Am făcut limonada si apoi cantam pe Karaoke sarind pe pat de la distractie dar noua ni se mai alaturase cineva....
-AHH! FOMILA! Ce mama naibii faci tu aici?
-Luke ma trimis. Mia zis sati zic ca el tia zis ca te iubeste.
-O-K. Zii cai zic si eu ca il iubesc.
-OK. Vrau pizza.
-Iesi afara, fomila!
-Mbineee... rautacioaselor... spune acesta ultimu cuvant in soapta dar oricum am auzit si ne vom razbuna.
Toata noaptea neam distrat dsr in timpu noptii ma simt psrca zburand ms trezesc repede si vedeam ca sunt in bratele lui Luke.
-Nu teai abtinut, nu?
-Nu! Apoi ma saruta salbatic si apasat.
Ajunsem in camera acesta ma pune incet pe pat si am adormit. Gandindu-ma ca sunt in a 5 luna deja.
Peste 4 luni:
Eram in ziua nuntii a mea si al lui Luke. Eram insarcinata in a 9 luna. Eram foarte fericita. Little Mix si Jess si Amma mau ajutat sa ma machiez, sami fac coafura, sa ma imbrac etc.
După cununia civila. Am plecat spre petrecere. Am petrecut frumos pana cand mi sa rupt apa...
-LUKE!
-Da iubito?
-Nasc... aicii... acum
-Chris continuați petrecerea.
-Jess, Ama. Ramaneti aici.
-Nu. Venim cu tine.
Eram în sala de nastere. Jess si Ama ma ajutau cu glume.
-A iesit copilul! Dumneavoastră, odihnitiva. Dar cine e tatăl?
-Luke Horan.
Luke cand a vazut copilul a ramas uimit. La luat in brate apoi eu am adormit.
Peste 20 min:
Deschid ochii incet doctorul imi aduce copilu si ma intreaba cum o cheama:
-Jade Horan. Spunem eu si Luke la unison.
Dupa 8 luni:
Jade azi împlinește 8 luni. Si mia facut o surpriza enorma a facut primii pasi. Era un ingeras de copil. Toti o iubeau.
-Mama! Tati!
-Micuta mea...
-Tataaaa!
-Ai auzit iubito? A zis Tataaaa!!!
-Am auzit iubire.
Peste 17 ani
Jade's pov
Sunt Jade Horan. Dadada, fiica lui Luke Horan si nepoata lui Niall Horan si Selena Gomez Horan.
Eram o fetita cuminte si educata, poate un pic modesta. Imi placea de un baiat din gasca celor populari -Kyle. E foarte frumos.
Apropo de gasca, si noi avem o gasca:
-populari: Katy-fiica lui Jess, Nicole- fiica Ammei, eu, Kyle, Mike si Ryan.
-Neata, prieteni. Spun eu.
-Neata, pisoias. Spume Kyle
-Neata, surioara. Spune Mike
-Neata, babe. Spune Ryan
-Pentru tine doar amiga. Numai eu am voie sa o alint. Instantaneu am roșit.
Leam imbratisat pe Katy si Nicole. Si am plecat in clasa. Eu, Ryan si Kyle eram in clasa A. Katy si Mike si Nicole in clasa B
Stateam in banca cu Kyle... norocu meu...
-Hei babe. Am ceva sa iti spun. Spune acesta rosind.
-Te ascult.
-Eu.....te... te plac! Si foarte mult.
-Kyle, eu...
-Inteleg ca nu e sentiment reciproc.
-Si eu te plac.
M-a sarutat eu raspunzandui la sarut.
-Deci acum suntem....?
-Impreuna! Da, iubito.
-Aww ce cute suna, iubitule.
-Te iubesc micuto.
-Si eu, uriasule.
La pauza mare eu si Kyle le-am dat vestea prietenilor noștri.
-In sfirsit Kyle. O placi de cand e lumea si pământul si acu teai decis sai spui.
-Si tu, Jade, il placi din clasele primare.
-SHHT! spun eu dar acesta zambea pervers.
-Aww chiar asa? Spune pe un ton pervers.
- da. Spun eu rusinata.
-Te iubesc, iubito. Si ma saruta luuuuuuungggg.
-Si eu, iubitule.
-EWWW... TERMINATI!
Chicotesc si ne sarutsm dupa care plecam inspre casa. Am adormit gandinduma la aceasta zi perfecta. Nu pot sa cred inca ca sunt impreuna cu Kyle. Insfirsit, am ca iubit, baiatu pe carel plac!
Un Paște fericit tuturor. Va doresc o zi buna si frumoasa in continuare. Va pup!
CITEȘTI
Our Life...♥
Fiksi PenggemarAdda si Anna. Doua prietene foarte bune, care au plecat in L.A. pentru a isi face un viitor, viata lor ia intorsaturi foarte mari♡♡♡ Cititi pentru a afla mai multe!