תפעילו את השיר הוא בהחלט מוסיף לפרק !
העיניים שלו , הדרך שבאה הוא נגע בי , הריח שלו .
כל זה מטריף אותי .
אני מתה לראות אותו שוב , לגעת בו שוב ,
לחוות את אותה חוויה שממלאה אותי ברגשות . אני אפילו לא מאמינה שאני מסוגלת לחשוב עליו כל כך הרבה אחרי מה שהוא אמר לי אתמול , הוא בטח חושב שאני מטומטמת שאני לא עומדת על שלי מה שבתכלס היה דיי נכון לגבי המקרה הזה .
בטח הוא עכשיו עם עוד מישהי .
זה מפתיע אותי שגבר אומר לי לא או במקרה שלו אומר לי דברים שאני יודעת שהם נכונים אבל עדיין האמת לא תמיד נעימה לשמיעה .כנראה שהיום אני לא הלך כבר לבית ספר השעה שתיים עשרה ונותרו לי רק שעתיים ללמוד אז אין לי סיבה לבזבז אותם שם אני מעדיפה לעשות אמבטיה ולאכול ארוחת בוקר בזמן הזה .
כתבתי למאי וללקסי שאני רוצה לצאת היום כי אף בחור לא יוריד לי את המצב רוח !
יבשתי את השיער בזמן שלקסי באה אלי כדי שנתארגן , לבשתי שמלה בצבע אפרסק עם פתח מיוחד באזור בטן ולקסי לבשה חצאית גינס עם חולצה צמודה באזור החזה אך רחבה בשרוולים היינו נראות פשוט פצצה .מאי הגיעה והתחלנו לנסוע לכיוון המועדון כשנכנסנו כרגיל המבטים היו עלינו , וכרגיל לא התייחסנו כי גם בלי המבטים ידענו איך אנחנו נראות .
הלכתי לשתות ואז מישהו שנראה דיי טוב אומנם לא כמו הבחור של אתמול אבל נראה טוב ניגש אלי ושאל אותי מה אני רוצה לשתות אמרתי לו שכבר יש לי אז הוא אמר שאת הבא ולבסוף שתיתי איתו .
הלכתי לרקוד עוזבת את הבחור שם כי ידעתי מההתחלה שאני לא רוצה לשכב איתו סתם משכתי את זה להנתי , בזמן שאני רוקדת אני מרגישה זוג ידיים גדולות עוטפות אותי בצדדים , אותם ידיים שכל כל רציתי שיגעו בי שוב שהסתובבתי אליו הוא לא התייחס אלי רק משך אותי לשירותים , כל כך רציתי שהוא יגע בי שוב אבל לא יכולתי לצאת פתטית שוב אז עצרתי אותו והמשכתי לרקוד שם הוא היה קצת בשוק אז הוא שוב ניסה ופשוט נתתי לו כאפה הוא הבין את הרמז והלך .יצאתי לשאוף אוויר בחוץ , לאחר כמה דקות שוב אותם ידיים גדולות מחזיקות אותי והפעם הפרצוף שלו לא היה כל כך מרוצה בעצמו כנראה בגלל הכאפה.
הוא שאל אותי מה הקטע שלי למה אני לא מוכנה להזדיין איתו והעמיד לי עובדה שלצערי נכונה שנינו רוצים את זה . כנראה שגם הוא לא אוהב שדוחים אותו .לא הייתה לי כוונה לענות לו אז שיחקתי איתו משחק כי אחרי הכל צריך שתיים לטנגו .
חזרתי לבפנים וזזתי בתנועות הכי סקסיות שאני מכירה תנועות שכל גבר שמסתכל אלי עכשיו נופל מרגליו . עשיתי את זה כי אני יודעת שהוא מסתכל ושהוא התעצבן וזה עבד הוא הצמיד אותי לקיר הכי קרוב שמצא ועשה את מה שחיכיתי לו מתחילת הערב .
עכשיו הוא גם משחק , רוצה לגרום לי לבוא אליו הוא פשוט הלך למישהי אחרת שניה אחרי שהזדיינו.
הוא לא מפסיק להפתיע .ואיך אני יודעת ? אני יודעת כי שמעתי אותם שהלכתי לשטוף פנים בשירותים מסתבר שקוראים לו ניק .
הניק
הוא פאקינג זיין את כל הבית ספר שלי , ידעתי שהוא מוכר לי עכשיו הכל מתחבר , הטיפוס שמזיין ובורח , הסטיונר ובכל זאת כל הבנות נופלות מהרגליים שהן רואות אותו וכנראה שעכשיו גם אני .
בתמונה למעלה השמלה שטאיי לבשה.☝
מה אתן חושבות שטאיי תעשה לגבי ניק
עכשיו שהיא יודעת מי הוא ...?XOXO
YOU ARE READING
The doll
אקשןבובה , בובה . אני פשוט בובה על חוטים מתי שמתחשק לו הוא מושך את החוטים. ומתי שלא הוא עוזב אותם מבלי לדעת מה יקרה לבובה , ולאט לאט החוטים נפרמים והבובה ? היא כבר לא אותה בובה . ✔מכיל ת...