#9

6 3 0
                                    

-Super. Spun eu si imi șterg lacrimile zambind. Acum hai sa ne pregatim.
Eram foarte fericita si curioasa voiam sami cunosc noii prieteni. M-am imbracat asa:

Si apoi mam dus jos in sufragerie așteptându-i

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si apoi mam dus jos in sufragerie așteptându-i.
-Prințeso, esti gata? Ma intreaba mirați Mike si Kyle la unison
-Da! Hai acum sa plecam.
Am mers cu masina si eu tot intrebam:
-Am ajuns?
-Nu. Defapt da. Spune Mike iar eu si Kyle am chicotit.
Coborasem din masina si marea mi-a fost uimirea. Era o vila... Woww foarte superba.
Acolo când am intrat l-am vazut pe Ryan, si inca 3 persoane.
-Buna. Eu sunt Jade Horan.
-Ea este sora mea. Spuse Mike mandru.
-Eu sunt seful găștii si iubitul lui Jade. Spuse Kyle.
-Eu sunt Amalia, dar imi puteti spune Ama.
-Eu sunt Alexander. Puteti sami spuneti Alex.
-Si yo... Cristina. Prefer doar Criss mersi.
I-am imbratisat pe toți apoi ne-am repartizat camerele. Erau doar 6 dormitoare deci am ales asa: Eu si Kyle si in rest toti singuri.
Aveam o bucătăreasa pe nume Martha.
-Copii! Masa e pregatita!
-Venim, Martha! Spunem toti.
La masa fiecare a tăcut. Apoi am observat ca Ama se uita cu o oarecare admirație la Mike. Si Mike la ea... oooo... nou cuplu.
Dupa ce am terminat de mancat am luato pe Amalia.
-Amalia. Tre sa te obisnuiesti, santem super nebuni. Deci asa... ia spunemi iti place Mike?
-Eu... ăăă... nu. Si roșește.
-Ama... nu minti!
-Bine. Da. Imi place mult. Dar nu stiu daca simte la fel, adica hello ne cunoastem doar de 2 zile.
-Ama...asa era la mine si Kyle dar am trecut si lui ii placea de mine și daca ma intrebi pe mine, Mike e nebun dupa tine.
-Chiar crezi?
-Da.
-Surioaraaa! Striga Mike din camera sa.
-Viiiinnn. Tip si eu inapoi. O imbratisez pe Ama si ma duc la Mike.
-Sys, vreau sa iti spun ceva.
-Da, bro!?
-Cred ca...
-Iti place nebuneste de Ama?
-Da. De unde stiai?
-Intuitie de frati.
-Cred ca nu simte la fel pentru mine..
-Uhmm... nai de unde sa stii. Iti propun sa o inviti la o întâlnire sunt sigura ca no sa refuze.
-Promite.
-Promit.
Mike's pov
Ma duc emotionat bat in usa Amaliei. O vad pe ea deschizand usa si plangand apoi vazandu-ma si-a stere repede lacrimile apoi a zambit fals.
-Amalia, ce ai patit?
-Nimic.
-bine... acum as vrea sati spun ceva foarte important:
Ama, de cand team văzut prima data miai cucerit inima ca a unui nebun. Te iubesc al naibii de tare, Amalia.
Aceasta spuse:
-Mike... eu...
-Amalia, stai calma, inteleg dacă nu simti la fel. Ma prinde de brat si ma saruta. Prima oară fusesem uimit dar iam raspuns.
-Si eu te iubesc, Mike.
Ma pun in genunchi in fata ei cu un inel cu diamant intro cutiuta:
-Amanda Smith, ai vrea sa fii iubita mea!?
-Da! Te iubesc.
-Te iubesc mai mult.
Am sarutato dulce si mam dus fericit la sora mea. Aceasta statea in bratele lui Kyle. Se potrivesc de minune.
-Sister. In camera mea acum!
-Hooo, nebunule. E doar a mea. Spune Kyle razand
-Nu fi bleg, Adams. Spun chicotind eu.
-Tio imprumut pe doar 5 minute dupa mio aduci mie întreaga si nefolosita. Spune autoritar Kyle.
-Idiot. Spunem eu si sormea la unison.
-Te-am auzit iubito, vei plati pentru asta spune el si o ciupesye de fund dupa ii da din ochi si o pupa pe obraz.
-Eww pupaciosilor.
Am luato pe Jade si iam povestit despre mine si Ama!
-Criss! Ama! Aici! Tipa ea din toti plămânii.
Fetele isi facuse prezenta iar eu am sarutato pe Ama ea rosind, ohh ce draguta Estee cand roșește. Apoi leam lasat singure.
Jade's pov
-Criss e la curent?
-Daaa.
Dupa care noi trei tipam:
-Aaaa! Ce Taree.
-Ho nebunele...
Ma duc in camera unde il găsesc pe Kyle fericit.
-Ai terminat de făcut ce faceai!?
-Iubitule... Haii baii pervers dulce si scump. Lam sarutat dulce iar el adancind sarutul. Sa pus peste mine si va dați voi seama ce sa întâmplat.
Dimineata:
Ma trezesc sarutata de iubitul meu si fericita. Cand am dat ss deschid usa. Toata gașca:
-Baii galagiosilor ce naiba... vroiam sa dormim.
Eu am rosit dar Kyle ma sarutat luuuuuuungggg si astfel ei plecasera.

Our Life...♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum