Güzel bir gün daha dışarısı temiz kapalı bir hava var zaten biz Vampirler açık havaları pek sevmezdik.
Üstümü hemen değiştireyim odadan çıkıp gideyim yoksa sabah sabah bununla tartışmak zorunda kalabiliriz hiç çekemem.
Üstümü değiştirdim zaten kıyafetlerim yoktu aynı kıyafetleri giydim uyanıyor galiba hadi çıkmalısın Lisa yoksa yakalanacaksın..
Tam kapıyı açıp dışarı çıkıyordum bana seslendi.
"Dur nereye"
Bide bunu soruyor muydu hiç anlamıyorum.
"Sen beni istemiyorum demedin mi bende sen görmeden çıkıyordum"
Sabah sabah hiç tartışma yapacak havamda değildi güne güzel basladim güzel devam etmesini istiyordum."Ben gerçekten bunları mı dedim. Gerçekten özür dilerim "
Nolduğunu anlamış değilim karşımda duran kız hiçte dün aksam daki gibi davranmıyor du.
"Sen dün akşam bana söylediğin sözleri hatirlamıyormusun""Yo hayır insallah seni üzecek birşey söylemişimdir"
Bu çok garipti ben bir anlam verememiştim şu anda ne yapmam gerekiyor onuda bilmiyordum.
"Ben laura senin adın Ne?"
Simdi de benle tanışıp arkadaş olmak istiyor. Buna sevindim ilk arkadaş bulmaya oda arkadaşımdan başlasam iyi olacaktı ve o başladı bile.
"B-Ben Lisa "senle ikimiz oda arkadaşıyız."
Ilk arkadaşımı bulmuştum çok sevinmiştim buradaki hayatımın dahada iyi gitmesini istiyordum.
"Artık tanıştığımıza göre arkadaşız beni de bekle üstümü değiştireyim beraber gidelim"
Evet ilk arkadaşımı bulmuştum ve odanın köşesindeki tekli koltuğa oturdum laura nın hazırlanmasını bekliyordum.
Okul kıyafetlerini giydi ben ayağa kalkmaya hazırlanırken o dolaptan makyaj malzemelerini çıkardı.Doğru ya sadece benim yok malzemelerim unutmuştum. Geri koltuğa oturdum ve tekrar beklemeye başladım.
Makyajını yapmaya başladı gerçekten güzeldi ve dahada güzel oldu makyajı bittikten sonra üzerine son olarak parfümünu sıktı."Hazırım şimdi gidebiliriz"
Gitmek için ayağa kalktım ve lauraya doğru yaklaştım.
"Dur bi dakika "
Dedi bana ben anlamadim.
"Noldu " diye sordum."Sen makyaj yapmıyormusun?"
Aslında yapıyordum 17 senemin geçtiği o evde vakit geçirmek icin kendi kendime makyaj yapıyordum.
"Şey.. "
Daha sözümü bitirmeden hemen lafa atladı.
"Bence yapmalısın okulun en güzel kızı sen olabilirsin."
Gerçekten olabilirmiydim. Ama benim malzemem yoktu ki.
"Şey benim malzemem yok"
Söylemiştim ve rahatlamıştım.
"Bir genç kızın nasıl makyaj malzemesi olmaz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnsanların İçinde Tek Vampir
VampirgeschichtenUzun zaman önce dedesinin bulduğu karışım... Ve o karışım yüzünden hayatını düzgün yaşayamayan bir kız.!! Yaşamak için tek yol o karışım.. Ve kendisini insanların içinde bulur.. Kendisine yeni düzen oluşturur.. Heyecan verici bu hikayeyi okumalısın...