TANITIM 2
Ender Güven bir adım daha attı. Her adımı belirsizliğe giderken yürüdüğü yoldan ayrılmadı. Kulaklarında çınlayan müzik,etraftaki hareketlilik için deki yoğun arzuyu daha da perçinlerken yarım saattir gözlerini ayırmadığı kızın belinden kavradı. Bir anda donan beden göğsüne daha fazla çekip bedenini sürttü. Şimdi aklı değil bedenide alev almıştı.
Her kıvrak hareket , önce kendi bedenine çarpıyor , sonra uzaklaşıp tekrar alev aldırıyordu. Kadın kıvrak bir yılan gibi kendisine sürtünüp aklını başından alıyordu. Havaya kalkan kolları başını kendisine çekip dudaklarını öptü. Dudaklarından aldığı alkol tadıyla daha fazla abandı kızın dudaklarına.
"Buradan gitmeye ne dersin" Kızın tam kulağının dibinde fısıldayıp kulak memesini dudaklarının arasına aldı. Kollarında kıvranan kadın artık sabrının zorluyordu. Bardan çıktıklarında gecen,n soğuğu iliklerine kadar işlemiş sabaha fazla bir şey kalmamıştı.
"Otele gitmeye ne dersin " dedi genç adam. Kızın yerinde sallanan bedenin den sarhoş olduğu belli olsa da kendisi de ondan farksız değildi. Birbirlerine tutunarak yürümeye başladılar. En azından kaldığı otel fazla uzakta değildi. Bunan memnun oldu Ender.
"Hadi bebeğim , fazla uzak değil , gidebiliriz "
"Ihh hayır , olmaz yakışıklı . Çok tatlısın ama " dedi genç kız hıçkırdı.
"Neden ?"
"Evlenmenden olmaz da ondan abim beni öldürür. Evlensene benle " dedi genç kız gözleri yarı kapanırken. Kanında ki alkolle göz kapakları daha fazla ağırlaşırken bedenini daha fazla yasladı genç adama.
Ender güven kızı kollarına hapsetti. Alt dudağını dişlerinin arasına aldı. İki bedenden de bir inleme sesi yükselirken "evlenelim o zaman " dedi.
"evlenelim hı "
"tamam o zaman ama önce tanışalım tamam mı ? ben gülse sen kimsin "
"Bende ender bebeğim." Kızın açıkta olan boynuna yüzünü gömüp öpmeye başladı.
"Ama ender hani önce evlenecektik " Ender kızdan uzaklaşıp elini tuttu.
"Gel bakalım , önce evlenelim "
Gülse adamın elini tutup yürümeye başladı. Kafası fazla güzeldi. Kanında ki alkol beynini bulandırıyordu. Bilmediği kanında sadece alkol yoktu. Önüne gelen bardaklara bakmadan içmiş ve kendini bilinmez bir gecenin kollarına bırakmıştı. Düşünceleri birbirine karışmış be yapacağını bilmiyordu. Ama bu adam sıcaktı. Fazla sıcaktı ve gülse sıcağı çok seviyordu.
Evlenmeden ona sarılıp yatamazdı ki...
�?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK HARBİ
HumorKuşanın silahları aşk taarruza geçti. Ender Güven yalnız başına yaşayan tüm gecelerini , eğlenceye feda etmiş müzmin bir bekardı. Taki bir gece " Evlenmeden Olmaz " diyen bir kıza rastlayana dek. Günah'ın baş şehri Las Vegasta sabahın ilk ışıklar...