-Ai putea sa ma ajuti cu ceva?
-Sunt la dispozitia dumneavoastra preamarita regina, spune servitorul din fata mea
-As vrea sa ma duci la Ankensethamon.
-Cum doriti eminenta dar va avertizez ca fosta regina este intr-o stare defrolabila.
-Sunt constienta de asta.
-Urmati-ma ,spune el apoi se indreapta spre usa pe care intrasem.
Iesim pe ea apoi intram pe a doua usa de pe partea stanga. Intram pe ea. Razele soarelui intrau printr-o crapatura din tavan reflectandu-se intr-o oglinda. Servitorul se indreapta spre aceea oglinda. Misca lumina in asa fel incat fasciculul de lumina sa se reflecteze in alta oglinda. In cateva secunde camera se luminase. Camera nu avea decat o rogojina pe care era intinsa o femeie.
-Poti sa pleci, ii spun eu servitorului.
-Daca faraonul aude ca v-am lasat singura cu fosta regina o sa fiu decapitat. Este prea periculos.
-Am spus sa ma lasi singura.
-Va voi astepta pe hol eminenta.
Incep sa ma apropi cu pasi marunti de femeie. Mirosea ingrojitor. Cred ca nu a mai avut parte de o baie de mult timp. Rup o bucata din rochie si imi astup nasul cu ea. Nu puteam sa ma apropi de ea din cauza mirosului ingrojitor. Cand ajung langa ea. O intorc cu fata in sus. Doarme.
-Ankensethamon, soptesc eu iar ea isi deschide usor ochii.
-Cine esti? Ce cauti aici? Ce vrei de la mie? Ai venit cumva sa ma bati?
-Nu, nu am venit sa te bat. Am venit sa vorbim, ii spun eu pe un ton cald.
Imi este mila de ea. Nu merita asa ceva.
-Te-a trimis Amon nu-i asa?
-Nu, eu am vrut sa vin si sa te cunosc.
-De ce ai vrea acest lucru? Sunt un dezastru si o dezamagire pentru poporul meu. Dar sti de ce am ajuns asa?
Dau negativ din cap deoarece in papirusurile pe care le citisem despre Amon si viata lui nu se mentiona faptul ca a fost blestemat, ca a avut o amanta sau o descriere concreta a sotiei sale. Era descrisa simplu, drept o femeie iubitoare si simpla care provena dintr-o familie de rand.
-El a facut-o. L-am iubit si inca il iubesc. As fi facut orice pentru el dar nu. A intalnit-o pe ea iar atunci s-a despartit de mine. Ea este doar o profitoare, profita de el in ultimul hal iar el nu isi da seama.
-Dar de ce te-a inchis aici?
-Este din cauza bolii pe care o am.
-O femeie nu trebuie tratata asa. Vino cu mine.
-Nu, ma vor biciui apoi ma vor lasa sa stau aici fara mancare sau apa.
-Nu ii voi lasa sa iti faca acest lucru. Acum hai sa mergem.
Femeia se ridica de pe rogojina apoi incepe sa se tarasca spre usa.
-Stai sa te ajut.
Ii pun o mana dupa gatul meu iar eu imi strecor o mana dupa talia ei. Iesim din camera.
-Regina mea ce face-ti?
CITEȘTI
Blestemul faraonului
Romansa(Prima carte din trilologia "Misterele dunelor de nisip") Natalie Carter este un arheolog din Marea Britanie care vrea să descopere ultimul mormânt regal din celebra Vale a Regilor. Ea împreună cu domnul Carter, tatăl ei care a fost şi el arheolog...