Shopping with idiots.../5❤ 1/2

155 13 6
                                    

Netušili jsme, co ten klíč, nebo spíš ten nápis na něm znamená, ale museli jsme se pohnout dál. Nebyli jsme si jistý, jestli je vzduch čistý, a tak jsme museli napsat Shawnovi. Ten nám odpověděl hned.

Vždy vysmátý kretén: Postaral jsem se o to. Momentálně jíme lívance...možná vám nějaký nechám. Ale nic neslibuju, Jas je snad stejný žrout jako já...

A to by nebyl Shawn, aniž by nemyslel na jídlo. Nechtělo se mi věřit, že by Jas byla schopná sníst to, co Shawn, protože Shawn sežere opravdu všechno...kromě mořských plodů, to není jeho. Ta přezdívka na mém mobilu ho opravdu vystihuje...

,,Zayne? Myslím, že jsem našel ty klíče" šeptem zavolal Justin a já okamžitě odtrhl pohled od obrazovky mobilu, kterou jsem měl mírně zbarvenou so červena, kvůli aplikaci, která zabraňuje tý obrazovce mi zabíjet oči.

,,Je na tom něco napsaný?" zeptám se hned, mohli bychom najít něco zajímavého.

,,Alarm"

,,Myslím, že je to dost výstižný..." zasměje se Jus a já překroutím očima.

,,Jdeme. Psal mi Shawn, že je vzduch volnej" vzkážu, vynechám část, kde Shawn zmiňuje jídlo.

,,Žádná část, kde by zmiňoval jídlo?" jenomže kluci ho znají stejně dobře, jako já a hned ví, že Shawn by nás bez informace, že zase něco žere prostě nenechá.

,,Prej jí lívance s Jas. A píše, že ona jí pomalu víc, než on" ušklíbnu se. Kluci ze zasmějou a pokroutí hlavou.

,,Tak jdeme, nemáme moc času, musíme tam být už za půl hodiny" popoženu je a sám se rozejdu ke dveřím.

                                            •••
Jasmine

,,Popravdě si mě překvapil" usměju se po chvíli, co koukáme na televizi a dojídáme lívance s ovocem.

,,Popravdě si mě překvapil" usměju se po chvíli, co koukáme na televizi a dojídáme lívance s ovocem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„V čem přesně?" ptá se Shawn a olizuje si prsty, má je celé od medu a javorového sirupu.

,,Umíš...vařit?" tak nějak se ptám sama sebe, jelikož nevím spravný výraz pro dělání lívanců...

,,Moc mi nevěř. Lívance jsou jediná věc, kterou...uvařím" zasměje se Shawn.

,,Ale stojí za to. Můžeme to dělat tady...jestli by ti to nevadilo" navrhnu, jsem pyšná na svůj nápad. Neumím péct jako babička, proto spoustu věcí budu muset vyškrtnout. To mj připomíná, že bych měla sepsat nový menu.

,,Nevadí mi to. Budu slavnej" poplácá se hrdě po hrudi a já nad ním pokroutím hlavou.

,,Já celkově budu muset přepsat menu. Neumím spoustu receptů a babička je sice sepisovala, ale tím jejím způsobem, který jsem za celý můj život nepochopila"

Bad Boys In Bakery [Zayn, JB, Shawn, Ashton]Kde žijí příběhy. Začni objevovat