BÖLÜM1

9 2 0
                                    

Sabah alarmın o iğrenç sesiyle uyandım . Alarmı kapatmaya çabalarken her şeyi yerle bir etmiştim , her zaman ki gibi harikaydım . Hafifçe doğrulup ayaklarımı yataktan sarkıttım ah kısa olmanın güzel yanı . Karşımdaki duvarı boş boş izlemeye başladım . Yatağıma tekrar yatmak istiyordum ama okula gitmem gerekiyordu .Her çocuk gibi bende sevmiyordum okulu ama benim okulu sevmeme sebebim dersler değil o bir avuç gerizekalı insandı . Her sabah o fare sesli erkek yalakası salak kızın günaydın sesini duymak zorundamıyım ben ? Saat 08:15 olmuş Eğer biraz daha oturursam geç kalıcaktım. Yatağımdan koca kıçımı kaldırıp banyoya ilerledim . Onbeş dakikada duş almam gerekiyordu . Üzerimdekilerden kurtulup duşa girdim . Suyun ısınmasını beklememiştim. Hızlıca duş alıp çıktım üzerime okul üniformamı geçirdim , üniformanın üzerine siyah kazağımı giyip tekrar banyoya yöneldim .Önce saçlarımı kurttum ardından hafifçe şekil verdim elimi makyaj çantama attım çirkin biçimsiz suratımı düzelttikten sonra banyodan çıktım. Evet suan kelimenin tam anlamıyla gec kalıyordum hemen üzerime siyah montumu giydim çantamı ve sigaramı alıp çıktım evden . Yüzüme çarpan soğuk suratımın uyusmasına neden olmuştu. Çantamın ön gözündeki kulaklığımı çıkarttım telefonuma taktım sevdiğim bir şarkıyı açtım  telefonumu arka cebime sokuşturdum ardından paketimden bir dal sigara cıkartıp yaktım yavaşça içime çektim dumanı artık ciğerlerim acımıyordu, sanırım alışmıştım.Hızlı adımlarla ilerlemeye başladım . 10 dakika sonunda okulun kapısından girmiştim bana doğru bakıp gülümseyen Alp'i  fark ettim yanına doğru ilerledim 'günaydın' dedim 'günaydın'diye karşılık verdi 'kahve alıcam ister misin?' diye sordum beni başıyla onayladı. Beraber kantine çıktık o kenardaki masaya oturdu bense kahveleri almaya gittim . Ah ama ben mükemmel bir sakar olduğum için tam kantinin ortasında yerle bütün oldum . İnsanlara aldırış etmeden kendi halime kahkaha atmaya başladım . Alp yanıma geldi yardım edicek diye beklerken o iğrenç kahkahasını attı . Sonradanda olsa elini uzatıp beni kaldırmak aklına gelmişti sonunda . Bana 'en iyisi sen otur ben alırım.'dedi onu başımla onaylayıp oturdum . Onu beklerken yan masada ki çocuk dikkatimi çekti . Çok tuhaf birine benziyordu ve korkunç bakışları vardı . Bana doğru bakınca hemen kafamı farklı bir yöne çevirdim . Alp yanıma gelip 'istersen yukarda içelim 5 dakika var dersin başlamasına ' dedi 'olur' deyip peşine takıldım . Biz çıkarken çocuk arkamızdan bakıyordu dayanamayıp Alp'e sordum. Varlıklı bir ailenin büyük oğluymuş son sınıfa gidiyormuş herkes tanımasına rağmen çoğu kişi hakkında birşey bilmiyormuş. Dikkatimi çekmişti sanki onda bir şeyler var gibiydi. Korkuyordum neden bilmiyorum içime bir his çökmüştü .Alp bana bakıp 'sen yürümeyi düşünüyormusun 'deyince hemen gözlerimi ona dikip gülümsedim ve koluna girdim . Beraber sınıfa çıktığımızda o fare sesli kızın günaydın deyişini duyduğum beni boğun lütfen ... Yavaşca en arkaya ilerledim çantamı sırama bıraktım ardından montumu çıkartıp astım.Yerime oturdum alp yanıma oturdu Alp'e sorular yağdırmaya başladım adının can olduğınu öğrendiğim tuhaf  çocukla ilgili sanırım bıkmış olucak ki suratını ekşitti  . Biz konuşurken hoca sınıfa girdi . Ders tarihti Alp'in en sevdiği benim uyuduğum ders. Dersin ilk beş dakikası dolmadan kafamı sıraya bıraktım . Alp'in onun hakkında dediklerini düşünüyordum ondan uzak durmam gerektiğini bana göre biri olmadığını söylemişti öylemiydi. Zilin çalmasıyla kafamı kaldırdım . Direk yerimden cıktım Alp peşimdeydi . Koridorda bana bankıp sırıta sırıta üzerimize gelen sedayı fark ettim .'Aşırı özledim Melodim'dedi bana hemen sıkıca sarıldım ona .Beraber bahçeye indik boş bulduğumuz ilk yere yerleştik ona onu anlattım Seda bana gülümseyip içimden geleni yapmam gerektiğini söyledi ama korkuyordum neden onu tanımak istiyordum yada neden onun hakkında seyleri merak ediyordum. İçeri giriş zilini duymamızla yerimizden hareketlendik. İÇeriye doğru lerlerken....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 26, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

siyahın içindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin