Pov. Zoe
Chodziłam po parku. Jest już 23, a ja nie mam ochoty wracać do domu tym bardziej, że jest tam Charlie.. sprawdziłam telefon
139 nieodebranych połączeń od Mój minionek ❤❤
78 woadomości od Mój minionek ❤❤
277 nieodebranych połączeń od Jednorożec 💛👌💕
104 wiadomości od Jednorożec 💛👌💕
122 nieodebranych połączeń od Leoś 🐻🐻
77 wiadomości od Leoś 🐻🐻
Ehh postanowiłam, że oddzwonie do Leo.
*połączenie*
[Zoe]- Le-eo?
[Leo]-Zo-o-oe- płakał.
[Zoe]- Nic mi nie jest. Nie martwcie się.
[Leo]- To dobrze, ale Kylie ona.. ona..
[Zoe]- Mów co z nią?!- byłam wystraszona przecież ona jest w ciąży! Za tydzień miała datę na poród.
[Leo]- Jest w szpitalu.. nie wiadomo czy przeżyje.. Właśnie rodzi..
[Zoe]- Już tam jadę!
*koniec rozmowy*
Pov. Leo
*W szpitalu*Strasznie się martwię o moją narzeczoną. Tak oświadczyłem (tak sie to pisze? ~dop. aut.) się jej.
^^^
Nie wiem ile tak siedziałem, gdy nagle z sali wyszedł lekarz.
[Leo]- Co z dziećmi i moją narzeczoną?!- od razu na niego naskoczyłem.
[Doktor]- Z dziećmi wszystko dobrze, lecz pańska narzeczona..- przerwałem mu.
[Leo]- Co z nią?!- serce biło mi tak szybko.
[Doktor]- Nie żyje. Przykro mi.-nie, nie, nie.. kurwa!
[Leo]- Kurwa! Dlaczego! Dlaczego akurat ty!
[Zoe]- Leo.. -widziałem jej łzy.. ona moje.
[Leo]- Nie poradze sobie sam z dziećmi..-podeszła do mnie i mnie przytuliła.
[Zoe]- Masz nas. Mnie i Charlsa prawda?- odwróciła się w jego stronę uśmiechając się smutno.
[Charlie]- Prawda- odpowiedział łamiącym się głosem. Cierpi. Pierwsze sprawa z Zoe teraz dowiedział się, że jego jedyna siostra nie żyje...
--------------------------------------------------------------------->
Jeszcze tylko epilogi i koniec 😢😢😢
Teraz pytanie. Chcecie dziś je? W sensie epilogi?
Lilka xoxo
CZYTASZ
Marzę o nim | L.D [ZAKOŃCZONA]
FanfictionKylie Lenehan to o trzy lata młodsza siostra Charlie'go, młodego woklisty z zespołu Bars and Melody. Od roku jest zakochana w jego przyjacielu Leondre. Co się stanie jak Leondre z nimi będzie musiał zamieszkać? Dowiecie się czytając "Marzę o nim" f...