♧ 4 ♧

534 28 5
                                    

^^W SZKOLE^

POV. SIĘ

[Z]-Kyl chodź, bo się spóźnimy!! Szybciej!- zaczęłam poganiać moją przyjaciółkę.
[K]- Już idę nie bulwersuj się tak..- niech mnie ktoś trzymie, bo jej coś zrobię.
[Z]- Kyll!!
[K]- Dobra, dobra chodź- pociągła mnie za rękę. Ale skąd ona wie, gdzie jest sala? Mniejsza spytam później..

^^

Siedzimy razem z tyłu sali. Ja obserwuję Charliego ehh czemu on musi być taki przystojny? Czekaj o czym ja myślę?? Czy ja właśnie przyznałam, że brat Kyl jest przystojny?  Chyba mam gorączkę.


[Z]- Kyl robimy dzisiaj nockę u Ciebie?
[K]- A możemy zrobić tylko będzie Charlie i Leo w domu.-zrobiła smutną minkę.
[Z]- Mi to tam nie przeszkadza.- uśmiechłam się na myśl o blondynie..
[K]- Chyba tylko Ci. Pewnie znów będą z jakimiś dziwkami.. ehh czemu akurat ja musiałam zakochać się w Leondre największym podrywacze w dzieje tej szkoły..
[Z]- Taki życie kochana a teraz chodź do klasy.- pociągła mnie za rękę.

^^Po szkole^^

Jak dobrze, że rozpoczęcie jest w piątek teraz przynajmniej odpoczniemy (xd)

[Z]-Kyl idziemy po żelki i inne słodkości, a potem prosto do Ciebie??
[K]- Pewnie chodźmy- wzięła mnie za rękę i ciągła prosto do sklepu. Po naszych zakupach udaliśmy się do domu Kyl. Hmm oby Charlie był sam bez żadnej dziwki z naszej szkoły. Gdy weszłyśmy do domu w salonie zastałyśmy siedzących chłopców, a co najlepsze byli sami bez dziwek.

[Z]- Hej chłopaki co robicie?- zapytałam z uśmiechem.
[Ch]- Oglądamy jaki nudny serial, a Wy co będziecie robić?- zapytał patrząc się na mnie. Czuję, że jestem całą czerwona.
[K]- Robimy maraton filmowy zaraz, więc spadajcie z salonu chyba, że oglądacie z nami?- Kyl coś czuję, że chodzi o Leo...
[L]- No nie wiem jestem umówiony z Ambar- no i wystko jasne.
[L]- Chociaż ona tu przyjdzie, więc dołączyły się- popatrzalam na Kyl. Jej wzrok mówił tylko jedno, a mianowicie "nie wiem czy ona przeżyje to piekło, które jej zafunduje"
[K]- Niech będzie, a teraz idę na górę się wykąpać i przebrać, a Wy (tu pokazała na mnie i Charlsa) przygotujcie filmy.
[L]- To ja idę po Ambar- uśmiechnął się i wyszedł. Chciałam powiedzieć coś Kylie, ale jej już tam nie było..

^^

[Z]- To jakie filmy wybieramy?- zapytałam podlaczając laptop do telewizora.
[Ch]- Horrory, komedie, komedie romantyczne i co tam chciecie- odpowiedział i poszedł do kuchni po słodycze i popcorn.
[Z]- Charlie weź..- obrocilam się i przewrociłam wprost na Charliego. Nasze twarze były coraz bliżej i bliżej, gdy nagle...

-------------------------------------------------------------------->

Dziś rozdział z perspektywy Zoe :)))

Kto jest za #TeamZoerlie ? 😂😂😂

To następnego Lilkaxxx

Marzę o nim | L.D [ZAKOŃCZONA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz