Capitolul 8

788 62 4
                                    

Cand intorc in camera merg direct in fata dulapului. Imi aleg o camsa de noapte din satin si o perece de chiloti tanga rosi. Tocmai cand vroiam sa scap de prosop si sa ma imbrac cu hainele alese observ ca pe patul meu statea Amon.

-Pervers batran si bandajat, iesi afara din camera mea!

-Arati ca sotia mea. Iti stiu fiecare particica din corp, nu inteleg de ce te mai ascunzi.

-Daca nu pleci intelegerea noastra cade.

-Bine, gata plec dar sa sti ca ai niste picioare foarte frumoase.

-Dispari!

Isi da ochii peste cap si se evapora. Scap de prosop si imi iau chilotei pe mine. Un ciocanit se aude. Perfect! Acum si-au gasit toti momentul sa ma deranjeze. Nu ii raspund si imi desprind parul. Buclele mele ciocolati imi cad pe spate. Usa se deschide iar pe ea intra Lucas.

-Natalie... se opreste el din a mai vorbi deoarece privirea lui mi-a gasit corpul.

Imi acopar imediat sanii si ma intorc cu spatele. Ma imbrac cu haina aleasa apoi ma intorc cu fata spre el. Ma apropi de pat apoi ma intind si ma invelesc cu patura.

-Ce doresti?

El nu imi raspunde dar inca se uita socat la mine.

-Lucas?

-Oh, scuza-ma!

-Zi ce vrei?

-Ma gandeam daca nu ai vrea sa mergem la o plimbare.

-Vreau sa ma odihnesc deoarece sunt obosita.

-Ok, atunci vise placute.

Se intoarce cu spatele apoi deschide usa si pleaca. Eu ma intorc pe o parte si imi inchid ochii. In cateva minute cad intr-un somn adanc fara vise.

***

Imi deschid ochii si privesc fereastra. Se inserase deja. Aprind lampa de pe noptiera si ma uit la ceas. Este ora 6:43 p.m. Lucas vine sa ma ia intr-o ora. Am destul timp sa ma pregatesc. Ma dau lenesa jos din pat si merg spre dulap. Imi iau o rochie rosie simpla cu decolteu in forma de inima. Imi pun o curea subtire de culoare neagra in jurul taliei. Ma asez in fata masutei de toaleta. Iau peria si incep sa imi pieptan parul. Dupa ce termin il prind intr-un coc. Deschid cutia cu bijuteri si iau din ea o perechede cercei din argint si o bratara tot din argint.Imi dau cu fand de ten apoi cu niste pudra. Putin rimel si ruj rosu iar machiajul este gata. In picioare imi iau o pereche de platforme rosi. Imi dau cu parfumul meu preferat si sunt gata. Este exact 8:00 p.m. iar cineva ciocane la usa. Ma indrept spre usa cu pasi apasati. Tocurile mele se auzeau pe parchet. Deschid usa si il vad pe Lucas intr-un smoking negru cu papion. Arata foarte bine pentru un maimutoi. Imi ofera bratul iar eu il accept. Trebuie sa ne purtam ca doi indragostiti. Traversam holul apoi luam liftul pana jos, la receptie.

-Esti foarte frumoasa in seara aceasta iubito.

-Multumesc.

Coboram din lift si mergem in restaurantul hotelului. Suntem intampinati de parinti nostri.

-Haide-ti sa ne asezam la masa, spune Barbara si ne arata spre o masa.

Ne asezam la masa iar ceea care deschide discutia este Barbara.

Blestemul faraonuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum