Özel Bölüm

10.6K 185 4
                                    

Genç kız daha fazla dayanamayıp Ediz'in yakalarından tutup dudaklarına yapıştı, resmen sömürüyordu. Ediz ilk önce şaşırsada bu şoktan hemen kurtulup karşılık vermeye başladı ve kızı kucağına alarak yatak odasına gitmeye başladı. Kız kendini Ediz'den ayırıp Ediz'in boynuna yöneldi. " Umut şimdi durmazsan merdivende beceririm seni" Umut kıkırdayıp kendini Ediz'e bastırıyor ve saçalrını okşuyor. "Ediz hızlı olamazmısın?" Ediz biraz daha hızlanıp yatak odasına girdi. "Ediz?" "efendim" "canımı yakma tamam mı?" "merak etme, güven bana" Ediz Umut'u yatağa yatırıp üstüne çıktı ve kızın boynunu öpüp ısırmaya başladı. Umut hem inliyor hem de Ediz'in saçlarını çekiyordu. "Ediz bitir şu işi" "bana ne zaman sevgilim aşkım demeye başalrsan o zaman birlikte oluruz!" diyerek kalktı üstünden.. Umut şaşkın şaşkın bakıyordu. "Ama aşkım sen beni şimdi burda böyle bırakıcan mı?" "eve... ne aşkım mı dedin?" Umut kafasını usulca salladı ve tekrar Ediz'in yakalarından tutup dudaklarını sömürmeye başladı....

Üç dakika içinde tamamen soyunmuş ve yatağa girmişlerdi. Ediz  kızın göğüsleriyle oynayıp boynunu öpmeye başladı. Kızın hoşuna gitmesine rağmen canı sıkılmıştı çünkü altındaki sertliğin artık içine girmesini istiyordu. "Ediz yeter dayanamıyorum" "Ediz?" diyerek kalkıyordu ki "ya bebeim alışamadım zaman versen n'olur?" Aslında Ediz de istemiyordu kucağından kalkmak ama alıştırmalıydı kendine aşık etmeliydi. "Peki" diyerek tekrar uzandı kızın üstüne, eli yavaşça Umut'un kızlığına gitti. "Edi...Aşkım sakın onu yapma yalvarırım!" "neden?" "istemiyorum lütfen.. hem ben artık seni içimde istiyorum" Ediz tekrar kızın dudaklarını emmeye başlamıştı hemde kızın göğüsleriyle oynuyordu. "Vakti geldi ha?" "bence de" Ediz kızın bacak arasında yerini alırken Umut 'canım acıycak mı?' derdindeydi. "Ediz?" "efendim" "canım acıycak mı?" "biraz" kzın kalbi daha hızlı atmaya başlamıştı. Ediz erkekliğini eliyle Umut'un kızlığına yerleştirirken, Umut  Ediz'in bu boşluğundan yararlanıp Ediz'i altına aldı. "oww" "ee Ediz bey ben üste olsam?" "ben ona değil göğüslerin için söylemiştim" "köpek" diyrek  Ediz'in erkekliğine abandı ve onu içine aldı. Canı yandığı için kısa bir çığlık attıysa da zamanla zevk almaya başlamıştı. Normalde Uut'un altta kıvranmesı gerekirken Ediz altta kıvranıyordu. "Umu..Umut harikasın" "sende öylesin bebe.ğim" nefes nefese doruğa ulaşırken Ediz Umut'un içinden çıkmadan altına aldı ve ikiside doruğa ulaştı. "Umut harikaydın balım" Umut sadece Ediz'in dudağına öpücük bıraktı. "tekrar yapalım mı?" "olur" bu böyle beş kere devam etti. "Sen ne doyumsuzsun?" "sana doyamıyorum" "seni seviyorum" "seni çok seviyorum balım"

Umarım beğenmişsinizdir elimden geldiğince yazmaya çalıştım çünkü utandım ballarım.. Neyse dediğim gibi beğenmişsinizdir İnşallah....

KOMŞUM=ZORAKİ EŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin