#30-capitol scurt.

16 1 0
                                    

Stateam... ne priveam unul pe altul cu atata blindete...
  Alex pov
Ohh... micuța asta... ma excita atat de tare. O iubesc atat de mult... ne priveam.. eu holbandu-ma la buzele ei... ardeam de nerăbdare sa i le sarut.
  Ma apropii incet de ea dupa care intre noi se incepe un sarut plin de iubire si animalic. O iubesc... o intind incet pe pat si am simtit cum micutei mele ii aparuse un zimbet pervers pe fata...o sarutam in continuare... dar... ohh eram deja excitat. Dar se aude cum cineva bate la usa.
-In pielea masii. INTRA!
-Heii fratioare!
-John! La naiba am eu ac de cojocu tau. . Ai intrerupt un moment atat de perfect. O sa ma razbun.
  Ariana's pov
-O sa ma razbun. Spune Alex aparindui un zimbet malefic.
Am chicotit.
-hoo fratioare. Oricum... nu aveti timp de facut copii. Astazi iesim in club ca intre baieti. Spuse John.
  Fata mea se intristeaza...
-Iubito... ce e?
-Nu stiu..
-Haii, puiule...
-Ariana vino cu mine! Spuse John
-Ok. Vin imediat, iubire.
  Am iesit... si ohh mo dus la primu etaj:
-Deci. Azi e ziua lui Alex... vrem sai facem o petrecere surpriza deci Nate ramine cu el.
-Ok. Deci stiam asta...acum eu sunt sefa.
-Anne, tu vii cu mine pt ca trebuie sa ii luam un cadou lui Alex. John te duci si te ocupi de mincare. Ryan tu, hmmm, tu... decorezi casa. Ella, tu te ocupi de invitati... pe masa este lista cu nr de telefoane, dupa care va duceti si ii luati si voi un cadou... extrageti cite o foita de aici si luați lucrul scris pe foita.
-Ok. Spun toti in cor.
-Bine bine. Ma duc sai zic ca plec la salon. Nateee!
-Da!? Vine acesta din camera
-Il tii ocupat pe Alex, cumnate?
-Ok...
  Urc scarile si il vad pe el privind televizorul.
-Iubitule?
-Da, iubito?
-Eu plec cu Anne si Ella la un salon.
-Va duc eu.
-Imi pare rau... sa oferit deja John si Ryan sa ne duca...
-Mbine. Te iubesc
-Si eu, iubitule. Dar... ms intristezi.
-De ce micuto?
-Esti trist... la fel ma simt si eu. Stai... am eu o metoda..
-Iubito.. înceteaza. Il gideleam eu... el nu mai putea. Mam oprit. Ne priveam seriosi... dupa care ma saruta apasat.
-Porumbeilor, noi trebuie sa plecam.
-Taci! Spune acesta inca in sarut.
Ne oprim din cauza lipsei de oxigen... si apoi il mai sarut odata scurt si imi iau geanta in care aveam portofelul, rujuri, rimeluri etc. Si am plecat. Imi parea rau ca lam lăsat asa dar... ohh...
  Am plecat cu totii.
Ella's pov
  Sunam persoanele si ochii mio picat pe... fostu meu iubit.. FUCK! De ce prieteneste cu el? Mbine o sal sun... LOL.
....

Our Life...♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum