İkisi de güzel bir sabaha uyanmıştı. O öpücük çıkmaza sürüklenmeden kendilerini durdurabilmiştiler. Umut uyandığında Ediz ağzı yamulmuş uyuyordu, fakat bu hali Umut'un hoşuna gitmişti. Ediz gözlerini açtığında Umut'u onu izlerken bulmuştu. "Çok mu yakışıklıyım?" "evet...yani şey hayır..... evet ama çok de....." kızı susturan tabii ki Ediz'in dudakları oldu, kız bu işi pek sevmemişti ama onun dudakları Umut'un ilacı olmuştu.. Onun kokusu, vücudu.... tamam saçmaladım.........
-12:29-
"Ediz saat yarım oldu hadi artık çıkalım" diye seslendi kız ama Ediz'den ses seda yoktu. "Ediiiizzzz!... sinirleniyorum ama artık" kız aklına gelen fikirle gülümsedi. "Edii... ahhh Ediiizzz ahhahh canım yanıyo!" "n'oldu?!!" "Allah belanı vermesin Ediz nerdesin ya?" "tıraş oluyodum farkındaysan!" "ama ağaç oldum ben!" dierek dudaklarını büzdü. Ediz ise yüzündeki tıraş köpüğüne aldırmadan kızın dudaklarına yumuldu. Kız rahatlamıştı siniri gitmişti, genç kız kendini geri çekip "Ediz rahat dur!" diyerek odasına çıktı, doğal olarak Ediz'de arkasından Ediz banyoya Umut arkasından "Ediz çık şurdan yüzümü yıkıycam" "ben yıkıyim mi?" "uffff!!" "hadi ama karıcığım..." kız dayanamayıp çıktı banyodan...
-13:03-
"Ediz hadi ama ya bak valla çıkıcam şimdi" "geldim tatlı bela geldim" Ediz Umut'un elini tutup evden çıktı "Ediz dur kapıyı kilitleyelim" "of boşver" "Ediz!!!" "uf çabuk ya" "ben seni iki saat bekledim be adam" "oo hemende alınırmış benim tatlı belam" kız alınmış gibi yaparak kapıyı kilitledi ve kocasının(!) elini tuttu nedeni buradaki kızların kocasına(!) yiyecek gibi bakmasıydı. "Ediz bunlar ne ya yamyamlar piranalar" "kıskandın mı?" "kıskanırım tabii salak kocamsın sen benim" Ediz Umut'un bu dediğine gülümsemişti ve karsını kızdıran kızlara inat yolun ortasında dudaklarına yapıştı. Küçük öpüşmeden sonra Umut "Ediz ayıp ya yolun ortasında" "Allah Allah karımı da mı öpemicem.. Helalimsin kızım sen benim" "utandırma beni" "utan benim tatlı belam"
-22:27-
"Ediz yoruldum" "son lütfen" dördüncü sevişmelerini yapmış beşinciye geçmişlerdi. Genç kız yorulmuştu, "beş" onun bünyesine fazlaydı özelliklede ilkinde.. Kız içindeki sıcaklıkla Ediz'in boşaldığını anladı. "Ediz uyuycam şimdi" "tamma sevgilim" "Seni seviyorum" "seni seviyorum tatlı belam" Ediz seviyordu bu kızı aşıktı hatta mimiklerine, hareketlerine her şeyine aşıktı.....
Tamam o kısmı atlamak istemezdim ama şöyle bir durum var canalrım uandım.. Ama isterseniz özel blüm olarak yazabilirim tabii isterseniz.. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞUM=ZORAKİ EŞİM
RomanceEdiz SEYRAN Ünlü bir iş adamı olan Ahmet SEYRAN' ın oğlu... Sıcak kanlı, sevecen bir erkek. Ha tabii yakışıklılığını da unutmamak lazım... Genç çocuk hem komşusu olan hemde iş için zorla evleneceği kıza ilk gördüğünde çarpılır. Kızı daha önce gördüğ...