Nahoře je opět Jasmine!
Prohlídka celé pekárny proběhla celkem v klidu, až na občasné průpovídky kluků, které jsem ovšem moc nepochopila. Možná to bylo něco o mně, o čemž tak trochu pochybuji, vypadali totiž, že jsem je nijak nezaujala.
,,Stačí tu čokoládu rozehřát v horké lázni" pokrčím rameny a vyndám čokoládu. Před chvílí jsem jim vysvětlovala, jak dělat mufiny a teď jim na ně udělám polevu. Tu nejsnažší na celém světě. Ne vážně, co by mohlo být těžkého na rozehřátí čokolády?
,,Jo jasně, takže si uděláme horkou vanu a dáme do ní čokoládu? No nevim jak vy, hoši, ale já bych si tu vanu dal raději s tady Jasmine" mrkl na mě Justin a flirtovně se opřel o kuchyňskou.
Plácnu se rukou do čela a zakroutím hlavou. Tohle snad ani není možný. I když nad jeho odpovědí malinko zčervenám, rozhodnu se jim vysvětlit, co pojem horká lázeň znamená.
,,Ne, do jednoho hrnce nalejete vodu a do toho pak dáte další hrnec, kam potom dáte tu čokoládu. Je potom menší riziko připálení" ty duté hlavy kývnou na pochopení a Justin si ještě neodpustí poznámku.
,,Ta vana ale ještě pořád platí" dvakrát zahýbá obočím a já si odfrknu. Raději se otočím pro ten hrnec, abych zakryla své rudé tváře. Natáhnu se pro něj, načež uslyším něčí písknutí. Proč mi začíná docházet, čemu pískaj? Rychle vezmu hrnec a otočím se na ně. Zamračím se. Všichni kromě Zayna se smějí a tak uhádnu, že ten, kdo pískal, bude právě on.
,,Tak já někoho vyberu, aby si to zkusil, tak co třeba...." udělám mezi slovy delší odmlku a předstírám, že přemýšlím. ,,Zayn" sladce se usměju, načež ostatní vybuchnou smíchy. Zayn je zabíjí pohledem, ale jde bez protestu ke mně. Zastaví se hodně blízko mě, což mi vadí, a tak od něj na krok odstoupím. Osobní prostor, hochu.
,,A teď to udělej, tak, jak jsem to řekla" usměju se a podám mu ten hrnec i s čokoládou. Zayn se na to podívá celkem odměřeně, no nakonec mu nezbývá nic jiného, než si obě věci vzít. Sednu si na Zaynovo místo, mezi Ashtonem a Shawnem. Snažím se nevnímat jejich přítomnost a soustředím se na Zayna, kterému to tedy vůbec nejde. Musím se tomu trochu zasmát, stejně jako Shawn vedle mě. Shawn. Ten kluk mi padl do oka asi nejvíce. Vypadal přátelsky a tak nenuceně. Asi jsem si ho nějakým způsobem oblíbila víc než ostatní. Podívala jsem se na něj. Pak jsem se ale hned podívala zpět, jelikož jsem uslyšela nadávání.
,,Tady se nenadává" okřiknu ho a podívám se na to, co proved. Jsem dost překvapená, protože to udělal správně. Proč teda nadával? Nevadí...
Přestávka na papu!! Nedělejte, že vás to nezajímá, protože vás to strašně zajímá.
Uznale jsem pokývala hlavou a usmála se. Věděla jsem, že na to spíš použil logiku, protože pozor moc nedával. Tím jsem si jistá.
,,Fajn" nevím co říct, proto zvolím jednoduché slovo a zvednu se. Obejdu kuchyňskou linku a zapnu sporák. Polevu naleju na muffiny a otočím se směrem ke klukům. Momentálně nemáme co dělat, dneska s vysvětlováním končím a času přece jenom mám dost, pekárna se otevírá až za týden.
Zastrčím si pramen vlasů za ucho.
,,A máš přítele?" zeptá se z nenadání něčí hlas. Zvednu hlavu, jestli to bylo mířené na mě, ale soudě podle jejich pohledů hádám, že asi ano.. Na koho jinýho asi...
,,Ehm...myslím, že do toho ti nic není" odpovím mu trochu ostřeji, než jsem v duchu plánovala, ale do mého soukromí se mi nikdo hrabat nebude.
ČTEŠ
Bad Boys In Bakery [Zayn, JB, Shawn, Ashton]
Fanfiction„Ubližovat lidem může být stejně lehké, jako házet kámen do vody. Máš ale ponětí, jak hluboko se může dostat?" -Staré, přesto úspěšné pekárně zemře majitelka, proto je Jasmine nucena nahradit její babičku a řídit celou pekárnu sama. Jenomže Jasmine...