Musela jsem se rychle zorientovat, jelikož jsem měla ještě spoustu věcí, co nakoupit. Což mi připomíná, že bych se měla zeptat kluků na nějáké ty recepty. Hned jak někoho zahlédnu, zeptám se ho. Teď hlavně musím najít ty...co že jsem to vlastně hledala?
•••
,,Shawne? Mohl by si ty kluky prosím poprosit o nějaké ty recepty?" poprosím Shawna a zandám mléko do ledničky.„Už se stalo. Mluvil jsem o tom i se Zaynem a ten řekl, že můžeme zítra odpoledne" Shawn mě překvapil, ale mile.
,,Supr. Zítra odpoledne...? To bych asi nemohla, chodím na plavání, ale zkusím přijít co nejdřív, trénink mi končí v pět" budu se muset doopravdy snažit. Usměju se na něj a on na mě zpátky. Chvíli se na něj dívám, na jeho zajímavé rysy...nakonec ale uhnu pohledem a rozejdu se k mému pokoji.
,,Tak zítra. A pozdravuj kluky" zavolám za ním ještě a vezmu si hrnek se zeleným čajem. Někde jsem četla, že to zrychluje metabolismus a lépe se potom spí...a já se spaním vždy měla problémy.
,,Dobrou, Jas" slyším za sebou Shawnovo hlas. Sama pro sebe se usměju, jeho hlas se mi líbí. Připadá mi rozkošný, jak je chraplavý.
Nejdřív se rozhodnu jít vysprchovat a potom si až dočtu knihu. Ve sprše mi to tak dlouho netrvá, jelikož se dneska nemusím umýt hlavu, a tak jsem brzy hotová a můžu se dozvědět konec knihy.
•••
Pokojně jsem spala, nebo spíš tak polospala, jelikož jsem si v noci zapomněla zatáhnout žaluzije. Najednou uslyším otevírání dveří a něčí šepot. Malinko pootevřu jedno oko, abych zjistila, co za vetřelce chce rušit můj spánek, no hned oko zavřu, jelikož uvidím něco, co nevím, jestli chci vidět...Ashe, Justina, Zayna a Shawna pouze v boxerkách. Dobře, budu upřímná, chci to vidět, ale zároveň je to pro mě trapný...,,Myslíš, že už je vzhůru?" uslyším šepot, ale jen marně hádám, kdo to říká.
,,Ne, ale to teď změníme" pak zaslechnu jen tiché uchechtnutí pravděpodobně všech z nich a následuje něco bolestivého. Na boku ucítím velký tlak, něco mě zatahá za vlasy a lechtá mi nohy. Rychle otevřu oči a snažím se posadit, jenomže mi někdo stojí na vlasech, a tak se znovu vrátím do původní pozice.
„Jaký idiot!" zamumlám si výhružně a slyším smích, tentokrát hlasitější. Zkusím se znovu posadit, díky Bohu mi "ten někdo" na vlasech již nestojí a já se tak mohu bez problémů posadit. Protřu si oči a zývnu. Následně očima projedu kluky, což je možná chyba. Podle jejich úškrnů je mi jasné, že jsou si plně vědomi, že mají na sobě pouze boxerky, a že to udělali schválně. Popravdě mě asi nejvíce zaujme Zayn a Justin, jelikož mají nádherná tetování. A svaly...I když Shawn je má asi největší- fajn, dost, dívají se na tebe blbko!
„Ehm...potřebujete něco?" nervozně se ošiju, jelikož na spaní si beru pouze košili.
„Vlastně se nudíme a máme hlad, tak jsem se tě rozhodli jít probudit..." Shawn si ke mně lehne a hlavu si dá na mé břicho. Trochu zaskočeně si přeměřím kluky pohledem. Zayn se zasměje a mávne rukou.
„Asi si budeš muset zvyknout" pokrčí nevinně rameny a také si ke mně lehne, ale dá mi hlavu do klína. Rychle je ze sebe oddělám a vstanu z postele.
„Fajn, fajn. Už jdu. Udělám...já nevim, řekněte, na co máte chuť" řeknu, jenomže žádné odpovědi se nedočkám. Všichni na mě koukají. Jenom. Koukají. „Tak dík, no" protočím oči a zamířím do kuchyně. Hned za pokojem mám sněhově bílé bačkory, které si natáhnu.
ČTEŠ
Bad Boys In Bakery [Zayn, JB, Shawn, Ashton]
Fanfic„Ubližovat lidem může být stejně lehké, jako házet kámen do vody. Máš ale ponětí, jak hluboko se může dostat?" -Staré, přesto úspěšné pekárně zemře majitelka, proto je Jasmine nucena nahradit její babičku a řídit celou pekárnu sama. Jenomže Jasmine...