{8}

111 15 4
                                    


"Σε καμια ωρα θα έρθει και η Μαρια για να βγουμε."

"Δε θα ταν καλύτερα να μεναμε σπίτι σημερα;" ρώτησε η Σοφία με μια ελπίδα στη φωνή της.

"Οχι! Ειναι η πρώτη μερα μας σήμερα σα παιδιά της τρίτης  Λυκείου και ολα τα παιδιά θα ειναι εξω αποκλείεται να μεινουμε μέσα."

"Πειράζει να μην ερθω;"

Η Ξένια τη κοιταξε δολοφονικα.

"Ξεχασε το!"

Δεν είπε τίποτα άλλο γιατι ήξερε οτι στο τελος θα υπεκυπτε.

Το κουδουνι χτύπησε και η Σοφία κατευθύνθηκε προς τη πόρτα για να ανοίξει.

"Καλός την." Είπε μόλις είδε τη Μαρια αγκαλιαζοντας την.

"Γιατι τέτοια μουτρα;" τη ρώτησε με μιας.

"Απλώς δεν έχω και πολυ όρεξη και σκεφτομουν μήπως εμένα σπίτι σ-"

"Ξεχασε το!" Τη διέκοψε πριν καν ολοκληρώσει την πρόταση της.

"Αυτο ακριβώς της είπα και γω." Πεταχτηκε η Ξένια γελωντας.

"Καλα καλα θα ρθω."

"Ετσι μπραβο,παμε πανω τωρα να ετοιμαστουμε." Τις παροτρυνε η Μαρίνα.

Καθ όλη τη διάρκεια η Σοφία της  έλεγε όσα είχαν προηγηθεί με το Σταυρο.

Η Μαρίνα ηταν ενα χρόνο μικρότερη αλλα η διάφορα μεταξύ τους ηταν μηδαμινη.Απ την αρχή είχαν ταιριαξει και ηταν αχωριστες.

Όσο της έλεγε όσα ειχαν συμβεί η έκφραση της αλλάζε συνεχώς μεχρι που στο τέλος τη κοιταξε χαμογελωντας της πονηρα και συνομωτικα λέγοντας της

"Τρελανε τον,εγω μαζί σου!"

"Ε είστε και οι δυο μουρλες!"  Η Ξένια προσπάθησε να επιβάλλει τη τάξη.

Αμέσως μετα τα αλλα 2 κορίτσια ξέσπασαν σε γελια παρασερνοντας και την Ελπίδα.

Προβλεπόταν μια ενδιαφέρουσα βραδιά.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Γεια σας!!

Τι κάνετε;💜

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΚΑΙ ΦΗΦΙΣΤΕ.❤

Φιλια😘

How To Fool On HimWhere stories live. Discover now