Hayata Bakışım

135 17 2
                                    

Yataktan kalkarak yeni bir güne boynumun ağrısıyla uyanmıştım. Dediklerine göre günün en önemli öğünü kahvaltıymış bende onu yapmak için birşeyler yemeliydim ama canım hiç istemiyordu yemek yemek. Hala uyumak istiyordum. Uyku en tatlısı bence derken sofraya geldim ve biraz yemek yedim. Kursumun ilk günüydü bugün biraz unutkan bir insanımdır kursa gitmeyi unutmamam gerekti. Kahvaltıdan sonra biraz sabah sporu yapmayı severim çok olmasa da spor spordur. Birkaç hareket ve biraz da koşunun ardından kursa gidecektim. Gitar kursu denince akla çok havalı bir yer gelebilir aklınıza ama o kadar da değil. Odama gitarımı almaya girdim ve gitarım tozluydu ilk önce onu temizledim ve çantasına koydum. Çantayı sol omzuma takarak evden çıktım. Kursa gidiyordum. Kurs evimize çokta uzak değildi hemen geldim oraya. Kapıdan içeri girdim ve hocamızı bekliyordum. Beklerken içerdeki diğer çocuklar ile tanışıyordum. Hepsi iyi ve hoşgörülüydü. Ortamı sevmiştim. Ve sonra hoca geldi. Biraz muhabbetin üstüne derslere başladık. Benim için bugün güzel bir gündü derste çok iyi geçmişti. Çıkışta bir çocukla tanışmıştım evleri bizim mahalleye çok yakınmış. Uzaktan iyi birine benziyordu sakin bir duruşu vardı. Eve gidecektim yol büyük bir kısmını bu dostumla gittik. Eve geldim. Hayatım biraz olsun normale dönmeye başlamıştı yani en azından renklenmeye başlamıştı diyebiliriz. Hayata bakış açım değişmişti. Akşam oldu ve ben kafamı rahat bir şekilde yastığa koydum. Uyumaya başladım. En azından şimdilik kafam rahattı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 07, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkı BulmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin