סיפרתי בסוף למאי ולקסי על מה שקרה עם 'ניק' בהתחלה הן כעסו עלי שלא אמרתי להן לפני ואז הן אמרו שלטובתי עדיף לי להתרחק ממנו , "מגנט לצרות" הן קוראות לו .3 דפיקות נשמעו על דלת ביתי , כשהלכתי לפתוח את הדלת הופתעתי לראות קופסא קטנה לבנה , נכנסתי לביתי , פתחתי את הקופסא וראיתי סט של חזיה ותחתונים לבנים עם תחרה מסביב , ליד הסט היה פתק
פתחתי את הפתק וראיתי שכתוב בו
את שמי , שם של המקום , שעה וליד בכתב מסולסלתלבשי את זה ואל תאחרי .
מה לעזאזל ?! מי הדפוק ששלח את זה ?
אחרי שעות שאני מתעצבנת אני נרגעת וחושבת מי זה יכול להיות ואם ללכת .אין לי מושג מי זה יכול להיות .
כמעט השעה שאותו אחד אמר לי לבוא מגיעה ואני עדיין לא יודעת מה לעשות .
הסט מהמם אבל עדיין זה יכול להיות פדופיל או אנס .
בסוף החלטתי ללכת רק מתוך סקרנות אל מי ששלח לי את זה , הגעתי למקום שהיה רשום בפתק , זאת מין בקתה בתוך שכונה שמעולם לא נכנסתי אליה , אוקי טאיי לא לפחד תמשיכי ללכת נכנסתי למקום הוא נראה מבחוץ כמו אתר נופש משפחתי אבל כזה שלא נכנסו אליו הרבה זמן ..
פתחתי את דלת הבקתה ואני מופתעת שאני רואה אותה ריקה , נכנסתי לתוכה כדי לסרוק את תוכנה , המקום חמים כזה שדורש ממך להישאר ולשכוח מהכל .
התקדמתי לכיוון המיטה שהייתה באמצע החדר וראיתי שיש שם עוד פתק עליו רשום תתפשטי ואל תסתובבי באותו כתב מסולסל כמו בקודם . עשיתי את מה שהיה רשום וחיכיתי , לא יודעת למה אפילו .
לפתע אני שומעת צעדים מתקדמים לכיווני עדיין לא מסתובבת , הצעדים פסקו , עדיין לא מסתובבת ,
אני מרגישה זוג ידיים נוגעות בי מסביב מותניי הצרות , מסתובבת .
ואז ראיתי מי זה .
זה ניק .* אזהרה תכנים מיניים *
הוא הרים אותי כאילו אני נוצה והוריד אותי על המיטה סוקר את גופי היטב ורק אז ממשיך לנשק את גופי מלמעלה עד למטה חוץ ממקום אחד שפתיי , בזמן שהוא מסמן את צווארי ידיו מטיילות על גופי שצועק שיגעו בו , הוא פותח לי את סוגר החזיה במהירות שאני בחיים לא יצליח לעשות , ידיו שהיו לפני שניה על ישבני עברו לשדיי והתחתון כבר לא היה על גופי .
אחרי כמה דקות הוא חדר אליי בלי התראה מוקדמת כאילו הוא כבר ידע שאני מספיק רטובה , זאת הייתה תחושה מדהימה .אחרי שהוא סיים ושנינו גמרנו , הוא התחיל להתלבש ואמר לי להתלבש זריז ולהתחפף .
" אתה כנראה מתגעגע לכאפה שהבאתי לך "
" את האמת שלא כל כך "
" זה לא נראה ככה חמוד "
" יש לי שם מאמי ואם לא סיימת לבזבז לי את הזמן אני אשמח עם תלכי כבר "
" כן חמוד מה השם שלך ? ותדיבור המסריח שלך תשמור לזונות שלך "
" אם כל כך את רוצה לדעת זה ניק , טאיי לפי איך שזה נראה את אחת מהזונות שלי אז הייתי מציע לך לחשוב על מה שיוצא לך מה הפה "
שתקתי .
הוא צודק אני באמת מתנהגת כמו הזונה שלו זאת כבר הפעם השלישית שאנחנו שוכבים ואני תמיד רוצה עוד , אני תמיד חוזרת .
הוא חייך לעצמו שהוא ראה שמה שהוא אמר כאב לי ויצא .
אנייי שונאת אותווווו
חזרתי לחדרי חושבת על מה שקרה עכשיו
אני חייבת להפסיק לצאת פתטית לידו , ממתי אכפת לי מה מישהו חושב אלי ועוד מישהו שמהתחלה לא שם אלי .
צליל הודעה נשמע מהטלפון שלי ממספר שאני לא מכירה .
" מחר בשמונה וחצי אותו מקום ותלבשי משהו סקסי "
" אתה רציני ? "
" כן "
" מה גורם לך לחשוב שאני יבוא אחרי מה שקרה ? "
" מאמי תחסכי ממני דיבורים מיותרים את יודעת טוב מאוד שאת רוצה לבוא אז אל תשחקי איתי , אז כמו שאמרתי מחר בשמונה וחצי ותלבשי משהו סקסי "
התנתק
אני שונאת את זה שהוא צודק , אני שונאת את זה שהוא משפיל אותי , אני שונאת אותו .
שוב הוא לא משאיר לי מילים , תמיד הוא אומר את המילה האחרונה שמשאירה אותי בלי מילים .
הגעתי לבקתה שוב , לא מאמינה שאני עושה את זה שוב .
אני סתומה , פשוט סתומה .
הייתי קצת מופתעת שאמא שלי ודיימון לא שאלו אותי איפה הייתי אתמול ולאן אני הולכת עכשיו , אני אוהבת את זה שהם סומכים עלי אבל מה אם אני לא סומכת על עצמי ?
אחרי כמה דקות שאני מחכה לבדי אני רואה את האוטו השחור היפה של ניק מגיע , ניק מתקדם אליי ולוחש לי " אני רואה שכן באת בסוף " פרצופו היה כל כך מרוצה שהוא צדק שעוד שניה רציתי להביא לו עוד כאפה , עד עכשיו אני די מצטערת שלא עשיתי את זה .
באתי להגיד לו משהו מתחכם אבל ראיתי שהוא נכנס כבר לתוך בתקתה .
הוא הסתובב וראה אותי עדיין מחוץ לדלת , שאל עם אני מתכוונת להישאר שם
לא עניתי .
הוא פתח את פיו ואמר שהוא שמח שאני מייסמת את החוק הראשון אפילו לפני שהוא סיפר לי על החוקים שלו , הסתכלתי עליו כלא מבינה והוא אמר " אם כך כדי שאני יגיד לך מה החוקים "1. בלי דיבורים מיותרים אם אפשר בלי לדבר בכלל .
באתי להגיד משהו אבל הוא אמר " את כבר רוצה לעבור על החוק הראשון ? אחרי שאני יסיים אני יתן לך לדבר "
כרגיל שתקתי עושה כדבריו .
2. את תמיד באה מתי שאני אומר לך ושאת מגיעה את מתפשטת ומחכה שאני יבוא .
3.את בחיים לא מנשקת אותי .
4.את לא מספרת לאף אחד עלינו.
ורק כדאי להבהיר לך משהו אני לא מעוניין בך אני מעוניין בגוף שלך .
"עכשיו את יכולה להגיד את מה שרצית להגיד או שאפשר שנתחיל אני ממהר ."שתקתי והוא פירש את זה כאילו אין לי מה להגיד , אבל יש לי ואין לי מושג מה אני עושה .
בתמונה למעלה טאיי בסט שניק קנה לה .
אז מה אתן חושבות על הפרק ? על ניק ? על מה שטאיי עושה ?
תגיבווווווו אני רוצה לדעת מה אתן חושבות !
מחר פרק חדשXOXO
YOU ARE READING
The doll
Akčníבובה , בובה . אני פשוט בובה על חוטים מתי שמתחשק לו הוא מושך את החוטים. ומתי שלא הוא עוזב אותם מבלי לדעת מה יקרה לבובה , ולאט לאט החוטים נפרמים והבובה ? היא כבר לא אותה בובה . ✔מכיל ת...