Aşkın Başlangıçı

335 47 15
                                    

Bir ucundan başlamak gerek hikayeme ve hayata.
Hayatımın büyük bir kısmı okul olan biriyim. Hergün aynı şeyleri yapardım genelde. Okuldan eve, evden okula git gel. Birgün yine okula gitmek için evden çıktım ve çok uykum vardı, yorgundum. Her zamanki gibi okula gitmek için durakta otobüsün gelmesini bekliyordum. Durakta ayakta dururdum hep. Sonra bir kızın bana baktığını fark ettim. Dikkatimi çekmişti sanki bana birşey demek istiyordu. Kız çok güzel bir kızdı. Kız bana seslendi ve "telefonunu kullanabilir miyim" dedi. Bende "tabiki,olur" dedim. Kızı tanımıyordum ama iyi birisine benziyordu telefonumu verdim. Telefonu alır almaz numaraları yazarak birini aradı sonra biriyle konuşmaya başladı. Bende istemsizce kulak misafiri olmuştum. Telefonda konuştuğu kişiyle kısa bir tartışma yaşıyorlardı. Galiba konuştuğu kişi ya babasıydı ya da sevgilisiydi. Kız çok sinirlenmiş gibiydi ve sonra ağlamaya başladı. Şaşırmıştım, yanına gidip ne olduğunu sordum ama cevap alamadım. İçine kapalı biri gibiydi. Üzülmemesi için teselli etmeye çalıştım ama işe yaramadı. Neden ağladığını bilmiyordum ama kızın haline çok üzülmüştüm. Onu daha iyi anlamak için arkadaş olmak istiyordum. Bunun üstüne otobüs gelmişti ve onun için gitme vakti geldi. telefonumu kullanmasına izin verdiğim için teşekkür etti. Bende "Önemli değil" dedim. İçimde garip bir his oluşmuştu nedenini bilmiyordum hiç hissetmediğim bir hisdi bu. Okuldan çıktım ve sonra otobüsüm geldi. Eve gelmiştim. Çantamı çıkardım ve odama gittim. Kıza aşık olmuş gibiydim. Aradan birkaç gün geçmişti. O kızı unutamıyordum aklımda takılı kalmıştı. Belki de aşık olmuştum. Buna kendimde inanmamıştım ama belki de kabullenmeliydim. Ve birgün derste düşüncelere dalmıştım. Hocam bana bakarak "bir sorun mu var" dedi. Bende "hayır yok hocam" dedim. Hocam dersle ilgilenmediğimi fark etmişti ama bu olanları kimsenin bilmesini istemiyordum bu yüzden kimseye anlatmak istememiştim. Okul hayatıma odaklanmakta zorluk çekiyordum...

Aşkı BulmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin