explici si mie de ce ai plins!?
-Paii.. Pentru ca...
-Din cauza acelei tirfe nu!?
-D-da. Las capul in jos.
-Uite... iubito, eu pe tine te iubesc cel mai mult, cum crezi ca as trai fara tine? As prefera sa fiu omorit decit sa stau fara tine. Te iubesc!
-Si eu te iubesc.
Apoi il vad pe doctor:
-Domnule doctor... copilul meu e bine??
-Copilul... ei bine...e foarte bine, insa dumneavostra nu chiar... sarcina poate sa se duca pe apa simbetei... de aceea , trebuie sa stati in pat 1 luna pentru a nu agrava sarcina.
-Bine.
-De asemenea trebuie sa aiba cineva grija de dumneavoastră.
-Eu! Spune Nate. Eu voi sta cu ea!
-Foarte bine, tinere. Vino sa iti prescriu citeva medicamente pentru ea si copil.
Am ajuns acasa la Nate... defapt in vila sa... m-a dus direct in pat.
-Iubito. Esti bine!?
-Mii foame
-Imediat. Ce doresti?
-Nu conteaza.
Nate's Pov
O sa am grija de ea toata viata daca va fi nevoie... o iubesc. Si pe copil la fel. Ei sunt intreaga mea viata! Aud usa si o vad pe Ariana cu lacrimi in ochi.
-Ari!
-Unde e sora mea!?
-E sus.
-Imi permiti?
Aprob din cap si o vad fugind.
Ariana's pov
Plingeam. Sora mea... surioara mea! Am luato in brate si am pus mina pe burtica ei... si mingiam faptura aia minunata. Ii iubeam atit de mult!
Dupa o luna
Cite s-au schimbat in luna asta... eu aveam un iubit, Alex... prietenul lui Nate. Am devenit din ce in ce mai timida. Sora mea a pierdut copilul la fel si mama..
Anne's Pov
Nu mai suport! Luna aceasta a fost cea mai urita...Nate a inceput sa consume alcool... si venea acasa foarte tirziu... si asta doar din cauza ca am pierdut copilul! Eu toata ziua pling... Nate ma loveste fiind beat...familia noastră se transforma in cosmar. Acum e ora 01:23 AM si... ohh nu vine, Nate. Precis o sa ma bata iar... sa fie cu Doamne Ajuta! La usa era el si acea blonda de acum o luna... se sarutau al naibii de focos... am inceput a plinge.
Nate: Anne? Tu plingi!? TIRFA CARE ESTI! DUTE DRACULUI DIN CASA ASTA.
Insa vine Alex...
Alex: IARASI ESTI BAUT!? TE AUZI CE SPUI, IDIOTULE? CUM DRACU SO JIGNESTI ATITA PE SARACA FATA!? A TRECUT PRIN CEA MAI MARE DURERE A VIETII SI TU O FACI SA SUFERE MAI TARE. CE VREI SA AJUNGA DIN EA!? SI CE CAUTA CURVA ASTA IN CASA NOASTRA!? IESI DRACU PINA NU TE IAU LA PUMNI! IAR TU NATE CEREI SCUZE IUBITEI TALE.
Nate: Cea care trebuie sa plece este Anne. Ea mia distrus viata pentru ca e o curva neîndemânatica.
Asta a fost ultima pictura. Imi fac bagajele si il vad pe Alex care ma tinea de mina si imi tot repeta:
- Nu pleca!
-Iartama. Dar plec.
-Din cauza asta?
-Nu. Dar nu vreau sa fiu iarasi batuta!
-Nate te batea???
-D.. da. Eu plec.
Am ajuns acasa la mine toata in lacrimi.... mama si tata dormeau. Am fugit la mine in camera dar apoino vad pe Ari. Care vine si ma imbratiseaza.
-Anne!? Plingi!?
-Da! Mam saturat. De cind am pierdut copilul mereu sunt batuta de Nate.
-CUM!?
-Si pe deasupra mai vine si beat acasa. Am noroc de Alex care mia sarit in aparare azi. No sal iert niciodata pe Nate pentru asta! Niciodata!
-Draga mea, culcate iti va trece... doar odihnestete, vorbim miine
Gata cu acest capitol. Sper ca va place! Pupici!! ♥♥♥
CITEȘTI
Our Life...♥
FanfictionAdda si Anna. Doua prietene foarte bune, care au plecat in L.A. pentru a isi face un viitor, viata lor ia intorsaturi foarte mari♡♡♡ Cititi pentru a afla mai multe!