Part 1

650 25 0
                                    

אעעע פרק ראשוןןן !
אני מקווה שתהנו כמו שאני נהנת לכתוב אותו ❤

לפני שנה

טאיייי קומי כבר מאוחר שמעתי את אימי צועקת ,
פעם ראשונה , לא התייחסתי .
פעם שניה , לא התייחסתי .
פעם שלישית היא כבר שפכה עלי מים כמו מטורפת !

ההורים שלי גרושים בעקבות הבגידה של אבא שלי , אמא היא אישה כל כך יפה וטובה שלפעמים קשה לי להבין איך אבא שלי היה מסוגל לבגוד בה , ומה שהכי מפריע לי זה שהוא אפילו לא מנסה שהיא תסלח לו , שדיימון יסלח לו , שאני יסלח לו .

לאחר ריב ביני לבין אמא שלי שהסתיים בחיבוק קמתי להתארגן ולאחר כמה דקות כבר הייתי למטה אחי הגדול דיימון הקפיץ אותי לבית ספר , ואז התפצלנו כל אחד לכיתה שלו .

פגשתי בדרך את לקסי ומאי החברות הכי טובות שלי מאז שאני מכירה את עצמי בערך. לאחר שהיום הסתיים קבענו על שעה שהן יאספו אותי .

אני כל כך שמחה שהיום יום שישי , בכל יום שישי אני מאי ולקסי יוצאות למועדון לשחרר את כל מה שעברנו השבוע .

מאי ולקסי כבר צריכות לבוא לאסוף אותי ואני עדיין מתלבטת מה ללבוש , בסוף לבשתי שמלה שחורה צמודה , דיי קצרה , עם פתח בחזה שלא משאיר הרבה לדמיון .
כבר שיצאנו למועדון ידעתי שהיום הולכים לפנות אלי בנים אחרי הכל איך לא ?
אני טאיי גרין הילדה עם השיער הבלונדי עם העיניים הכחולות והגוף שכל בחורה הייתה מתפללת שיהיה לה .

הגענו ואכן צדקתי כבר , שנכנסתי רוב העיניים היו מופנות אליי אבל מישהו כבר תפס לי את העין הוא נראה כל כך סקסי גופו גדול בעל שרירים , את פניו עטפו זיפים גבריים , והעיניים שלו אוי העיניים שלו היו בצבע הכי כהה שאי פעם ראיתי וזה רק הדליק אותי יותר .

התחלתי לרקוד לפי המוזיקה שאני מרגישה שמסתכלים אלי חייכתי לעצמי ולאחר כמה שניות הרגשתי גוף נצמד אלי מאחורה הסתובבתי וזה היה אותו אחד שהסתכלתי אליו בהתחלה אחרי כמה שוטים ביחד כבר היינו בדרך לשירותים .

וואו אני חושבת שבחיים לא חוויתי סקס כזה טוב , אחרי שסיימנו באתי להגיד לו משהו והוא פשוט ניפנף אותי , אני עדיין קצת בשוק שהוא אמר לי שהוא לא מעוניין לקשר רציני ובמיוחד לא עם בנות בלי כבוד עצמי שמזדיינות בשירותים , כאילו חמוד מה נראה לך היו בחורים שהיו מתים לעשות חצי ממה שעשית עכשיו אז תירגע ואני בתגובה למה שאמר פשוט שתקתי .
אין יותר פתטיות ממני .


קצת קצר מבטיחה ששאר הפרקים יהיו יותר ארוכים ...

מה אתן חושבות על ההתנגות של הבחור המסתורי ?
- בתמונה למעלה טאיי❤
תגידו לי מה אתן חושבות על הפרק !
היום או מחר פרק חדש !!🤗
שבת שלום לכולן אוהבת מלא !!
XOXO

The dollWhere stories live. Discover now