♧ 7 ♧

416 29 14
                                    

Pov. Leo

Nie wiem o co wszystkim chodzi. Co ja takiego zrobiłem Kyl, że przez mnie niby płakała? Muszę ją o to spytać..

^^^

Teraz mam szansę spokajnie z nią porozmawiać, ponieważ Charlie poszedł razem z Zoe na randkę.  Wreście  wziął się chłopak w garść, przecież każdy chyba zauważył, że jest w niej zakochany po uszy...

[L]- Kyl możemy porozmawiać?

[K]- Kiedyś i tak bym musiała z tobą porozmawiać- od kiedy u niej taka powaga? zresztą nieważne.

[L]- Wyjaśnisz mi, dlaczego przez mnie płakałaś?- teraz to ja zabrzmiałem zbyt poważnie jak na mnie.

[K]- Serio nic nie zauważyłeś? Znamy się prawie cztery lata, a ty nic nie zauważyłeś..- ostatnie słowo wyszeptała. ale ja dalej nie wiem o co jej chodzi.

[L]- Dalej nie kumam (XDD) 

[K}- I tak nie mam nic do stracenia, więc ci powiem.

[L]- No mów proszę...

[K]- Ranisz mnie i to bardzo..

[L]- NIby czym?!- teraz to się wkurzyłem. Podeszłem do niej tak, że dzieliły nas centymetry.

[K]- Nie krzycz! proszę..- znów płacze. Znów przez mnie cholera jakim jestem dupkiem, żeby doprowadzić ją do takiego stanu. Jest taka mała kruszynką, moje słoneczko...

[L]- Przepraszam słoneczko..- poczułem się trochę lepiej, ale nadal mam wyrzuty sumienia przecież ona jest chora, osłabiona a ja jeszcze na nią krzyczę dodaję więcej stresu jestem skurwielem..

[K]- Czułam się jak jakiś niewidzialny śmieć wiesz?- znów nie zrozumiałem.

[L]- Nie rozumiem- przez chwilę nic nie mówiła.

[K]- Jestem zakochana w tobie od dwóch lat...- o kurwa. Nie to nie może być prawda.

[L]- Kyl ja... przepraszam- powiedziałem i wyszedłem trzaskając drzwiami.. muszę to przemyśleć..

Pov. Kylie

Wiedziałam, że tak będzie, ale ja już i tak nie mam nic do stracenia..

^^^

Siedzę u siebie w pokoju i ryczę. Tak zabolało mnie to, że on sobie tak po prostu wyszedł. Rozumiem, że  dla niego to był szok, ale nie wiedział jak ja się czuję. jak wyrzutek, jak szmata, jak po prostu nic nie znacząca osoba..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

Upss? 

Nasza Kylie wyznała miłość Leo, a on tak sobie poszedł? Ojj nie ładnie Leo nie ładnie.. XDD

Do następnego Lilcia;***

Marzę o nim | L.D [ZAKOŃCZONA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz