-4-

62 7 5
                                    

Yolculuk sonunda bitmişti ve merakla beklediğim o kasabaya gelmiştik.
Laura'nın babası bana çok yardımcı oluyordu gerçekten iyi insalardı.

Bu yeni hayatımda bu kadar iyi bana yardım eden birilerini bulmuş olmam bana güç veriyordu.

Laura'nın ailesinin yaşadığı evi çok beğenmiştim. Siyah beyaz tonların hakim olduğu güzel bir evdi iki katlı içten merdivenli.

Laurayla ben üst katta karşılıklı ayrı odalara yerleştik.
Beni fazla tanımadıkları halde evlerine almış ve bir oda vermişlerdi.

"Bugün okula kayıt yaptırmaya gideceğim yarın başlarsınız okula" bu laura'nın babası Tyler dı.

Okul hayatım yeniden kendime ait bir yerde devam ediyordu. Pencereden dışarı baktığımda bana yaşadığım yeri hatırlattı birazda olsa benziyordu yaşadığım yere.

"Lisa hadi gel dışarı çıkalım biraz dolaşalım"

Bu kulağa hoş geliyordu etrafı gezmek görmek güzel olabilirdi.

Dışarısı soğuk olduğu için üzerine deri siyah montumu giydim..
Ayaklarımada botları geçirdim ve yürümeye başladık.

"Buranın ne kadar güzel bir yer olduğunu daha yeni anlıyorum"dedi laura

"Niye öyle düşünüyorsun "diye sormadan edemeyeceğim birazda meraklı huyum yüzünden zaten bu yaşıma kadar her şeyi merak ederek yaşadım.

"Burada yaklaşık 3 ay kadar kaldım ama bana sıkıcı geldi okulda yoktu o zamanlar yani yaz tatiliydi."

Burada yaz oluyor mu diye düşünmeden edemedim kendi kendime.
"Çok sıcak oluyordur burası " diye laf atmaya başladım birşeyler öğrenmeye çalısırcasına.

"Normal halinden sıcak ama o kadar da değil normal bir havası oluyor yani "

Bu duyduklarım beni birazda olsa rahatlattı çünkü tekrar tekrar yerimi değiştirmek istemiyordum ve umarım değiştirmek zorunda kalmam.

"Iyi ya ben zaten sıcağı fazla sevmem bana böyle serin bulutlu hava lazım"

Vampir duygularım harakete geçti sanırım biraz güçsüz düştüm ama bu normaldi uzun zamandır kan içmiyorum benim bir yerlerden kan bulmam lazım.

"Yanımda sen olduğun için mutluyum ve hayat artık bana sıkıcı gelmiyor Lisa bana arkadaşlık duygusunu yaşattığın için sana teşekkürler ederim"

Bir insandan benim hakkımda güzel sözler duymak güzel.

Yanımızdan geçen insanların bize bakmaları normaldi çünkü biz buranın yabancısıydık.

Bu...bu koku insan kokusuna benzemiyor kan kokusuda almıyorum. Bu ne olabilir..!
Yoksa burada yanlız değilmiyim.

"Laura hemen eve gidelim"

"Noldu neden ki "

"Yok birşey sadece biraz uykum geldi o kadar"

Uzaktan bizi izleyen kişiler insan değildi. Insan kokusu kan kokusu almamıştım ama böyle birşey nasıl olur dünyada benden başka vampirlerdemi var.

Böyle birşey sadece dedemin bulduğu karışım sayesinde olabilir benim buraya geldiğim gibi gelmiş olabilirler. Ve bir tane değil ama karışım bizden başka kimsede de yoktu bildiğim kadarıyla çok değişik şeyler olmaya başladı ama korkmuyorum onlar vampirse bende vampirim.

Yorucu bir gündü akşam yemeğini yiyecek durumda değildi ve erkenden yatmaya ihtiyacim vardı ilk günden olan olaylar beni çok şaşırttı ve ilgimi çekti. Eğer gerçekten Vampirler varsa buraya nasıl geldiler nereden geldiler öğrenmem lazım.

Çizgili geceliklerimi giyip yatağa yattım ışığı söndürüp kendimi uyumaya zorladım.

......

Saat 7.30. Laura'nın bana bağarmasıyla gözümü açtım bugün önemli ve ilk gündü yani okulun ilk günü biraz heyecanlıydım.

Tyler in bize aldığı okul kıyafetlerini giydim.
Sade bir makyaj yapıp saçımı düzleştirdim.
Ve odadan aşağıya indim en son ben gelmişim herkes kahvaltı masasında beni bekliyormuş.

Tyler bizi okulun ilk günü olduğu için araba ile bırakmıştı. Okul eve çokta uzak değildi 15 dakikalık yürüme mesafesindeydi.

Okulun kapısından içeri girdiğimizde bahçede kimse yoktu herkes derste olmalı.
Biz ilk olarak okul müdürünün yanına gittik tanıştık.
Oldukça iyi birine benziyor uzun boylu siyah saçlı orta yaşlarda bir adam. Adam diyorum çünkü daha adını bilmiyorum.

Kapıdan içeri girdiğimizde bir kaç saniye sessizlik oluştu. Bu sessizliği bozan kişi lauraydı.

"Biz okula gelen yeni öğrencileriz rica etsem sinifimizi öğrenebilirmiyiz." Diye seslendi laura okul müdürüne..

"Sen Bay Tyler in kızı olmalısın. Bende sizleri bekliyordum buyrun size sinifinizi göstereyim"

Laura'nın ailesi bu kasabada çok tanınıyor olmalı. Lauradan bir ara ailesinin ne iş yaptığını sorduğumda bana doktor olduklarını söylemişti ve buradan ki çoğu kisi onları tanıyor olmalıydı.

Sinifa doğru müdürüm arkasından yürümeye başladık. Müdür bir kapini önünde durdu ve tıklayıp içeri girdi bizde arkasından içeri girdigimizde herkesin gözü üzerimize döndü o anki duygu anlatılamaz derecedeydi ve heyecan bastı müdür bizi tanıştırdiktan sonra arkadaki boş sıralara oturun diye bir ses geldi. Bunu söyleyen kişi sınıf öğretmenimiz olmalıydı.

Iki kişilik boş sıra olmadığı için Laurayla ayrı oturmuştuk. Yanına oturduğum bir erkekti ve ben ilk defa bir karşı cins birisiyle yan yana oturuyordum ve bu bana dahada heyacan veriyordu ve terlememe engel olamuyordum. Yanımda oturan kişi gerçektende çok yakışıklıydı sarı saçlı mavi gözlü birisiydi.

Ona ne kadarda bakmamaya çalışsamda arada gözlerim o tarafa doğru kayıyordu. Sinifa doğru döndüğümde birkaç kişinin bize baktığını gördüm bu gerçekten çok rahatsız edici bir şeydi.

Ve gün yavaş yavas bitmeye başlamıştı son dersten önceki son teneffüs zili çaldığında bir ohh çektim içimden. Ne kadarda mutlu olsam da yeni hayatımdan biraz daha değişik olan olaylar sıkmıştı beni.

Her teneffuste bana ve yanımdaki kişiye bakan kızlar neyi ima ettiğini anlamış değildim ama neyseki bu sınıfta yanlız değildim en yakın arkadaşım Laura vardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 05, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İnsanların İçinde Tek VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin