Telefon çalıyordu hala. Bilmediğim bir numaraydı ve ben açmaya korkuyordum. Suga yanıma geldi ve telefonu elimden alıp sakince konuştu "Tanımadığın bir numara mı?" korkak bir şekilde sesimin titremesine engel olamadan "Evet" dedim. Bu gizli numara beni korkutuyordu. Suga telefonu açıp hoparlöre verdi. Ses bir erkek sesiydi. Kalın ve sert. Telefonun diğer ucundaki ses konuştu.
"Alo, ben Min Jung Cheonsa'yı aramıştım." Suga sert cevap verdi. Kaşlarını çatmıştı." Ben sevgilisiyim, buyrun." adamın ses tonu birden yükseldi. "Sevgilisi mi! " Suga daha çok sinirlenmişti. Bağırarak cevap verdi. "Evet sevgilisi ! Beğenemediniz mi !? Ayrıca sen de kimsin ? ne diye rahatsız ediyorsun ?!" Suga sakin olsun diye boşta duran elini tuttum. Sessizce "Sakin ol" dedim. Adam hızla konuştu. " Size her saniye acı çektireceğim !" telefon kapandı. Ve ben yere oturup ağlamaya başlamıştım bile. Suga önüme eğilip ellerimi tuttu. Onun sıcak elleri benim ellerimle kenetlenince vücudunda sıcaklık hissettim. Elleriyle yanaklarımı okşayıp sesinin huzur verici tınısıyla konuştu "Ağlama bebeğim. Bize kimse zarar veremeyecek. Daima birlikte olacağız. Ağlama ama hadi" gülümsedi. Karşılık verdim ve bunun üzerine sıcak ve yumuşak dudaklarını dudaklarımın üzerinde hissettim. Uzun bir süre öpüştük ama çok masumcaydı. Ardından geri çekilip güldü. Bu kadar şirin olmak zorunda mısın?? Ve onun bu şirinliği beni bir gün kalpten götürürse hiç şaşırmam...
Suga saat gece on gibi eve gidecekti ve ben tek kalmaktan korkuyordum son gelen telefon tehdidi yüzünden. Suga oturduğumuz koltuktan kalktı."Ben gideyim artık." hemen konuştum. "Suga bugün benimle.kalamaz mısın? Çok korkuyorumda." Suga bana bakıp sapıkça bir gülümseme attı." Hmm.. Benimle kalmak istediğine emin misin?" "Evet. Lütfen yaa" Suga yanıma gelip yanaklarımı sıktı. " Ya bak şöyle aegyo yapma. Yoksa yerim seni. Tamam kalıcam. Yeter ki sen iste güzelim." sevincimi ellerimi çocuk gibi çırparak gösterince Suga kahkahalarla güldü. Ahh!! Şöyle gülme çocuk! Kalbim patladı ya! Çok sevimli görünüyordu.
Uyumak için yatağıma uzandım ve birden içeri Suga girdi. Hemen düzeldim. "uykum var benim sevgilim. Yanına yatsam ?" sırıttı. Konuştum. " Hmm.. Seninle uyumak... Olur." yatağa uzandık. Başımı onun geniş göğsüne koydum. Huzurun tanımısın sen Yoongi. Kalbim patlayacak galiba..
Suga uzun zaman oluşan sessizliği bozdu. "Kalp atışlarını duyuyorum sevgilim. Neden bu.kadar heyecanlanıyorsun ki ?"sırıttı yine. Kekeleyerek konuştum. " n-nasıl? k-kalp atışlarım mı ? bilmem ki atıyor işte." her ne kadar geçiştirmeye çalışsamda Suga utandığımı anladı. Bu çocuk beni deli edecek...
diğer bölüm çok aksiyonlu olucak. hazır olun bence. kitabın gidişatıyla ilgili yorum yapin lütfeeeennn. çok ihtiyacim varr. oy vermeyi unutmayin..
>.< <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yara İzi /Min Yoongi
Fiksi PenggemarBekliyordum... Birilerinin beni bu hayata bağlamasını, yara izlerimi kapatmasını ve Annemin yokluğunda bana yardımcı olmasını, şansızlıklarla dolu olan hayatımın yüzüme gülmesini bekliyordum...