part 5

364 12 0
                                    

עברו שבועיים מאז הנשיקה שלי ושל ניק .
שום הודעה לא נשלחה מאז .
בנתיים אני וליאם התקרבנו ..
אני לא רוצה לשקר לעצמי אז אני פשוט יגיד את זה הייתי רוצה שניק כן יעשה משהו מהנשיקה שאני והוא נתקרב לא אני וליאם כי בנינו ליאם לא מגיע לציפורן ברגל של ניק..

ליאם כל הזמן מנסה שיקרה משהו אינטימי בנינו אבל אני כל הזמן דוחה את זה..
כל כך לא מגיע לו .. אני פשוט בן אדם חרא .

"עוד חצי שעה"

אומיגדדדד ניק שלח לי הודעה
זה טוב או רע ?
כמובן שזה רע אני לא יודעת על מה חשבתי אפילו ..
ועוד עכשיו שיש את ליאם בתמונה והוא כל כך מדהים ומקסים אליי ואני חושבת על ניק .

אני הולכת רק בשביל להסביר לניק שהוא לא יכול לעשות את זה יותר .

אולי אני יחזור הבייתה ? לא מפגרת כבר מאוחר מידי כבר הגעת התחלתי להתווכח אם עצמי ובשניה שהחלטתי ללכת להבייתה ראיתי את האוטו שלו חונה .
הוא הסתכל אליי כלא מאמין שבאתי ותאמת גם אני לא מאמינה כמו שאמרתי אני מפגרת.

הוא התקדם לכיווני וקירב את הפנים שלו אליי הייתי בטוחה שהוא בא לנשק אותי אבל לא הוא התקרב לאוזן שלי ולחש בקול נמוך
" אני שמח שבאת "
אני אפילו לא יכולה לתאר את זה , הדרך שבה הוא ביטא את זה , הדרך שבה הוא שולט בי פשוט אומרת לי לקפוץ עליו לא משנה מה .
ואז ניזכרתי בליאם זה כזה לא מגיע לו אני לא יכולה להיות גם עם ניק וגם עם ליאם
אני חייבת להיזכר תמיד בשביל מה באתי לפה בעצם בשביל להסביר לו שזה נגמר ולא להיסחף איתו .

" למה שלחת לי הודעה חשבתי שהשיחה האחרונה שלנו סיכמה הכל אני ואתה ניגמר " אמרתי מדגישה כל מילה כדי שהוא יבין .

" אז למה באת עד לפה יכלת לרשום את זה "

" באתי כי רציתי להבהיר לך שאני עם ליאם ומה שהיה פה לא יהיה שוב אף פעם "
אני אומרת את האף פעם כאילו הוא אידיוט שלא מבין מה מדברים איתו שזה קצת המקרה פה .

" אני לא מאמין שאת מעדיפה את ליאם על פניי נו באמת תפסיקי לשקר לעצמך "
הוא אומר את זה כל כך בטוח בעצמו ואז הורג אותי מבפנים 

לא היה לי נעים כי ידעתי שהוא צודק אז ניסיתי להיתחמק מזה ופשוט סיימתי עם השיחה
" השיחה הזאת ניגמרה ביי ניק אני לא רוצה לשמוע ממך יותר לעולם "

הוא גיחח ואיך שבאתי ללכת הוא תפס לי ביד סיבב אותי אליו הכי קרוב שיכל והסתכל לי בעיניים .

כבר כמה שניות שאנחנו לא עושים כלום חוץ מהקרב מבטים הזה רבים מי יוריד את העיניים קודם .

הוא קירב אותי אליו ורכן אל פניי יכולתי להרגיש את נישמותיו על שפתיי
הייתי ממש קרובה מלנשק אותו הפסקתי לנשום מרוב שכל כך רציתי והיססתי
ובשניה שהחלטתי שאני רוצה לעשות את זה הוא לקח צעד אחרונה ואמר " בטוחה ? "

כל כך התעצבנתי והתקרבתי אליו בחזרה לוקחת עוד צעד אליו ונותנת לו כאפה .

ואז אמרתי בגאווה " בטוחה " עם חיוך שמרוח לי על הפנים מהמבט שהוא נתן לי כאילו הוא רוצה לרצוח אותי וזה קצת הפחיד אותי אז הלכתי הכי מהר שיכולתי .

אני רואה אורות בבית אני פותחת את הדלת ורואה את הבן אדם שסבלתי בגללו כל כך הרבה , אבא שלי .

בתמונה ניק
אהבתם איך שהוא נראה ??
אז כמו שהבטחתי העלתי פרק מצטערת שהוא קצת קצר שאר הפרקים יהיו יותר ארוכים !
מה אתן חושבות שיקרה עכשיו שאבא של טאיי בא ? ומה עם ניק ?
אשמח לשמוע מה אתן חושבות על הפרק ❤❤❤❤

XOXO

The dollWhere stories live. Discover now