-1-

154 26 18
                                    

Uzun uzun yıllar önce Vampir dünyasında akıllara gelmeyen bir karışım bulunmuş...

Karışımı bulan yaşlı adam Vampir dünyasının liderleriyle konuşmuş,bulduğum karışımla insanların dünyasına geçebiliriz.,o zaman böyle bir şeyin mümkün olamayacağını sanıp yaşlı adamı serbest bırakmışlar.

Aradan biraz zaman geçince,ya gerçekten bulduysa bu dünyamız için bir felaket ,bizi kimse dinlemez herkes kan almak için dünyaya gider..diye düşünmüşler..

******************

"Kızım oğlum ben size birşey söyleyeceğim. Ben kimsenin bulamadığı karışımı buldum..der yaşlı adam.."

"Baba bizi korkutma ne karışımı".der kızı

"Bu karışımı içen bir kişi insanların dünyasına geçebilir."

"Ne diyorsun baba sen ne insanı, ne karışımı". Der kızı telaşlı bir şekilde.

"Peki baba bunu liderler biliyor mu?"der kızının kocası...

"Söyledim ama böyle birşeyin mümkün olmayacağını sanıp beni gönderdiler.
Ama böyle bir karışım gerçek,.."

"Gelenlere bakın kim geliyor..
Hayırdır inşallah.."

"Karışım için geliyorlar..
Kızım siz karışmayın bırakın beni alsın götürsünler,sen iki canlısın.!!
Şu karışımı siz alın kimseye göstermeyin sizde kalsın.. "

"Bizimle geliyorsun yaşlı adam..."

"Baba,hayır götürmeyin.."

Babasını götürürler,uzun zaman olmuştur ve hiç haber alamazlar. Çocukları doğmuştur.

      17 Yıl Sonra

Lisa 'nın GÖZÜNDEN..

Ne kadar sıkıcı bir hayat,artık bende dışarı çıkmak istiyorum. Ama annem neden bana izin vermiyor. Beni neden dışarı göndermiyor bir türlü anlamıyorum.

Beni böyle kısıtlamalarından nefret ediyorum artık bende herkes gibi oyun oynamak okula gitmek istiyorum.

"Kızım kalkmadınmı hâlâ.."

"Kalktım anne geliyorum.."Yine hep aynı gün kalk kahvaltıya, pıjamalarını çıkarmadan doğru yatağa..

Günümü müzik dinlemekle geçiriyorum..

"Güzel bir kahvaltı hazırladım hadi otur hemen.."

"Oturdum anne oturdum.."

"Neden böyle kötü davranıyorsun,ben senin iyiliğini istiyorum.."

"Benim iyiliğimi böyle mi düşünüyorsun anne..!"
Artık ben bu hayattan sıkıldım..
Heceleyerek söylemiştim,yine her günkü gibi sinirlerim tavan yapmıştı ama o hep aynı şeyi söylüyor. "Senin iyiliğin için"

"Beni neden dışarı çıkarmadığınızı merak ediyorum. Artık bana gereken açıklamayı yapar misiniz."
Demiştim birden bağırarak ama çok sinirliydim neden dışarı çıkarmadığımı merak ediyorum bunu bilmenin en doğal hakkım olduğunu düşünüyorum..

İnsanların İçinde Tek VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin