Σε 3 ωρες ηταν το παρτυ και η Σοφια ειχε ηδη αρχισει ενα ετοιμαζεται παρασερνοντας και τις φιλες της μαζι της.Είχε βγαλει κυριολεκτικά ολα τα φορεματα της με αποτέλεσμα το κρεβάτι να ειναι γεματο με ρουχα.
"Τι λετε για αυτο;"τις ρώτησε μετα απο λιγη ωρα σκεψης.
"Πολυ μακρύ. " απαντησε η Μαρίνα κοιτωντας το προσεχτικα.
"Εγω πιστευω οτι είναι οτι πρεπει,μη σε περασει και για καμια ευκολη."ειπε απ την αλλη η Ξενια.
"Μα αυτο ακριβως θελω." Σκέφτηκε η Σοφια πονηρα.
Υστερα κουνησε αρνητικα το κεφαλι της πετώντας το φορεμα παραπέρα.
Κοιτουσε ολα τα φορεματα αλλα κανενα δε της αρεσε αρκετα.
"Αυτο ειναι τελειο"αναφωνησε η Μαρινα με το που έπιασε στα χερια ενα φορεμα το οποια ηταν κρυμμενο κατω απ τα αλλα και την εμποδιζε τοση ωρα να το δει.
"Με τίποτα!"ειπε με μιας η Ξενια.
Παρολα αυτα η Σοφια το πηρε στα χερια της κοιτωντας το προσεχτικα.
Κόκκινο, στραπλες,στενο και υπερβολικα κοντο.Ενα φορεμα το οποιο δεν αφηνε και πολλα στη φαντασια αλλα σε προκαλούσε.
Και μολις ειχε βρει τι θα φορουσε.
Τα μαλλια της κατω,ανεμελα κ ισια.
Βαφτηκε ελαφρα συμπληρώνοντας με ενα κατακοκκινο κραγιον.
"Πως σας φαινομαι;"ρωτησε τις φιλες της οι οποιες την περιμεναν,ηδη ετοιμες.
"Θεα"απαντησαν και οι δυο τατυτοχρονα.
***
Με το που μπηκαν μεσα ενιωσαν πολλα ανδρικα βλεμματα να πέφτουν πανω τους,στα οποια δεν εδωσαν και πολυ σημασια.
"Ειδες σου είπα πως δε θα ερθουν."της είπε η Ξενια εφόσον δεν ειχαν δει κανενα απο τα 3 αγόρια.
Οταν ξαναγύρισε προς την Σοφία την είδε να χαμογελαει πονηρα.
"Γιατι γελας εσυ;" Οταν δε πηρε απαντηση ακολούθησε το βλεμμα της και εβρισε οταν καταλαβε οτι ειχαν έρθει.
"Πρεπει να παω στο μπάνιο. "Ακουσε τη Μαρινα να λεει.
"Ερχομαι μαζι σου."ακουσε με μιας τη Ξενια να λεει.
Κοιτουσε ακομα επιμονα το Σταυρο περιμένοντας να την δει.Οταν το εκανε χαμογελοντας της αποφασισε να παει προς τα κει.
"Εγω θα παω στο μπαρ. " Είπε κατευθυνομενη προς τα κει.
"Μια βοτκα πορτοκαλι."είπε στον μπαρμαν χωρις να κοιταζει πλεον το Σταυρο.
"Οτι θελει η όμορφη. "Η απάντηση του μπαρμαν δεν άργησε ε,ο οποιος της εκλεισε το ματι.
Ενω επινε το ποτο της αδιαφορωντας για το ποιος ηταν διπλα της ενας εκνευρισμενος Σταυρος βρέθηκε μπροστά της.
"Πριν λιγες μερες με παρακαλουσες να σε προσεξω και τώρα κάνει οτι δε με βλεπεις;" Το στόμα του εσταζε αλαζονια και ειρωνια.
"Σε ξέρω; " ειπε κοιτωντας τον με βλεμμα γεματο απορια λες και προσπαθουσε να καταλάβει ποιος ηταν.
"Ω ελα τωρα,Μαρινα η Σοφια,οπως και να σε λένε ξέρω οτι ησουν εσύ. "
"Εξακολουθω να μη καταλαβαινω." Συνέχισε εκεινη.
Πλησίασε κοντα της κολλωντας το σωμα του με το δικο της.
"Θες να σε κανω να με θυμηθεις;"ψιθυρησε δαγκωνοντας το λωβο του αυτιου της.
Την ιδια κινηση εκανε κ αυτη ψιθυριζοντας του με τον ίδιο τρόπο."
"Για κανε με."
Μόλις ειχε δεχθεί τη πρόκληση.
🍕Ξερω αργησα😢Σορρυ.😢💜
🍕Καλη Επιτυχία στις εξετάσεις!💘
YOU ARE READING
How To Fool On Him
Romance"Κατι πρέπει να κάνουμε για να ξεφύγουμε απ αυτη τη ρουτίνα. " Κοιταξε τις φίλες της και χαμογέλασε πονηρά. "Οπως? " "Ενα παιχνιδι. " Τα κορίτσια τη κοίταξαν με απορία. "Στοίχημα ότι θα τη πέσω σ'αυτόν εκεί και άμα και θα μ απορρίψει; Αν κερδίσω κ...