♧ 5 ♧

493 30 18
                                    

Gdy nagle usłyszeliśmy dźwięk tłuczonego szkła. Jak poparzona wstałam i pobiegłam na górę zobaczyć co się stało. To co tam zobaczyłam przyprawiło (?) Mnie o dreszcze.

Pov. Leo

Gdy razem z Ambar szliśmy do mnie, przed domem zobaczyłem karetkę. Nie czekając na Ambar wbiegłem do domu, gdzie na ziemi leżała nieprzytomna Kylie. Chciałem do niej podejść, ale mi nie pozwolili. Wzięli szybko ją na nosze  (tak to się nazywa? ~dop. aut) i wsadzili do karetki po czym odjechali. Razem z Charlsem i Zoe wsiedliśmy do samochodu Charlsa i pojechalismy za karetką.

Pov. Kylie
Kilka godzin wcześniej

Nalałam sobie wody do kąpieli, wyciągłam wszystkie potrzebne rzeczy i weszłam do wanny pełnej wody. Po czterdziestu minutach wyszłam, wyszuszłam ciało, ubralam się. Gdy chciałam zrobić sobie makijaż poczułam się źle. Pobiegłam szybko do toalety i zwymiotowalam. Później, gdy już skończyłem umyłem zęby. Chciałam schodzić na dół, ale zakreciło mi się w głowie, upadłam na ziemię tracąc wozon po czym widziałam tylko ciemność...

Pov. Charlie

^^^W szpitalu^^^

Siedzimy na tych krzesłach już chyba czwarta godzinę nikt nie chce nam powiedzieć co się dzieję z moją siostrą. Coraz bardziej działa mi to na nerwy. A co jeśli ona umrze? Nie, nie mogę tak myśleć jest silną dziewczyną. Moje rozmyślania przerwał lekarz.

[Le*]- Państwo z rodziny?
[Ch]- Jestem jej bratem. Co z nią?
[Le]- Zapraszam do gabinetu.
[Ch]- Dobrze.

^^^W gabinecie^^^

[Ch]- Dotorze co z moją siostrą?
[Le]- Mamy podejżenia, że pańska siostra ma białaczkę..- zaszokowany usiadłem na krzesło chowając głowę w dłoniach. To nie może być prawda. Nie ona...

^^^

[L]- Co z nią?
[Ch]- Nie najlepiej.
[Z]- Co to znaczy?
[Ch]- Prawdopodobnie ma białaczkę.
[Z]- To nie może być prawda! Nie ona!- zaczęła płakać co ja mówię ryczeć. Podeszłam do niej i ja mocno przytulilem.
[L]- Nie kurwa! Nie wierzę! Dlaczego ona?- pierwszy raz wiziałam jak mój kumpel  płacze...

Pov. Leo

Siedziałem pod tą ścianą i ryczałem jak małe dziecko. Dosłownie. Zastanawiam się dlaczego tak rearguję. Przecież ja się nie zakochałem prawda? A może jednak? Nie, nie ja się nie bawię w zwiazki. Ale jak narazie przystępuje z dziewczynami dla niej...

--------------------------------------------------------------------->

*lekarz

Nie ma buzi buzi XDD

Sorrki Marta  😂😂

Jak myślicie diagnoza lekarza się potwierdzi i Kyl będzie chora? A może to pomyłka?

Zobaczymy ;**

Do następnego Lilkaaxxx

Marzę o nim | L.D [ZAKOŃCZONA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz