Evet ilk bölümle kocaman bir merhaba :))
Ben geldim. Yeni bir kitap yeni bir heyecan. Bekleyenler kendinizi gösterin. Aslında bu bölüm ayrın akşam gelecekti ama , yarın akşam başka bir hikayemin bölüm günü bende erkenden koyayım dedim.
İlk bölümde neden ender yok ? Güzel bir soru. Hemen cevaplıyorum. En baştan başlıyoruz canlarım. Hikayenin temelinden.
yine de buraları hızlı geçeceğiz.. Belki iki bölüm daha .. O arada Enderinde Nasıl Amerikaya kaçtığını okuruz..
Keyifli okumalar. Bir sürü yorum istiyorum ona göre. :D
AŞK HARBİ ! 1 BÖLÜM
Evvel zaman içinde, kalbur saman içinde, pireler berber, develer tellâl iken ben anamın beşiğini tıngır mıngır sallar iken.. Tıngır elek, tıngır felek demişler, ... Zamanın birinde babasının prensesi , annesinin cadısı , abisinin baş belası varmış.
Bu bela tam da tabir edildiği gibi , yerinden duramayan bir baş belası bir kızmış. Yaptığı yaramazlıklar bini aşmış her gece ceza alıp odasına kapatılmış.
Ama kız oturduğu zamanlarda o kadar sıkılıyormuş ki .. Bu sefer eğlenceyi ailesinde aramaya başlamış. Çünkü ondan korkan arkadaşları yanına gelmiyormuş.
Bir gece gizlice , herkes yattığında annesinin odasına girip makyaj malzemelerini almış. Sessiz adımlarla kendi odası yerine , mezuniyetine bile göz diken abisinin odasına girmiş.
Bu kıskanç abi ; giyeceği kıyafetti makasla kesmiş , bir de üstüne beyaz atlı prensini dövmüş.
Bizim yaramaz kız durur mu ? Tam o dakika da intikam çanları çalmaya başlamış. Annesin en sevdiği rujunu abisin dudaklarına sürerken , oldukça eğlenmiş. Dolgun dudaklar , elmacık kemiklerinde ki allıkla oldukça güzel fotoğraflar çekmeye başlamış. Telefonunda onlarca fotoğraf biriktiğinde sessizce odasına gitmiş. Yatağının içine girerken oldukça mutluymuş.
Bilmediği son mutlu gecesini huzurlu bir uykunun kollarında geçirmiş..
Ertesi sabah tüm ev ahalisi abisinin kükreyişiyle uyanırken genç kız memnun bir gülümsemeyle , kimseye görünmeden , onu koruyacak tek kralın yanına sığınmış.
Baba kral prensesini kollarına alıp , zalim şövalye den korurken , kollarında kıkır kıkır gülen prensese kaşlarını çatmıştı. .
"Yine ne yaptın ?"
"Valla bir şey yapmadım yakışıklım. Sadece iadeyi ziyaret diyelim " deyip göğsüne sokuldu..
Zalim şövalye yüzünde ki boyalarla , kralın odasına girdiğinde gözlerinden ateş çıkıyordu. Ama prenses ve Kral kendilerine hakim olamadan gülmeye başlamışlardı bile.
Şövalye bağırarak prensese doğru yürüdüğünde bir an da yüzünü endişe sardı.
Ve masal o anda sona erdi.
*****
Gülse beyaz tavana bakarken sıkıntıdan patlamak üzereydi. Gözlerini açtığında hastanedeydi ve yanında kimse yoktu. En son hatırladığı şey ise abisinin kükreyişiydi. Babasının kollarına sığınmış masum kuzuyu oynuyordu. Daha fazla sabredemeyeceğini anladığında elinin üstündeki serumu çıkarıp ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK HARBİ
HumorKuşanın silahları aşk taarruza geçti. Ender Güven yalnız başına yaşayan tüm gecelerini , eğlenceye feda etmiş müzmin bir bekardı. Taki bir gece " Evlenmeden Olmaz " diyen bir kıza rastlayana dek. Günah'ın baş şehri Las Vegasta sabahın ilk ışıklar...