#13

8 3 4
                                    

-Iubito... tipa Kyle de jos.
-Vin iubire! Spun eu. Ama, ai grija ca astia doi sa nu faca prostioare.
  Cobor jos in sufragerie il sarut lung pe Kyle...
-Ce faci, micuto?
-Nu e evident? Bine acum spune ce e?
-Aveam nevoie sa iti spun ca te iubesc mult de tot!
-Si eu, iubitule.
  Buzele lui s-au napustit asupra mea. Si-a pus mainele pe dupa talia mea iar eu jucandu-ma cu parul sau.
-Hooo... amorezilor nu va mancati reciproc! Spune Ryan razand.
  L-am ignorat si ne sarutam in continuare pana am ramas fara aer.
-Te iubesc. Spune el imbratisandu-ma strans.
-Si eu te iubesc, iubitule!
-Porumbeilor...
-Hihi... chicotesc eu.
-Iubito...e tarziu, hai la somn!
  Urcasem in camera noastra. Ma dusem in baie, dupa o baie lunga cu spuma ma imbracasem in pijama si adormisem cu Kyle langa mine.
  ****
Ma trezesc de dimineata din cauza telefonului lui Kyle.
-Iubire. Trezeste-te. Ii zic eu inca adormita.
-Ce dracu? Murmura el.
  "-Alo.
..
-Da.
...
-Vin imediat. "
  Plecase sa-si faca siesta si dupa ma saruta scurt si pleca lasandu-ma cu ochii in soare. Ma duc in baie imi fac siesta si ma imbrac.
Cobor jos acolo vazandu-i pe Mike si Ama, si Ryan cu Criss.
-Neata, amigos.
-Neata, piticot. Spune Ryan care se alege cu un cot in burta de la Cristina.
-Uriașot. Spun eu amuzata de ce tocmai am spus.
Toti au râs isteric. Dupa care vine Mike si ma i-a in brate si pleaca si el si la fel si Ryan. Ce dracu au toti?
-Ce dracu au toti azi? Zic eu tare.
- Jade. Esti bine?
-Sorry. Nustiu de ce presimt ca astia s-au bagat in belele. Hai sa-i urmarim.
-Let's go.
  Mike si Ryan gonise pe strazile pustii inca la ora asta a diminetii iar noi in masina mea ii urmăream. Stiam ca ceva nu e bine. Franez cand vad ca vor sa coboare din masina.
Apoi au intrat intr-o cladire parasita si care parea înspăimântătoare. O rugasem pe Criss sa stea cu Ama care e ci burta la gura. Si intru incet in cladire. Si acolo. Cand vazusem ramasem masca....

 

Our Life...♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum