Nahoře/ v médiích/ na boku bude vždy hlavní hrdinka Jasmine.
,,Tati, ale já si nemyslím, že je to zrovna dobrý nápad" zamumlám směrem k osobě stojící vedle mě a nervozně si promnu ruce.
,,Jas, je to jediná možnost, jak nezkrachovat" smutně se pousměje a já si povzdechnu. Čekáme až nám někdo od policie přiveze ty čtyři kriminalisty. Mám za úkol je naučit dělat základní pochoutky z nabídky. Ale řekněte mi, jak mám asi naučit čtyři chlapy, kteří měli původně jít na pár týdnů do pomáhat sbírat odpadky, péct. Vždyť to budou nějaký plešatý potetovaný týpkové, co mi do toho akorát tak plivnou.
,,Ano, a přesně proto si mi sem dal kriminalisty" ironicky opáčím, načež se táta zasměje. Dloubne mě do žeber a nespokojeně mlaskne.
,,Bylo to řešení na oba problémy. Chápeš ne? Dvě mouchy jednou ranou" táta je přerušen přijíždějícím policejním černo- bílím autem, takovým, jaké jsou vždy ve filmech.,,Budu ignorovat fakt, že si mě právě přirovnal k mouše" zabručím a odfrknu si. Táta je už ale jinde a cosi probírá s dalším strážníkem. Můj zrak ale směřuje na černovlasého chlapce, který vypadá že je v mém věku vystupujícího z auta. Ostré rysy obličeje, spousta tetování a svalnaté ruce.
Hned za ním vystupuje brunet, svalnatý, ale s příjemným úsměvem a pouze jedním tetováním. Tedy zatím jde vidět pouze to jedno.
Pohled na něj mi zastíní další kluk v mojem věku. Blonďato-hnědé vlasy svázané čelenkou a znovu, svalnaté ruce.
A poslední? Potetovaný, svalnatý blonďák/brunet s kouzelným úsměvem. Popravdě ten vypadá jako problém sám o sobě. Tohle mi někdo musí dělat schválně.
,,Jasmine? Rád vás poznávám" odtrhnu pohled od té chodící dokonalosti a zaostřím na chlápka před sebou. Mírně se na mě usmívá a a podává mi ruku. Rychle mu ji stisknu a slušně odpovím. Koutkem oka se podívám na ty čtyři, zrovna se něčemu smějí a dívají se na nás. Skvělý.
,,My dva už jsme se viděli, jednou jsem u vás byl" znovu upřu zrak na toho otravu před sebou a usměji se.
,,Nevím, asi si na to nepamatuji" jeho úsměv po mé odpovědi poklesne, ale pořád se usmívá.
,,No Jasmine, my máme něco na práci, takže si budeš muset poradit sama. Večer si popovídáme, ale teď už budeme muset jít. Mám tě rád" táta mi dal pusu na líce a já pak mohla sledovat, jak odjíždí. Otočila jsem se na ty kriminalisty a rozešla se k nim.
,,Ehm...já jsem Jasmine, těší mě" zandala jsem si vlasy va ucho a malinko zčervenala. Slyšela jsem tichý smích, načež jsem zčervenala ještě víc. Úžasný.,,Zayn" kývnul hlavou černovlásek a hlasitě žvýkal žvýkačku. Ignorovala jsem to a usmála se na hnědovlasého chlapce. ,,Shawn" usměje se na mě a pak začne žvýkat žvýkačku, stejně jako Zayn před ním. ,,Já jsem Ashton. Ignoruj ty dva, jsou to idioti" protočí očima a nafoukne bublinu ze žvýkačky. Malinko se pousměju, vypadá docela v pohodě. Alespoň někdo. ,,Ehm...jsem Justin, ale říkej mi Jus" představí se blonďák a usměje se.
,,Eh, jo...tak...já vás tu provedu a něco vás naučím" řeknu a nečekám na jejich souhlas, rovnou se rozejdu do pekárny. Vidím pár starých paní, jak si pro sebe něco vzrušeně šeptají, ale když zpozorují můj pohled, přestanou. Protočím očima a slyším něčí hvízdnutí, nasledujíc hromadným smíchem. Podívám se za sebe a zastavím. Všichni se přestanout smát a Zayn pokrčí rameny. ,,Pěkné zboží no..." a ostatní se začnou znovu smát. Zmateně se otočím zpět a s povzdechem se rozejdu k pekárně. Tohle bude ještě boj...
Zayn
,,Tak chlapci...jak se tam těšíte?" dobírá si nás ten malý liliput co má v autě otravnou vůni vanilky a kokosu. Odfrknu si a natáhnu si nohy na sedadlo vedle jeho hlavy. Vím, že ho to štve.
,,Maliku, sundej ty nohy" naštvaně nakrčí obočí, což mohu vidět díky zrcátku.
,,Nee" zavrtím hlavou a kluci se zasmějou. Liliput zrudne v obličeji a naštvaně se na mě otočí.
,,Myslím to vážně-" na chvíli přestane mluvit, aby se podíval na cestu a zabrzdí. Stojíme na červené.
,,Nezahrávej si semnou Maliku" varuje mě a já se zasměju.
,,A co mi uděláš, hm? Když mě k šerifovi nepřivezeš v pořádku, vyhodí tě" vševědoucně se usměju. Liliput se naštvaně otočí k vozovce a s rudým obličejem čeká, až se na semaforu přepne zelená. Spokojeně se pro sebe usměju a plácnu si s Justinem.
,,Hej, chcete žvejku?" nabídne nám Ashton a já si s radostí vezmu. Sice je to s těmi pouty docela boj, ale nemám je na sobě poprvé a tak si jednu vytáhnu a vložím si ji do úst. Ostatní to po mně zopakují.
,,Buďte tam na Jasmine hodní" liliputovo hlas se rozlehne autem a já si odfrknu.
,,Starým babičkám problémy neděláme" a liliput se rozesměje. S kluky se na sebe nechápavě podíváme a všichni naráz nafoukneme bubliny. Shawn se tomu začne smát a Jus se plácne do čela. Idiot.
,,Jasmine je stejně jako vám vy pablbové" pořád se směje jako idiot a já vykulím oči. Podívám se na kluky, kteří po sobě spiklenecky pokukují.
,,A je alespoň hezká?" zeptá se Ashton potom, co praskne bublinu.
,,Hoši...ta je víc než to. Několikrát vyhrála soutěže krásy a nejednou byla prohlášena Miss našeho městečka. Ta je na vác až moc dobrá" vypráví liliput a nakonci se na nás posměvačně ušklíbne. Mám chuť mu dát pěstí, ale za prvý: mám pouta, i když s nima by to až takový problém nebyl, liliput totiž neumí dávat pouta a za druhý: liliput vyšel z auta. Zopakoval jsem jeho kroky a rozhlédl se. Byl jsem nucen se posunout, jelikož Shawn se hrnul ven, stejně jako Jus a Ashton. Chvíli mi trvalo, než jsem si to celé prohlédl, no nakonec jsem pohledem zakotvil na bruneto-blondýně. A co si budeme nalhávat...byla dokonalá. Roztomilejší stvoření jsem v životě neviděl. A já ani nepoužívám slovo roztomilý. Tak tohle je jetý. Pozoroval jsem, jak ta holka šla směrem k nám. ,,Ehm...já jsem Jasmine, těší mě" nervozně si zandala vlasy za ucho a nepatrně zčervenala. Bože, byla k sežrání. Huh, co se to s tebou děje Maliku.
,,Zayn" představil jsem se na oko nezaujatě, přesto jsem jí byl naprosto fascinován. Její plné rty mě zaujaly asi nejvíce, do očí jsem jí neviděl, jelikož mně samotnému tam svítilo. Ostatní se taky představili a ona se potom otočila s tím, že nás tu provede. Můj pohled padl na její krásně tvarovaný zadeček. Musel jsem zapískat, bylo vidět, že na sobě ta holka často maká. Naznačil jsem, jak její zadeček mačkám v rukou, načež se kluci zasmáli. Jasmine se na nás zmateně otočila a já jen pokrčil rameny.
,,Pěkné zboží, no..." a kluci opět vybuchnou od smíchu. Protočím nad nimi očima, ale dál se rozejdu za zmatenou Jasmine. Tohle bude ještě sranda...Tak co?? Jak se vám dnešní díl líbil?? Popravdě jsem zvědavá, kolik z vás to bude číst. A co říkáte na jejich první setkání?? Máte nějakého favorita?? Já si mezi nimi popravdě nedokáži vybrat. Jinak děkuju za ohlasy u minulého dílu, docela mě překvapilo, že se vám to líbilo a nechali jste mi tam komentář, který mě ale hodně potěšil. Ještě jednou děkuju!!
Vaše fake___gigi
ČTEŠ
Bad Boys In Bakery [Zayn, JB, Shawn, Ashton]
Fiksi Penggemar„Ubližovat lidem může být stejně lehké, jako házet kámen do vody. Máš ale ponětí, jak hluboko se může dostat?" -Staré, přesto úspěšné pekárně zemře majitelka, proto je Jasmine nucena nahradit její babičku a řídit celou pekárnu sama. Jenomže Jasmine...