-Bine, o sa fie prea simplu. Sa vad ce poti papuso.
Lucas imi da drumul la mana ca mai apoi sa ma traga intr-o imbratisare stransa. Imi saruta apasat si foarte posesiv buzele.
-De ce faci asta Natalie? ma intreaba el cand se desparteste de buzele mele.
-Daca nu o voi face vor muri mai multe vieti iar asa va muri doar una.
-Dar nu vreau ca cea care isi va sacrifica viata sa fi tu.
-Ai incredere in mine. Voi castiga aceasta lupta.
-Dar el este cu mult mai puternic decat tine.
-Sunt constienta de acest lucru.
-Te iubesc!
-Lucas eu nu pot sa iti spun acest lucru deoarece nu il simt dar iti voi spune ca te plac.
El imi zambeste trist apoi imi da drumul.
-Ati terminat cu declarartiile de dragoste?
Imi dau ochii peste cap apoi spun:
-Eu imi aleg drept arma pumnalul lui Ra.
-Iar eu imi aleg sceptrul, spune el iar sceptru pleaca din mainile tatei in ale lui Amon.
-Nu ai voie sa iti folosesti puterile.
-Nu ai spus ca nu am voie sa imi folosec sceptrul.
-Aceasta nu este o arma.
-Dar nu o sa il folosesc. Il vroiam doar inapoi. Eu imi aleg o lancea. Pocneste din degete iar in urmatoarerea secunda o lance ii apare in mana.
-Daca iti vei folosi puterile te voi omora fara ca tu sa protestestezi.
-Bine, si ca sa iti arat ca nu voi folosi magia renunt la sceptru.
Acesta merge si il pune pe scarile de langa sarcofag. Eu iau pumnalul apoi tai din lungimea rochiei. Acum imi venea pana la genunchi.
-Gata?
-Da, raspund eu ferm.
-Bine, atunci sa incepem.
Vrea sa imi dea un pumn in stomac dar ii barez lovitura. Ii dau un picior in stomac facandu-l sa zboare in peretele din spatele lui.
-Se pare ca nu esti atat de neajutorata pe cat credeam.
Se ridica de jos apoi incepe sa se apropie cu pasi mici si apasati spre mine. Eu raman pe loc. Strang mai bine pumnalul in mana si inghit in sec. Intre noi ramane doar o distanta de jumatate de metru. Nu puteam sa ii ghicesc urmatoarea miscare. Corpul lui nu trada nicio intentie. Isi infige lancea in piciorul meu facandu-ma sa scot un gemat lung. Acesta zambeste victorios apoi isi scoate lancea din mine.
-Natalie! striga Lucas.
Imi duc mana la rana apoi mi-o retrag din acel loc. Vad cum sangele mi se scurgea printre degete. Inghit in sec apoi cad la pamant din cauza dureri seceratoare.
-Acum ai mai putine sanse sa castigi lupta aceasta.
Il privesc furioasa si ma ridic de pe jos. Nu o sa il las sa ma invinga! Fug sau mai bine zis schiopatez spre el. El nu ma observa deoarece era prea ocupat sa rada. Ii tai o mana iar acesta se opreste din ras si incepe sa strige de durere. Nu inteleg de ce il doare? Este deja mort. Din rana facuta incepe sa curga sange negru. Sange negru? Nu inteleg. De ce ii curge sange negru? Ma uit spre tata avand o privire intrebatoare. Acesta ridica din umeri, neputincios. Era depasit de situatie.
CITEȘTI
Blestemul faraonului
Romance(Prima carte din trilologia "Misterele dunelor de nisip") Natalie Carter este un arheolog din Marea Britanie care vrea să descopere ultimul mormânt regal din celebra Vale a Regilor. Ea împreună cu domnul Carter, tatăl ei care a fost şi el arheolog...