"Perverz" (18+)

17.2K 484 7
                                    

Tyler puha ajkaival szelíden csókolt,közben egyik kezét tarkómon nyugtatta,míg a másikkal meztelen hátamat simogatta. Lejjebb csúszott a keze,belemarkolt a fenekembe,mire minden izmom megfeszült. Próbáltam mélyen elnyomni a Kevin által okozott sérelmek felszínre törését. Becsúsztattam a nyelvem a szájába,amit egy halk nyögéssel díjazott. Ez felbátorított,úgyhogy folytattam. Bár alul voltam,át akartam venni az irányítást a dolog felett,még ha csak egy kis időre is. Miközben egyre hevesebben csókoltam,felkönyököltem,a lábaimat pedig felhúztam és széttártam,hogy kényelmesebb legyen. Közben Tyler kissé meglepődött,a kezét is elvette a fenekemtől,majd a mellkasomra tette. A csókunk már-már áttért a bőnyálas francia csókba. Még mindig én irányítottam,kissé meglöktem,hogy én lehessek felül,de ekkor Tyler ráfogott a csípőmre és egy hirtelen mozdulattal maga alá fordított. Értetlenül néztem tüzes szemeibe,mire gúnyosan elmosolyodott.

-Remélem nem hitted,hogy te leszel felül.-mondta,de mielőtt válaszolhattam volna,megnyalta alsó ajkam,aztán ráharapott. Ezúttal én nyögtem fel. Azt hittem folytatni fogja,de ekkor elhajolt,és a fülembe suttogta: -Ma az enyém leszel.
Megpuszilta a nyakamat és lejjebb csúszott. Apró puszikkal hintette be a mellkasom,a mellbimbómon kicsit elidőzött. Puszilgatta,nyalogatta,szívogatta,én pedig már teljesen felizgultam.

-Tyler...ne szivass már...-mondtam hátrahajtott fejjel.

-Abbahagyjam?-kérdezte,mire nem feleltem. Azt hittem tényleg abbahagyja,de ekkor megéreztem a hasamon nyelvének hegyét. Végignyalt a kockahas vonalamon,amíg leért az alhasamig. Fogai közé vette a vékony bőrt,és harapdálni kezdte. Beletúrtam a hajába,aztán kicsit lejjebb toltam,jelezve,hogy kezdjen velem valamit. Kinyújtottam a lábaimat is,hogy könnyebb legyen neki. Felnézett,sötét szeme csillogott. Megnyalta a száját,aztán végre a lényegre tért. Amikor megéreztem a nyelvét azon a bizonyos testrészemen,végigfutott a hátamon a hideg. Tekintetével fogva tartott egészen addig,ameddig végre szájába nem vette kemény férfiasságom. Fel-le mozgatta fejét,aztán kezével rám markolt,és ugyanezt a mozgást végezte. Mozdulatai egyre szaporábbá váltak,így muszáj volt figyelmeztetnem:

-Ty...Tyler...Lassabban.-nyögtem ki ezt a pár szót,mire vigyorogva rámnézett.

-Van egy jobb ötletem.-mondta egy huncut mosollyal a száján és fölém hajolt. Óvatosan feltolta a lábaimat és csípőjére húzott. Biztosan ijedt arccal nézhettem,ugyanis aggódva kérdezte:-Biztos vagy a dologban?
Bólintottam,majd egy forró csókkal erősítettem meg a beleegyezést. Erre egyik ujját benyálazta és a bejáratomhoz érintette.

-Mit csinálsz?-kérdeztem.

-Nem akarom,hogy nagyon fájjon az a szűz kis feneked,úgyhogy előbb kitágítalak egy kicsit.-magyarázta és óvatosan feltolta középső ujját,közben pedig lehajolt egy csókra,így terelve el a figyelmem a fájdalomról. Alig pár perc után egy másik ujj is csatlakozott,később egy harmadik. Próbáltam nem a fájdalomra koncentrálni. Megszakítottam byelveink heves játékát,és harapdálni kezdtem Tyler nyakát,amit apró nyögésekkel díjazott. Szívni kezdtem a puha bőrt,s nem hagytam abba egészen addig,ameddig egy hatalmas vöröses volt nem maradt a nyakán.-Nem bírom tovább.-suttogta. Ujjait kihúzta,majd addigra már kőkemény férfiasságát éreztem a bejáratomnál. Lassan hatolt belém,tudtam,hogy nem akarja,hogy fájjon. Ez a tudat kissé enyhített a helyzeten,de nem sokat. Egy könnycsepp is kicsordult a szememből,bármennyire nem akartam. Becsuktam a szemem,mire Tyler megállt egy pillanatra. Csípőjére tettem a kezem,ezzel jelezve,hogy folytassa. Óvatosan mozogni kezdett bennem,a fejem mellett támaszkodott az egyik kezével,míg a másikkal a számat simogatta. Kinyitottam a szemem,és egy fátyolos tekintetű,gyönyörű arccal találtam szemben magam. A látvány apró mosolyt csalt az arcomra. Megragadtam a karját,amivel simogatott,és félretoltam,majd feljebb támaszkodtam,hogy ajkaink összeérhessenek. Tyler betolta nyelvét a számba,szinte éreztem benne a vágyat,ahogyan feltérképezte a számat belülről. Csípőjével egyre nagyobbakat és egyre gyorsabban lökött,torkából pedig elfojtott nyögések törtek fel. Én is mozgatni kezdtem a csípőmet,gondoltam valamit csak elérek vele. Nem tudom mennyi idő telt el,de egyszer csak Tyler lassított a tempón,viszont a lökések egyre mélyebbek voltak. Egy-kettőnél el is érte a pontot,ahol nekem is inkább jól esett,nem pedig fájt. Kihúzta belőlem a részét,és egyenesen a hasamra élvezett. Rám borult,szíve hevesen vert,bőre forró volt. Összetapadt a bőrünk részben az "élvezetétől", részben pedig az izzadságtól.

-Nagyon fájt?-emelkedett fel,és kérdezte suttogva. Csendben megráztam a fejem és mosolyogtam. Bár elég kellemetlen érzés volt,tudtam,hogy legalább neki jó volt, ezért pedig megérte a fájdalom. Legördült rólam és mellém ült. Hirtelen megmarkolta a nemiszervem,és húzogatni kezdte. -Nem hitted,hogy így hagylak,ugye?-suttogta kéjesen,majd egy puszit nyomott a fülem mögött levő vékony bőrfelületre,ami a legérzékenyebb pontom volt.

-Tyler...-búgtam,mire keze gyorsabban kezdett mozogni.

-Ez tetszik...mondd mégegyszer!-parancsolta,s megint megpuszilt a fülem mögött,én pedig ismét a nevét nyögtem. Végre abbahagyta a "kínzásomat" és áttért a nyakamra. Csókolta,harapdálta,szívta,már szinte sajgott. Alig pár perc kellett hozzá,hogy egy hangos kiáltás kíséretében a kezébe élvezzek. Becsuktam a szemem és csak élveztem a gyönyört. Tyler megint rámnehezedett,nyomott egy puszit a homlokomra. Így feküdtünk pár percig,aztán felült,mire kinyitottam a szemem. -Nézd milyen piszkosak lettünk.-mondta,s végignézett rajtunk. Egy mosoly szaladt az arcomra,aztán megvontam a vállam.

-Én nem bánom.-mondtam,majd én is felültem és ránéztem a hasára,ami tele volt a nedvünkkel. Megragadtam a derekát és közelebb húztam magamhoz. A szemébe néztem,majd egy perverz mosoly kíséretében,lenyaltam a hasáról mindent. Az íze,mondhatni,ismerős volt. Miután végeztem,belefúrtam a tekintetem az övébe és ráadásként megnyaltam a szám szélét. Erre furcsán nézett rám,amitől kissé visszahőköltem. Meglepetésemre azonban megragadta a karom és az ujjaimat végighúzta a hasamon,amit ugyanúgy beterített a cucc,akárcsak az övét pár perccel ezelőtt. Amikor mind a két ujjam nedves volt,a szájához emelte,és érzékien lenyalta...
Miután én is le lettem "tisztítva", visszafeküdtünk az ágyra,Tyler csupasz mellkasára húzott,s így beszélgettünk mindenről ami épp eszünkbe jutott.
-Le kéne fürdenünk.-mondtam kb 20 perc csevegés után.

-Aham.-válaszolta.-Menj te előbb.-mosolygott,és kaptam egy homlokpuszit is. Egy sóhaj kíséretében felálltam és a fürdőszoba felé vettem az irányt. -Hé,Aiden!-szólt Tyler az ágyból.

-Igen?-fordultam vissza.

-Jó a segged.-kacsintott és vigyorogva megnyalta a száját,mire megforgattam a szemem.

-Perverz.-mondtam vigyorogva,majd ismét a fürdő felé vettem az irányt...

You don't have to fight for me /Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora