Hazugság

12.7K 521 49
                                    

A tábor utolsó napjának reggelén 9-ig aludhattunk.Persze csak azért,mert mi még éjjel a kis kalandunk,vagyis kalandjaink,után összepakoltuk a cuccainkat,hogy ne reggel kelljen vele bajlódni.A telefonom ébresztőjét a biztonság kedvéért 8:00-ra állítottam be,hogy biztosan elkészüljünk,s ne okozzunk a tanároknak semmiféle problémát.Mellesleg,olyan gyönyörű álmom volt.
Tyler és én kakaót szürcsöltünk a kanapén ülve,és együtt néztük a Titanic című filmet,a kedvencemet.A végénél,a legszomorúbb jelenetnél tartottunk,s éreztem ahogy könnyeim patakzani kezdtek.Letettem a kakaót,és kék pulóverem ujjával töröltem meg az arcom.Tyler is letette az italát,és azonnal magához húzott.Erős karjai fogságban tartottak,majd egy csókot nyomott a homlokomra.Így néztük végig a film utolsó pár percét,s miután vége lett,elhúzódtam tőle.Persze ő nem engedett el,kezei közé fogta az arcomat,majd azt suttogta:
-Ébredj,Aiden.-én csak bámultam,mire megismételte:-Ébredj,Aiden.

Kinyitottam a szemem,s Tyler mosolyával meg sötét szemeivel találtam szembe magam.A takaró csak a derekáig volt ráhúzva,így minden porcikáját láttam onnan felfelé.Izmai tökéletesen kirajzolódtak,akaratlanul is beleharaptam ajkamba.

-Tetszik?-nézett végig magán.-Azért bámulsz már megint,ugye?-célzott első két találkozásunkra,amikor nem tudtam levenni róla a tekintetem.
Megforgattam a szemeimet,és ránéztem az órára: 7:15.

-Miért ébresztettél fel?-kérdeztem.-Még van egy csomó időnk.

-Gondoltam,csinálhatnánk még ezt-azt így indulás előtt.-kacsintott fülig érő szájjal.Nevetve megráztam a fejem,és kikeltem az ágyból.Gyorsan elszaladtam fogat mosni,ki nem álhattam azt a reggeli,keserű szájízt.Amikor visszamentem a szobába,a döbbenettől majd' leesett az állam.Tyler éppen az ágyneműt hajtotta össze,csak éppen teljesen meztelen volt.Odasiettem és közé meg a bejárati ajtó közé álltam.

-Hol a ruhád?-kérdeztem,akaratlanul is végignézve...nos,mindenét.Nem ért csalódás,semmi téren.
Hanyagul meghúzta vállát.

-Talán...felöltöztethetnél.-javasolta félvállról,majd visszatért az ágy rendezéséhez. Össze-vissza rohangált a szobában,egyszál farokban.Ahogy múltak a percek,egyre idegesebb lettem,azt hittem valaki be fog nyitni,holott az ajtó kulcsra volt zárva.

-Na jó.-odamentem az éppen a telefonján játszó szobatársamhoz,kivettem a kütyüt a kezéből,és őt az ágyra löktem. Hanyatt esett,aztán felült.Kérdőn nézett rám,mire megkérdeztem,hogy mit akar felvenni.Elővettem a ruháit,majd öltöztetni kezdtem.Mindenek előtt fehér boxerét húztam fel rá,hogy kevésbé legyen kínos az egész szitu.Pajkosan vigyorgott amikor teljesen ráadtam az anyagot.

You don't have to fight for me /Befejezett/Onde histórias criam vida. Descubra agora