,,Jusi" zavolám na toho idiota a rozejdu se k jeho pokoji. Neklepu, rovnou mu do něj vtrhnu. Leží na posteli a pokuřuje cigaretu. Trochu skepticky se na něj podívám.
,,Jasmine by tě zabila, kdyby viděla, že tu kouříš" pobaveně se ušklíbnu, při představě naštvané Jasmine. Musela by vypadat roztomile.
,,Chceš po mně něco důležitého, Ashi, nebo si chceš popovídat o Jas?" Justinův otrávený hlas mě vytrhne z mého menšího zamyšlení a tak se k němu rozejdu.
,,Věř mi, raději bych se s tebou bavil o sladké Jasmine, ale budu tě muset zklamat" zhluboka se nadechnu ,,Volal Cooper, prej něco našli v tom skladu" mluvím klidně a pomalu, aby Justin s jeho pomalým vedením (že to píšu zrovna já, že jo, Ájo😂) pochopil vážnost situace.
,,Kurva, tak to je jiná. A co přesně?" Jus se zvedne, cigaretu vyndá z pusy a popel vysype do nějaké skleněné misky, která má očividně nahrazovat popelník.
,,To nám neřek, prej musíme večer před tu opuštěnou továrnu a promyslet to všechno dohromady, z očí do očí" vydechnu a přejdu k jeho posteli, abych si sedl. Na poslesní chvíli se ale zarazím, protože, ačkoliv byl Justin docela čistotný, často po sobě neuklízel vylitá pití, kečup z toastů, či čehokoliv. Nakonec si ale sednu, nebudu se tím momentálně zabývat.
,,A jak si asi myslí, že to máme udělat?!" nasadí výraz alá 'how?!' a prohrábne si vlasy. Tohle gesto dělaj všichni kluci, kromě mě. Vlasy mám totiž věčně svázané v šátku nebo je mám mega nagelované, vůbec mi totiž nedrží.
,,Mistr plánů už to řeší. Buď v klidu. Ale pravděpodobně budeme muset nějak oblbnout šerifa a jeho dceru" ujistím ho, Zayn na tom totiž opravdu už pracuje. Situace není zrovna nejlepší, protože je mi jasné, že tu budou mít nějaký ten alarm. A všechny ty ostatní serepetičky.
,,Fajn. Jinak, můžeme se teď vrátit k nějakýmu příjemnějšímu tématu? Třeba právě Jasmine" Jus povytáhne obočí a nasadí svůj hraný zoufalý tón. Kdybyste ho neznali, řekli byste, že je opravdu zoufalý. Jenomže Justin byl pouze mistr v předstírání. Byl to opravdu dobrý herec.
,,Je sexy, co?" uchechtnu se, je mi jasné, že by jinak Jusovi vůbec neutkvěla v hlavě. Takový on hold byl.
,,A nejen to, kámo. Tahle holka...mám chuť si jí nechat" dodá hravým hlasem, přesto vím, že by to nejraději v hloubi duše udělal.
,,To my všichni" zasměju se a Jus se mnou. Jo...ta holka má prostě něco do sebe.
O hodinu později - Pohled Jasmine
,,To by snad mělo být všechno" rozhlédnu se po místnosti plné krabic s marcipánem. Bylo jich tu opravdu plno a úplně mě to lákalo si vzít, no nemohla jsem. Všechno to patřilo pekárně.
,,Páni, to máš všechno pro sebe?" hodila jsem pohled po klucích, kteří se sáčkovali ke krabicím. Všimla jsem si, že na sobě měli všichni černý oblečení, vlastně jen trika a jeansy.
,,Vy se snad někam chystáte, pánové?" povytáhla jsem obočí. Měla jsem jasný příkaz, že je nemám nikam pouštět, obvzlášť ne v noci.
,,A dala by si mi?" povytáhl Shawn obočí a natahoval se po jedné z krabic. Plácla jsem ho přes ruku, stejně, jako to dělávala babička mně, když jsem byla malá.
,,Hele hele, klidni hormony, brácho. Když už někomu dá, tak to budu já" vtrhne mezi nás Justin. Protočím očima.
,,To by stačilo. Ani jednomu z vás nedám" zamračím se a vysloužím si od Ashtone uchechtnutí. On snad pochybuje?!
,,Ani ten marcipán?" zeptá se po chvíli ticha Shawn a já po něm hodím znuděný pohled. Bohužel mě prozradí moje červenající tváře a já jsem tak vystavena posměchu.
,,Ale snad by se nám princezna nečervenala" Zayn se ke mně nahne a štípne mě do tváře. Mám chuť ho přes ruku plesknout, ale více mě zaujme Shawn.
,,Okamžitě přestaň. Jestli se toho jenom dotkneš, v životě si nevrzneš" zakřičím na něj a s malinko povytáhlím obočím sleduju jeho reakci.
Okamžitě přestane a marcipán znovu položí do krabice. Polkne a s nevinným úsměvem ke mně otočí hlavu.
,,Ale to by byla veliká chyba. Protože ani nevíš, o co by si přišla" mrkl na mě a kluci se zasmáli. V hlavě jsem ho profackovala se slovi "už i ty? A to jsem tě měla nejraději"
,,Nechcete mi raději pomoct?" povytáhnu obočí a založím si ruce na hrudi. Tenhle postoj na mě fungoval, táta ho dělal vždy, když jsem měla jít něco nesmlouvavě udělat.
,,A co za to?" zeptal se Jus a pokřiveně se usmál.
,,Dobrej pocit z toho, že jste pomohli někomu, jako jsem já" zářivě se na ně usměju a čekám na jejich reakci. Zayn se zasměje, stejně jako Shawn, ale ostatní zůstávaj zticha.
,,Platí, ale půjdeš první" vyjednával Ash a já přikývla, ačkoliv jsem nevěděla, proč zrovna takhle stupidní podmínka.
Vzala jsem jednu tu obrovskou krabici a rozešla se ke dveřím. Slyšela jsem za sebou kroky, což znamenalo, že jdou kluci za mnou. Loktem jsem dveře otevřela a snažila se rozsvítit světlo.
,,Ukaž, pomůžu ti" Zayn za mnou se ozval a pomocí stěny, o kterou opřel krabici, rozsvítil malou chodbičku.
,,Díky" poděkovala jsem mu. Asi bych to zvládla i sama, ale mít pomocníka se vždycky hodí.
,,V pohodě. Chtěl jsem hlavně vidět tvůj luxusní zadeček v těch jeansech a to by nebylo možné, kdyby tu byla tma, že ano..." a nebyl by to Zayn bez připomínky na můj zadek. Popravdě mi to lichotí, ale to jim nikdy nepřiznám.
,,Klidni hormony" snažím se znít otráveně a nezaujatě, možná se mi to i daří, no rozhodně to tak není. Znovu se rozejdu chodbou, udělanou z cihel. Je tu chladno a tak se malinko otřesu. Mám na sobě pouze triko a jeansy.
,,Zapomněla jsem klíč nahoře v pokoji u Zayna, došel by tam prosím někdo?" zeptám se po zjištění, že nemám čím odemknout dveře.
,,Jdu tam" ozve se vzadu Justin a vyběhne chodbou zpátky do ven.
,,Můžu se tě zeptat, jak se ty klíče sakra ocitly v mém pokoji?" pobaveně se na mě otočí Zayn.
,,Delší historka" vyhnu se odpovědi.
,,Já si myslím, že máme času dost" nadzvedne obočí viditelně pobaven touhle celou situací.
,,Nemáme" odseknu, tak trochu nevím, co na to říct.
,,Ale máme. Tak vyprávěj" Zayn se ale nenechá odbýt a já už teď vím, že mu to budu muset říct...
Takžeeee...v minulé kapitole mám strašně vote a chtěla bych vám za to poděkovat. Během dvou týdnů vás hodně přibylo a vy ani nevíte, jakou jste mi tím udělali radost! Za to vám děkuju. Jinak k videu nahoře...tenhle tanec se mi strašně líbí, navíc mám Dance Moms opravdu ráda, ale tady jde spíše o tu písničku. Takže doporučuji vám se na to kouknout a písničku si poslechnout....A líbí se vám nový cover? Snažila jsem se najít nějaký hezký a vystihující obrázek...
Fake___gigi
ČTEŠ
Bad Boys In Bakery [Zayn, JB, Shawn, Ashton]
Fanfiction„Ubližovat lidem může být stejně lehké, jako házet kámen do vody. Máš ale ponětí, jak hluboko se může dostat?" -Staré, přesto úspěšné pekárně zemře majitelka, proto je Jasmine nucena nahradit její babičku a řídit celou pekárnu sama. Jenomže Jasmine...