Ben bu ormanı çok sevdim yeşil alanları açık ferah güzel bir yer.
Bizim ormanlar gibi sisli ve karanlık değil insallah hep böyle olur.Oda ne çok büyük, buradan her yer gözüküyor. Bu kadar büyük evler daha önce hiç görmemiştim,daha doğrusu kendi evimiz dışında başka ev görmedim. Ama bizim evimiz müstakil bir evdi. Buradaki evler çok uzun ve büyük bu manzara beni benden aldı.
Şimdi de insanların arasına karışma vakti..Kendine gel Lisa kendine, "ama çok güzel kokuyorlar" ben bir söz verdim o yüzden kendime hakim olmam lazım burada yaşamak için kendime yeni bir hayat kurmak için bunu yapmamam gerekir..
Tamam neyse bu hayatın tadını çıkaramalıyım ve kendime yatacak yer okuyacak okul bulmalıyım!!!
Çok kalabalık bir yer yollar ,sokaklar insan kaynıyor. Herkes ne kadar da mutlu yanındakilerle ne kadar da eğleniyorlar.
Bende mutlu olmak istiyorum..Eğitimim eksik derken okuma yazmayı biliyorum.
Ve bir tabela gördüm okumak için biraz yaklaştım tamda aradığım şeydi.
Okul ve yatacak yer..
Dağ başında her yer ormanlık tam benlikti. Hemen orayı bulmalıydım.
Tabiki insanlardan yardım almam gerekiyordu. Ve bir tane duran arabaya yaklaştım."acaba bana yardım edebilir misiniz?dedim kendime hakim olarak.."
"tabi nereye gitmek istiyorsun.."
Sanki benim içimi okumuştu benim bir yere gitmek istediğimi nasıl anladıki, anlamadım.
"Şu yere gitmek istiyorum" dedim..
Ve arabaya bindim..Araba bir vampir hızı kadar olmasa da hızlı gidiyordu güzel birşey aslında kendini yormamış oluyorsun..
Insanların içinden ayrıldık dar dönemeçli yollardan geçtik. Fazla araba geçmiyordu sessiz sakin..
Burada bu adamın kanını kendi içime alsam boynunu dişlesem kimsenin haberi olmazdı.
Aslında bir an yapmayı düşündüm ama sanırım okula gelmiştik.
Araba durdu.."Geldik kızım"
"Teşekkürler " dedim ve arabadan indim tam okula doğru yürüyeceğim sırada arabadaki adam arkamdan bağırmaya başladı.
"Kızım parayı vermeyi unuttun"
Paramı o nasıl bir şeydi ki..
"Ne parası " dedim adama,
Adam kızmış bir şekilde"Dalgamı geçiyorsun sen hemen taksi parasını ver "
Adam laftan anlamayacak heralde.
"Bende para yok"dedim sinirlenerek o an istem dışı da olsa gözlerim kırmızıya döndü, Adam bunu fark etmiş olmalı ki bana hiç birşey demeden arabasını geri geri sürmeye başladı.Yapacak birşey yok kendi kaşınmıştı. Bende yardım ettim biraz.
Okul çok büyüktü hemen içeri girip yerime yerleşesim var.Okulun kapısından adımımı içeri attim,içide aynı dışı gibi çok güzeldi.
Etrafa biraz göz gezdirdikten sonra karşı da bir insan gördüm.
Odadaydı, odasının ön yüzüde cam olduğu için farketmiştim..Kapısının önüne geldim ve durdum kendime sabır ve güç vererek kapıyı çalıp içeri girdim.
Içeride beni karşılayan uzun boylu zayıf birisiydi. bana..
"Buyurun küçük hanım birsey mi istemistiniz"
Dedi.. Bende..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnsanların İçinde Tek Vampir
VampirosUzun zaman önce dedesinin bulduğu karışım... Ve o karışım yüzünden hayatını düzgün yaşayamayan bir kız.!! Yaşamak için tek yol o karışım.. Ve kendisini insanların içinde bulur.. Kendisine yeni düzen oluşturur.. Heyecan verici bu hikayeyi okumalısın...