תפעילו את השיר
חודש שאני וניק נפגשים אנחנו לא מדברים אנחנו רק שוכבים וכל פעם הוא בורח. התחלתי להבין למה הוא לא רוצה שאני יספר לאף אחד אומנם אני טאי גרין הילדה הכי יפה הכי מקובלת אבל עדיין אני בחיים לא יגיע לרמה של הבנות שהוא יוצא איתן .
אני מבינה למה הוא רוצה שאני ישתוק כי הוא רק רוצה את הגוף שלי ולא את כל החבילה שבאה עם זה שזאת אני .
אני מבינה הכל ואני עדיין ממשיכה להגיע כל פעם מחדש למרות שאני יודעת שאני לא אמורה לעשות את זה .
דיימון ואמא התחילו כבר עם השאלות של לאן אני הולכת ולמה בשעה הזאת והם תמיד מקבלים את אותה תשובה קבועה "אני הולכת למאי" אני מקווה שהם אוכלים את זה כי הם יודעים שאני לא אוהבת להיות 24/7 עם חברות אבל הם שותקים . לבנתיים לפחות .מאי ולקסי גם לא בדיוק יודעות מה קורה הן חושבות שאני וניק ניתקנו קשר מה שלא קרה ... הן חושבות שאני כל הזמן הולכת לאבא שלי אז הן לפעמים מחפות עלי עם דיימון ואמא שלי .
אני ממש לא מרגישה טוב עם זה שאני משקרת למשפחה שלי ולחברות הכי טובות שלי בשביל מישהו שרק מנצל אותי ואת הרגשות שלי אבל מה אני כבר יכולה להגיד הוא כמו סם בשבילי ואני פשוט לא יכולה להפסיק להתמכר עליו .
ניק שלח לי לבוא עוד חצי שעה , התארגנתי ואז קלטתי שאני במחזור . באלי פשוט לבכות . אמרתי לו שאני במחזור והוא לא הגיב אבל ידעת שהוא קרא את ההודעה .
ביני לבין ניק אף פעם לא הייתה בדיוק שיחה אמיתית בקושי מילה אנחנו מוצאים מתי שאנחנו נפגשים ואין לי כל כך על מה לדבר איתו כך שזה לא מפריע לי , כן הייתי רוצה שזה יהיה שונה אבל אני מבינה שהמצב לא כזה אז אין אפילו למה לקוות .
שמעתי צליל מהטלפון שלי וראיתי שמספר לא מזוהה שלח לי הודעה .
"היי טאיי , אני לא בטוח שאת זוכרת אותי ..
נפגשנו בבר לפני קצת יותר מחודש ואני חייב להגיד שלא יצאת לי מהראש למרות שעזבת אותי לפני שיוכלתי לנסות לדבר איתך . בכל אופן אני ישמח לצאת איתך ביום שבת לדייט אם את רוצה כמובן אה ושכחתי להגיד לך אני ליאם . "שלחתי לו חזרה "אני ישמח וסליחה על ההתנהגות שלי באותו יום הייתי עצבנית .."
"ביום שבת תוכלי לספר לי מה קרה שניפנפת אותי כך .. לילה טוב יפיפיה ♡"
"חחח לילה טוב..."
יואו איזה חמוד הוא חשבתי לעצמי. התנהגתי אליו מגעיל , תכלס זה קרה בגלל ניק כי רציתי להיות איתו אבל עדיין זאת לא סיבה להתנהגות שלי . מעניין איך הוא השיג את המספר שלי ואת השם שלי .
ניק יכעס שאני יצא עם ליאם ? טאיי מה אכפת לך ? הוא גם יוצא עם בנות אחרות ואף פעם הוא לא אמר שאסור . חוץ מיזה מי הוא בכלל שיגיד לי מה לעשות ?
YOU ARE READING
The doll
Actionבובה , בובה . אני פשוט בובה על חוטים מתי שמתחשק לו הוא מושך את החוטים. ומתי שלא הוא עוזב אותם מבלי לדעת מה יקרה לבובה , ולאט לאט החוטים נפרמים והבובה ? היא כבר לא אותה בובה . ✔מכיל ת...