{1}

156 19 6
                                    


"Εντάξει,τα καταφέρα." Τους χαμογελασε θριαμβευτικά μόλις έφθασε κοντά τους.

Εμειναν να τη κοιτανε σα χανοι.

"Τι εννοείς τα καταφερες;" Ρωτησαν και οι δυο συγχρόνως.

"Τι δε καταλαβατε; Του την επεσα του είπα αυτά που θέλουν να ακουσουν όλοι τους και στο τέλος με απέρριψε."

"Σε απέρριψε; Είσαι σίγουρη οτι μιλάμε για τον ίδιο άνθρωπο;"

"Ναι Μαρίνα για τον ίδιο μιλάμε.Απλά οπως φαίνεται θα χε και αλλες καλύτερες προτάσεις για να περάσει τη βραδυα του.Και γιατι να μην πάρει την ικανοποίηση να δώσει ακυρο σε κάποια; Και να ειχατε δίκιο ειναι όντως πολυ ψωνιο."

"Τι να πω.." μουρμουρισε απορημενη.

Αυτο δε το περίμενε.

Η Σοφία ηταν πανέμορφη και ποτε κανένας δε θα αρνιοταν μια βραδυα μαζί της.Εκτός και αν το ήθελε η ίδια βέβαια.

Και οπως φαινετε τα είχε καταφέρει μια χαρά.

"Τίποτε να μη πεις, μόνο πεστε τα λεφτά που χασατε."

"Μα τι του είπες;" ρώτησε η Ξένια που τόση ωρα δεν είχε πει κουβέντα.

"Αυτά που έπρεπε να ακουσει.Σίγουρη τωρα θα νομίζει πως κλαιω μετα την απόρριψη του." Είπε χαμογελωντας με το κατορθωμα της.

"Ε δε σε πιστεύω. " της είπε και της έδωσαν τα λεφτα.

Εκείνη απλά χαμογελασε θριαμβευτικά.

"Αγόρια..Όλοι το ίδιο.." μουρμουρισε.

Και μετα απο αυτο έφυγαν για το σπίτι καθώς ήταν ήδη 5 τα ξημερώματα και απο οτι φαινόταν είχαν μονο 2 ώρες ύπνου στη διάθεση τους.

________________________________________________________________________________________

Πως σας φάνηκε το πρώτο καφαλαιο;

Εγώ νομίζω οτι ηταν λίγο βαρετο:/

Τα υπόλοιπα θα ειναι καλυτερα😉

💚💚

How To Fool On HimWhere stories live. Discover now